Het kan nog alle kanten op. Mette vond het verschrikkelijk het hele wasritueel. Ik zag er altijd weer heel erg tegenop. We zijn ook vrij snel gestopt met het badje en haar maar mee gaan nemen onder de douche. Dat werkte al iets beter.
Nu heb ik een dreumes die gaat juichen als ze mag

Ze gaat het liefst onder de douche. Ons bad is heel erg groot dus vanwege waterbesparing doen we ook meestal dan maar douchen. Sinds ze kon zitten deed ik haar in een klein badje in de douche. Ging ik zelf douchen en zei lekker spelen in het badje. Dat werkt nu niet meer, dan gaat ze eruit.
Ze is erg van het inzepen, vind ze fantastisch en doet ze ook zelf mee, ik word dan ook ingezeept. Haren wassen is hier eigenlijk nooit drama, maar ze heeft nog niet zoveel haar. Misschien omdat we douchen met haar is ze gewent aan water wat ven boven komt..
Maar ja als baby was het dus telkens een hel en dat sloeg om toen ze rond de 7 maanden was. Wij wassen haar 2x per week en als ze vies is extra. Ik was haar met Neutral overigens. Daar blijft haar huid het rustigst bij.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..