ben je getrouwd op wintersport ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik niet, in januari nog gedaan. Skiën sauna en afkoelen in de sneeuw![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik niet, in januari nog gedaan. Skiën sauna en afkoelen in de sneeuw![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zie ik nu toch inene een beeld van een roze olifant die naakt in de sneeuw een sneeuwengeltje aan het maken is
![]()
Huh, hoe kan jij als ervaren hunter nu posts missenquote:
verkeerde knopjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben je getrouwd op wintersport ook?
invoeren bij stand 296 is topic volquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, hoe kan jij als ervaren hunter nu posts missen
die zijn doof (speciaal uitgekozen voor deze baan)quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zie nu pas dat die kinderen nog steeds voor de tv liggen in de OP. Zullen we onze onderwerpen maar eens aanpassen, met die kleine oortjes erbij
quote:
Ik vond ze al zo rustigquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zijn doof (speciaal uitgekozen voor deze baan)
Is toch niets mis met de TT, en kleine potjes hebben sowieso grote oren, dus dan maar meteen mee confronterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zie nu pas dat die kinderen nog steeds voor de tv liggen in de OP. Zullen we onze onderwerpen maar eens aanpassen, met die kleine oortjes erbij
dan was je toch te traagquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
invoeren bij stand 296 is topic vol
dat is wel waar ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik dacht gewoon dat je wilde zeggen dat sauna en sneeuw een goed
is
denk het wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan was je toch te traag![]()
zal wel door je koppijn komen
als ze buitenshuis maar niet vertellen waar wij het allemaal over hebben in de huiskamer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch niets mis met de TT, en kleine potjes hebben sowieso grote oren, dus dan maar meteen mee confronteren
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef kaatje50 het volgende:
ik mis m'n hondje. Zit een appel te eten, maar heb aan een halve genoeg, de andere helft at zij altijd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |