Je mag hem boven je bed hangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yvonne noemt je een held, mag ik een haar van je ruiken?
Hard neuken die zooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze valt op oudere jongens. Ik ben 19.
Ik kom dagelijks in Noord-Afrikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee ik zit niet op te letten. Ik ging de voorgaande jaren altijd naar Egypte dus ben gewend om Noord-Afrika te zeggen.
Ja hoor, TR ligt in Afrikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee ik zit niet op te letten. Ik ging de voorgaande jaren altijd naar Egypte dus ben gewend om Noord-Afrika te zeggen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ja hoor, zojuist is er weer een flesje bier opengetrokken
Ik heb afgelopen weekend ook flink aan de HJ gezeten, bazenbier tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ja hoor, zojuist is er weer een flesje bier opengetrokken
Zuchtquote:
Och Yvonnetje toch..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee turkije is TURK ofzoquote:
Wat toevallig. Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze valt op oudere jongens. Ik ben 19.
Je kunt toch gewoon verder koppelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er nou voor elke dag een aparte reeks?
Kijk eens wie we daar hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Turkije, all-in vakanties, verzameling tokkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |