en dat was met dezelfde mensen als de mensen wat hier in de OP staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ervaringen uit het verleden. ik ben al op een stuk of 6 FOK! meets in utreg geweest.
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en dat was met dezelfde mensen als de mensen wat hier in de OP staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Mishu het volgende:
Qua, datum, hebben mensen daar een suggestie voor?
Ik zat te denken aan een zaterdag ergens in de eerste of tweede week van september.doe maar als jij tijd hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik heb dit ook wel een beetje, het is echt leuker en makkelijker als iemand de stad goed kent. Ik ben wel eens met vrienden naar Utrecht geweest en we eindigden ergens in een random anoniem kroegje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zitten.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren en ook niet iedere meet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zitten.
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren en ook niet iedere meet.
En al eens bedacht dat er misschien geen mensen in de OP erbij komen juist omdat het in Adam is?
Ik kom zelf uit zuid limburg en zou eerder naar utrecht gaan dan naar adam, als ik zou komen dan. Want dat doe ik dus niet. Maar kan daardoor wel begrijpen dat veel mensen dan niet kunnen.
Nou ok, ik heb iig mijn mening gegeven. Verder wens ik jullie veel plezierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.
als je lief bent mag je vast wel bij iemand op d ebank crashen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou ok, ik heb iig mijn mening gegeven. Verder wens ik jullie veel plezier
Ik denk dat wanneer er meerdere mensen van buiten Amsterdam komen het ook centraler moet worden gehouden. Vanuit Twente scheelt het denk ik zo'n 20 minuten reistijd Utrecht > Amsterdam, echter is de reistijd voor een Limburger veel langer en daar dient ook rekening mee gehouden te worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.
nouja, dan moeten er eerst veel mensen uit limburg komen. voor mij is a'dam ook een half uur langer reistijd. je kunt iig nooit met iedereen rekening houden. de organisator bepaalt waar de meet is vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer er meerdere mensen van buiten Amsterdam komen het ook centraler moet worden gehouden. Vanuit Twente scheelt het denk ik zo'n 20 minuten reistijd Utrecht > Amsterdam, echter is de reistijd voor een Limburger veel langer en daar dient ook rekening mee gehouden te worden.
We moeten een oplossing voor iedereen hebben ( voor zover mogelijk ) en niet voor sommigen denk ik zo ?
Dan vind ik wel dat een van deze mensen die Utrecht wilt de organisatie op zich neemt wat betreft de leuke plekken in Utrecht en welke kroeg enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef Witbaard het volgende:
Misschien handig om je voorkeur aan te geven als je je aanmeldt. Meeste voorkeur wint.
niet nodig, want of het nu adam of utrecht is ik kom sowieso nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je lief bent mag je vast wel bij iemand op d ebank crashen.
Ja maar ik kom uit het noorden, dus ik reis liever naar Utrecht dan naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer, je lijkt me wel een leuke accesoire op mijn bank.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet nodig, want of het nu adam of utrecht is ik kom sowieso niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer, je lijkt me wel een leuke accesoire op mijn bank.
nu liggen er (waarschijnlijk) 2 katten op. Wordt ook saai.quote:
Ik voel je pijn man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Witbaard het volgende:
Ik voel me genegerd, ik mag niet op de misschien-lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |