Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
Eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef Re het volgende:
Oh jee het FOK! meet syndroom.
Je zult nooit iedereen tevreden kunnen houden door 1 locatie, dat moet je ook niet willen. Users zullen er altijd over blijven zeiken dus doe daar geen moeite over.
Zet de stad vast en ga ervoor, wil iemand naar de meet dan komen ze dus daar naar toe. Punt.
Nou, zet jij de stad eens vast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef Mishu het volgende:
Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef Mishu het volgende:
en een voetbal.
Ik ben wel voor alcohol, daardoor wordt je wat losser
Kijk jij begrijpt het. Drank en een voetbal en meer heb je niet nodig. (misschien een zonnetje)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...
awwwwwww, coetsjie coetsjie coooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Jij bent toch mijn Zonnetje Mishu
(@ mezelf:![]()
)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maybe.
Poging 685 om Maanvis te meeten.
Ja Fok! bestaat 12 jaar dit jaar dus waarom niet gelijk de 12jaarsmeet in Amsterdam, komen er gelijk veel meer mensenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |