abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100965346
Fijne vakantie, Sugarsnap!

De kindjes gaan hier trouwens 2x per week in bad. En Lena vindt het heerlijk. Ivan vond het vroeger niet bijzonder leuk, maar het was ook geen groot drama. Ivan vond het ingesmeerd worden achteraf weer geweldig en daar maalt Lena niet zo om. Maar hey, ik houd van het getut. :+ Ivan smeer ik ook nog in als ik de kans krijg.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100965355
Niels gaat maar 1 keer ( naja 1,5 keer gemiddeld) in de week in bad, behalve als hij vies is tussendoor :@
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100965367
Puck gaat 1 tot 2x in de week. Ik heb best veel pijn bij zowel douchen met hem als in bad doen dus meestal doe ik het 1x doordeweeks en Mr.DML 1x in het weekend.

Dat getut aan zijn lijf hoeft van Puck totaal niet dus ik sla het maar over tegenwoordig.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 augustus 2011 @ 08:52:04 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100965372
Geert gaat net hoe het uitkomt, maar altijd mee douchen. Meestal één keer per week op zondag ( :') ) en als hij bv een spuitluier heeft gehad en ik 'm echt van top tot teen moet verschonen wil ik 'm nog wel eens in de tummy doen. Probleem is dat ik dat eigenlijk alleen kan doen als Jan slaapt, aangezien die dan óók in de tummy wil kruipen _O- . Jan gaat dagelijks onder de douche.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100965383
Het was hier ook 1x - het is me sowieso een raadsel waarom je je kind elke dag in bad zou doen :+ - maar door het vele buitenspelen op het kinderdagverblijf wordt het nu toch 2x. Vrijdagavond is een vast baddermoment. Ik vind dat zo heerlijk, om op vrijdagavond twee schone kindjes in een schoon bed te hebben liggen in een schoon huis.
pi_100965393
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way you rock'n'roll
pi_100965421
Leuk zeg al die badder verhalen en minder leuk als de kindjes het niet leuk vinden.

Sarah gaat gemiddeld 2x per week in bad en dan soms nog mee onder de douche en ze vind het helemaal leuk! We hebben haar ook nog in de tummytub gehad maar daar vind ze echt niets aan, gaat ze steeds in staan.
Jaël ging wel altijd in de tummytub en vond dat geweldig, die moest juist weer niet zoveel van het bad hebben. Nu vind ze zowel bad al douche heerlijk. Alleen dat haren wassen idd, dat is een drama en ze heeft ook nog eens zoveel haar...

Puck wat was je een lange dunne :) en wat heb je nu al een mooie volle haardos O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100965423
Haha, die eerste foto herinner ik me nog goed. Die blik is priceless.

Ja, z'n haar groeit echt snel! Bij Ivan ging het net zo. Die had een soortgelijk kapsel op dezelfde leeftijd (en ook een soortgelijke kleur). Bij Lena groeit het ook wel maar véél langerzamer en het is nog heel dun.
pi_100965457
Compleet off topic maar Jaël heeft me toch een bos haar :o O+

Ik hoop dat Puck net als Ivan van die krulletjes krijgt aan de achterkant.

Ik kan me Lena op dit moment helemaal niet voorstellen met een hele bos haar. Ik vind haar koppie nu juist zo sprekend zo. Maar ja zo kan ik me die twee van Mignonne weer niet voorstellen zonder haar :D
The way you rock'n'roll
pi_100965468
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan me Lena op dit moment helemaal niet voorstellen met een hele bos haar. Ik vind haar koppie nu juist zo sprekend zo. Maar ja zo kan ik me die twee van Mignonne weer niet voorstellen zonder haar :D
Ja, heel herkenbaar! :D Lena is echt een hoofdbaby. :+ Maar ze heeft nu al zolang last van berg dat ik hoop dat er gewoon eens flink wat haar overheen groeit.

Ter vergelijking Lena in bad:

pi_100965497
En dit was Ivans haar bij 6 maanden:

pi_100965509
Och wat een prachtige foto van een mooi meiske. Dat tongetje en dat handje en die blik in haar ogen O+

Dat van dat berg herken ik. Ik was erg blij dat het haar ging groeien want onze vriendengroep is nog niet zo diep into baby's en die dachten minstens dat Puck iets ernstigs had bovenop zijn hoofd :')

Ivan O+ Maar wat loopt zijn haarlijn netjes recht. Had je het bij geknipt? :+ Bij Puck is het lang, kort, lang, kort, pluk die bijna in zijn ogen hangt...
The way you rock'n'roll
pi_100965519
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Compleet off topic maar Jaël heeft me toch een bos haar :o O+

Nog meer off topic, ik heb van de week geroepen dat ikhet er allemaal af zou scheren toen we weer eens niet mee werkte :X En ze zei: 'ja', Maar dat doen we natuurlijk niet!

Wat een verschil idd tussen Lena en Ivan zeg!
Ik hoop dat Sarah haar ook snel een beetje wil gaan groeien kan ik er speldjes indoen enzo :) Nooit gedacht dat ik dat ook leuk zo vinden.

Sugarsnap fijen vakantie!
pi_100965532
Wat wordt Puck alweer groot. En idd zijn haar wordt ook al zo'n lekkere volle bos. Sofie begon met aardig wat haar, dat werd op een gegeven moment dunner, en nu komt het weer mooi vol terug. Ze krijgt achter op haar hoofd krulletjes O+

Sofie viel de allereerste keer thuis in bad (in het ziekenhuis was ze al in de emmer geweest) in slaap

En nu ik dit zo zie, valt me pas op dat ze best wel heel erg geel geweest is.

Zo'n bad zitje hebben wij ook, maar die past niet in ons badje. Sofie is dus al maanden niet meer in het badje geweest. Wel in de emmer. Ik heb van de week het badje maar weer eens gepakt, maar daar vindt ze echt niks aan. Ze kan daar niet in zitten, en liggen vindt ze niks daarin. In de emmer heeft ze enorm veel pret.
*poef* nu is het weg
pi_100965540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ivan O+ Maar wat loopt zijn haarlijn netjes recht. Had je het bij geknipt? :+ Bij Puck is het lang, kort, lang, kort, pluk die bijna in zijn ogen hangt...
Nee, het is zelfs nog steeds nog nooit geknipt. :o Ik vond het er hier een beetje suf uitzien, alsof hij in het leger zat.

Volgens de consultatiebureau-arts gaat berg meestal op een bepaald moment ineens weg. Ik blijf maar wachten op dat moment. Ik vind het zo ranzig. :r
pi_100965543
Het kan nog alle kanten op. Mette vond het verschrikkelijk het hele wasritueel. Ik zag er altijd weer heel erg tegenop. We zijn ook vrij snel gestopt met het badje en haar maar mee gaan nemen onder de douche. Dat werkte al iets beter.

Nu heb ik een dreumes die gaat juichen als ze mag :D Ze gaat het liefst onder de douche. Ons bad is heel erg groot dus vanwege waterbesparing doen we ook meestal dan maar douchen. Sinds ze kon zitten deed ik haar in een klein badje in de douche. Ging ik zelf douchen en zei lekker spelen in het badje. Dat werkt nu niet meer, dan gaat ze eruit.
Ze is erg van het inzepen, vind ze fantastisch en doet ze ook zelf mee, ik word dan ook ingezeept. Haren wassen is hier eigenlijk nooit drama, maar ze heeft nog niet zoveel haar. Misschien omdat we douchen met haar is ze gewent aan water wat ven boven komt..

Maar ja als baby was het dus telkens een hel en dat sloeg om toen ze rond de 7 maanden was. Wij wassen haar 2x per week en als ze vies is extra. Ik was haar met Neutral overigens. Daar blijft haar huid het rustigst bij.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100965562
Berg gaat inderdaad weg, bij Mette verdween het na een jaar heel geleidelijk. Ik ben wel toen ze 8 maanden was het 'weg gaan halen', nou ja dat lukt niet echt. Maar insmeren met olie en rustig borstelen en schrapen. Maar dat was meer voor mijn eigen gemoedsrust dan dat het hielp. Het is nu helemaal weg al maanden en je weet hoeveel haar ze heeft :+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100965579
Och ik las dat Ivan momenteel wat autoritair was is dus dan past het kapsel wel Claudia :P

Sofie O+ Lekker in slaap gevallen maar ze zag inderdaad wat geel. Wij hebben echt geen ruimte voor en een badje en een tub dus ik moest een keuze maken destijds.

Goed om te horen dat het om kan slaan wickie! Ik hoop dat hij het over een tijdje net zo leuk vindt onder de douche als ik. Ik kan er erg lang onder staan.

Berg heb ik wel eens met olie weg gehaald en dan schrapen maar al zijn pluishaartjes gingen mee. Dat was voor het goed groeide (meer in zijn haar uitval periode) en Mr.DML was boos daarna omdat ik hem kaal maakte :')
The way you rock'n'roll
pi_100965582
De echte plakken heeft Lena niet meer. Ik smeer haar hoofd elke avond en ochtend met olie in nadat ik er met een nat washandje overheen ben gegaan en dan heefft ze alleen een vettig koppie en hooguit wat schilfers. Ik hoop dat dat een voorbode is dat de berg op z'n retour is.
pi_100965584
Sofie O+

Jaël met 5 maanden:

Sarah met 5 maanden:

Ik vind het verschil zo groot, maar toch stoor ik me er niet aan dat Sarah nog niet zoveel haar heeft. Dit hoort gewoon bij haar :)
pi_100965588
Ja, wel een verschil inderdaad, MP! Dat haar doet een baby veel ouder lijken.

Leuk trouwens om vergelijkingsmateriaal te zien. Ze zijn anders maar ook heel duidelijk zusjes!
pi_100965591
Weet je wat ik nou echt het allerleukste moment van de dag met Sofie vind? Als ze zo in de ochtend aan het wakker worden is. Ze begint eerst wat te pruttelen, dan gaat ze wat kletsen, en dan roepen. En dat alles lekker vrolijk.
En als ik dan bij haar kom dan draait ze zich super enthousiast zo, zodat ze de deur kan zien en begint ze te schateren. O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_100965592
Ja dat, terwijl Jaël op deze leeftijd echt nog veel meer baby was dan Sarah nu is :)
pi_100965596
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 09:22 schreef kaatjejannie het volgende:
Weet je wat ik nou echt het allerleukste moment van de dag met Sofie vind? Als ze zo in de ochtend aan het wakker worden is. Ze begint eerst wat te pruttelen, dan gaat ze wat kletsen, en dan roepen. En dat alles lekker vrolijk.
En als ik dan bij haar kom dan draait ze zich super enthousiast zo, zodat ze de deur kan zien en begint ze te schateren. O+ O+
O+ O+
pi_100965600
En kj, ik vind die foto heel dottig. O+ Wat is je meisje toch mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')