Dat is een normale werkweek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik 38 uur p/w moest werken, ging ik bijna dood
Ja maar jij werkt bij de appie toch? Daar word je non-stop lastig gevallen door kutklanten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik 38 uur p/w moest werken, ging ik bijna dood
ja, sowieso.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt bij de appie toch? Daar word je non-stop lastig gevallen door kutklanten.
dankjewel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat je trots bent op je daad, GlowMouse, je hebt de wereld weer een stuk beter gemaakt door hard op te treden tegen zulke godsgruwelijk misdadige overtredingen. Ik hoop dat je hier mee door blijft gaan, net zolang tot FOK! een paradijs op aarde wordt.
Ik hoop dat je nu weer lekker kunt slapen. Moet toch een heerlijk, euforisch, onoverwinnelijk gevoel geven, zo'n goede daad doen voor de maatschappij.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu weer lekker kunt slapen. Moet toch een heerlijk, euforisch, onoverwinnelijk gevoel geven, zo'n goede daad doen voor de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |