quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef yvonne het volgende:
Je wordt toch niet ziek van pepers?!
Morgen liggen je darmen in de plee, maar dat is dan ook alles.
Eerder een brandende fakkelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:19 schreef utopie het volgende:
ik denk eerder dat die gast zijn anus morgen aanvoelt als of er een ijsbeer tegenaan loopt te hijgen
Nou, laat dát dan zien! Komop, die cam aan!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klein beetje, maar ik voel me wel alsof ik doodga
Morgen op de WC pasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klein beetje, maar ik voel me wel alsof ik doodga
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, laat dát dan zien! Komop, die cam aan!
Toen ik een Madame Jeanette at (veel heter dan deze) kreeg ik een enorm opgeblazen gevoel, en ook kots neigingen. Je kunt er dus zeker wel ziek van worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef yvonne het volgende:
Je wordt toch niet ziek van pepers?!
Morgen liggen je darmen in de plee, maar dat is dan ook alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe that anything you can imagine, you can make real.
Je moest toch naar bed van je moeder?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Net een paar biertjes gedronken, gaat wel iets beter nu
Pertinent onwaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:40 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Je moest toch naar bed van je moeder?
Kwam ze niet binnen lopen?quote:
Sure...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik deed alsof ik aan het praten was. Omdat ik wist dat jullie zo zouden reageren
Over het nat gedeelte hoef je je niet druk te maken, over het branderige gevoel echter welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik durf geen scheten te laten, misschien is het wel een natte
Ik ben 17quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef GordonRamsay het volgende:
[..]
Dikke lippen voor een 12 jarige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |