Maar eigenlijk is dat een beetje raar, want een eerste pagina kan in een paar uurtjes er al heel anders uitzien. Toch? Moet het niet gewoon de topictitels van de postgeschiedenis van de afgelopen 12-24 uur ofzo zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
topictitels van de eerste pagina van de postgeschiedenis
Oeh! Verdachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:35 schreef Anne het volgende:
Wel grappig dat jullie het topic welkom blup erbij pakte, terwijl deze meer bovenaan staat in mijn lijstje denk ik
[PTA SC] John Deere 1640
Inderdaad, daarom bekijk ik meestal ook pagina 2 voor de weggezakte topics. Maar ik weet niet hoe deze spelleiders het doen, wat ik postte is de enige manier die ik meegemaakt heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is dat een beetje raar, want een eerste pagina kan in een paar uurtjes er al heel anders uitzien. Toch? Moet het niet gewoon de topictitels van de postgeschiedenis van de afgelopen 12-24 uur ofzo zijn?
Is dat niet beter...?
Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is AT, niet history. Werkt anders. Maar bij heel drukke mensen wel tweede pagina meenemen ja.
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is AT, niet history. Werkt anders. Maar bij heel drukke mensen wel tweede pagina meenemen ja.
Ik doel ook op historyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Vorig jaar was er iemand die 's nachts probeerde een heel nieuwe pagina te krijgen om hints te verbergen. Weet niet meer wie
Vorig jaar was er iemand die 's nachts probeerde een heel nieuwe pagina te krijgen om hints te verbergen. Weet niet meer wie
Ik wil best antwoord geven, maar ik weet niet of het zo is of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Trouwens, ik had nog een vraagje:
Als A maffia is en de busdriver A met B verwisselt, leiden de hints dan naar B? Als A een moord pleegt dan (niet op B)?
Kan iemand hier alsjeblieft antwoord op geven?
Misschien geef jij me een helder inzicht, dus zeg maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil best antwoord geven, maar ik weet niet of het zo is of niet.![]()
Zou het wel erg lastig maken...
Volgens mij klopt het zoals je het zegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Trouwens, ik had nog een vraagje:
Als A maffia is en de busdriver A met B verwisselt, leiden de hints dan naar B? Als A een moord pleegt dan (niet op B)?
Kan iemand hier alsjeblieft antwoord op geven?
Ik zou persoonlijk denken van niet, omdat het evt voordeel er wat mee weg zou vallen, maar het kan ook best zo zijn dat het wel zo is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Misschien geef jij me een helder inzicht, dus zeg maar
Will do!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk denken van niet, omdat het evt voordeel er wat mee weg zou vallen, maar het kan ook best zo zijn dat het wel zo is.
Anders pm je TV / Lynda even.
Laat je het nog wel ff weten als je een antwoord hebt?quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat je het nog wel ff weten als je een antwoord hebt?
Ben nu toch ook wel nieuwsgierig geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |