ja we dachten dat misschien de nieuwe maagtabletten een oorzaak zou kunnen zijn omdat hij die sinds donderdag kreeg, maar dat was volgens het ziekenhuis niet mogelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
MJ welkom
cleany dat is schrikken. en vooral dat je niet weet wat het is geweest lijkt mij erg vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet Sarah ook al een hele tijd maar vooruit komen doet ze niet.. Jaël heeft dit overigens nooit gedaan, dus wat normaal is weet ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef danic het volgende:
Even een vraag, is het normaal dat als je baby doorheeft hoe ze op haar buik moet komen, ze ook gelijk haar knieën onder haar billen trekt en kruipbewegingen gaat maken?![]()
Volgens mij is mijn baby niet helemaal normaal namelijk
valt wel mee hoor; Geert doet het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:55 schreef danic het volgende:
Even een vraag, is het normaal dat als je baby doorheeft hoe ze op haar buik moet komen, ze ook gelijk haar knieën onder haar billen trekt en kruipbewegingen gaat maken?![]()
Volgens mij is mijn baby niet helemaal normaal namelijk
idem ditoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:58 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Doet Sarah ook al een hele tijd maar vooruit komen doet ze niet.. Jaël heeft dit overigens nooit gedaan, dus wat normaal is weet ik niet
Dat is vals spelen je hand achter haar voeten houden, dan komt Sarah ook vooruitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:10 schreef danic het volgende:
Eva komt wel vooruit, maar vooral als wij onze handen achter haar voeten houden. Doen we maar niet te vaak, want dat voorhoofdschuiven lijkt me nou ook niet echt lekker haha. Maar ze raakt nu dus weer gefrustreerd omdat het niet lukt om te kruipen, terwijl ze net 2 dagen kan rollen mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |