qua uren bijna, ik zit nu op 34 deze weekquote:
Ik pas op 27, maar dat vind ik wel weer genoeg voor deze weekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:47 schreef densmee het volgende:
[..]
qua uren bijna, ik zit nu op 34 deze week
Ik heb die weg bekeken, maar dat is echt een circuitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef densmee het volgende:
Maandagavond tegen achten is een 52-jarige motorrijder uit Klazienaveen omgekomen bij een verkeersongeval op de Kapitein Hatterasstraat in Emmen. De man reed mee in een groep van 10 à15 collega's, toen het in een haakse bocht mis ging.
[ afbeelding ]
clip-ons doen zeer
nee de a58 bij oirschot overigens ook redelijk in de buurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
Die foto van die auto over de vangrail, is dat op de a67 bij jou ergens densmee?
dat industrieterrein nodigt wel uit om zo hard mogelijk op te trekken en zo laat mogelijk te remmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb die weg bekeken, maar dat is echt een circuit
Ahja, ok, ik dacht al dat het een weg was waar ik vaak kom..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
nee de a58 bij oirschot overigens ook redelijk in de buurt
vanmiddag was er wel een vrachtwagen vol champignons gaan uitrusten op de rotonde bij Someren (A67 afrit) waar ik voor in de file stond omdat ik nog in Someren moest zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ahja, ok, ik dacht al dat het een weg was waar ik vaak kom..
tetten, en er zit maar 2 mm stof voorquote:
quote:
nou ja ik heb niet zo een interesse in een site met vrachtwagenchauffeurs, en zeker niet waar het niet om de vrachtwagen gaat maar om het kleine chauffeurtjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
Hè hè. Ik dacht even dat ik werd genegeerd.
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:06 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ja ik heb niet zo een interesse in een site met vrachtwagenchauffeurs, en zeker niet waar het niet om de vrachtwagen gaat maar om het kleine chauffeurtje
Niet eens, ik zie alleen maar zwart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |