En jij denkt dat dat nog niet gebeurt?quote:Damn, er zijn genoeg ontwikkelingslanden waar je je fabrieken neer kunt zetten.
Volgens mij zijn alle spullen voor het merendeel nog steeds 'Made in China' hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat nog niet gebeurt?
Ja 95% van de fabrieken in Bosnië en Hercegovina zijn leeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat nog niet gebeurt?
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:02 schreef ecktebaas het volgende:
Grootste gevaar die kkustasa cetnici muhajedini
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over ontwikkelingslanden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle spullen voor het merendeel nog steeds 'Made in China' hoor.
quote:
Ehm, oké.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over ontwikkelingslanden.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef Thomas B. het volgende:
Studies wijzen uit dat economische relaties beter zijn voor vrede en veiligheid dan investeren in defensie. Heb je ooit gehoord van het Security Dilemma?
Ja indd, kan ook bijna niet rond komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja, het Westen faalt sowieso.
Laat ons in die droom gelovenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Dasjonny het volgende:
Trouwens, denken dat het Westen niet onderdrukt, alsjeblieft
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Dasjonny het volgende:
Trouwens, denken dat het Westen niet onderdrukt, alsjeblieft
Ach hou op, die paar gebiedjes? Economisch onderdrukken wij, het westen, heel Zuid-Amerika en Afrika.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Maar nog altijd minder dan China.
Kort gezegd komt het hierop neer. Als een staat gaat investeren in defensie om zich te beschermen tegen de ander zal deze staat het zelfde doen. Zo ontstaat er een spiraal van investeringen en oplopende spanningen tussen die staten. Aangezien ze er beide evenveel op vooruit gaan qua veiligheid wint geen van beide, oftewel het is een zero-sum game. Denk aan de Koude Oorlog.quote:
Niet huilen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd, kan ook bijna niet rond komen
Economisch ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:14 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ach hou op, die paar gebiedjes? Economisch onderdrukken wij, het westen, heel Zuid-Amerika en Afrika.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |