quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Oh, en als zwartedoos komt beloof ik hierbij plechtig dat mijn misschien een zeker wordt.
Ik heb nu al een Amsterdamse lokatie als suggestie gedaan. Als het in Utrecht gehouden wordt moet ik nog even nadenken of dat me leuk lijkt. Ik had namelijk dit in gedachten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
Ik kom zelf uit Utrecht, maar de Stairway moet je dan echt niet doen. Typisch een plaats waar veel Fokkers samenklonteren, samen met alto's met pluizige paardenstaarten die raar hinniken om WoW-grapjes. (Fokkers dus.)
Doe Kafe Belgie, O'Connels, Olivier en voor de echte die-hards stappen in de Derrick. In dat geval ben ik erbij.
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstellingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*smeck smeck smeck* tastes like sarcasm
hoe scheer jij je polsen het liefst?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstelling
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef Northside het volgende:
Tsjee, doe anders 2 meets als het zo'n issue is. Reizen is reizen, of je nou 1,5 of 2 uur onderweg bent, dat maakt toch ook niet zoveel uit? Je zal er sowieso iets voor over moeten hebben om erbij te zijn mij in levende lijve te zien.
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaakt
ze kan toch slaapplaats aanbieden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |