Komt door TC zelf omdat manycam enzquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef utopie het volgende:
[..]
1 of andere kneus denkt dat hij grappig is, en loopt te bannen op tinychat
Lukt het?quote:
Iets tofs waarmee je elk willekeurig filmpje kan afspelen net alsof t je cam is. Zo zag ik net justin bieber voorbij komen voordat ik gebanned wasquote:
heb je al een justintv linkje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Het gaat gewoon door hoor voor de mensen die denken dat ik eronderuit probeer te komen, ik ga het gewoon doen
Briljant in combinatie met Chatroulettequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets tofs waarmee je elk willekeurig filmpje kan afspelen net alsof t je cam is. Zo zag ik net justin bieber voorbij komen voordat ik gebanned was
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Briljant in combinatie met Chatroulette
al bannen ze je daar ook nogal snelquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Briljant in combinatie met Chatroulette
Och, geen idee. Ga meestal snel weg vanwege de hoeveelheid rukkersquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
al bannen ze je daar ook nogal snel
Ah dat ken ik ja, wist niet dat het zo heette ;') Thx brah.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets tofs waarmee je elk willekeurig filmpje kan afspelen net alsof t je cam is. Zo zag ik net justin bieber voorbij komen voordat ik gebanned was
Niet huilen he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga nu naar huis, over een halfuurtje open ik de stream en om 23:10 ga ik branden
Tot zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga nu naar huis, over een halfuurtje open ik de stream en om 23:10 ga ik branden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |