jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik ken ook niemand. Maar dat maakt niet uit. Alcohol verbroedert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik wil best komen maar het voelt zo stom om te komen als niemand je kent.![]()
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
Ok zeker in Amsterdam. Whatever. Daar gaat m'n likability op dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)
Dampende seksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Haha, ohja, leidenaren stick together!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Komen jij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Je zegt het maar, slaap er maar een nachtje overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ohja, leidenaren stick together!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Oh, en als zwartedoos komt beloof ik hierbij plechtig dat mijn misschien een zeker wordt.
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:46 schreef Psy-freak het volgende:
Als ik moet helpen organiseren doe ik dat graag.
TS is zo'n typische Amsterdamse die het eng vind haar stad uit te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Waarbij het het hebben van een rijbewijs en auto niet nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...
Viespeuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:14 schreef Godshand het volgende:
Mij boeit het niet waar, Utrecht, Amsterdam, Groningen of Maastricht. Het is mij om het even. De afstanden stellen toch geen fuck voor en ik boek wel een hotelletje (of een geil Fok! persoon heeft nog een slaapplek over).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
Hmm, misschien is het handig om de leeftijd van de mensen toe te voegen
Geen idee of ik te oud ben met 30 jaar
Zo niet, zet mij dan maar op misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |