deze week maar 8 uur werk.. schiet dus helemaal niet opquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef dawg het volgende:
nog steeds de feria niet bij elkaar evilchick?
das wel fucked.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deze week maar 8 uur werk.. schiet dus helemaal niet op
Jaquote:
Speaking of which, hoe is het met die van jou?quote:
nee, maar donderdag ga ik met mn tante aanvulling op mn loon vragenquote:
hoezo met je tante?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar donderdag ga ik met mn tante aanvulling op mn loon vragen
Nog werkzaam bij Action?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
deze week maar 8 uur werk.. schiet dus helemaal niet op
quote:
Echte dan geen neppesquote:
Hail, hail!quote:
die ging met me mee zei zequote:
nooit gewerktquote:
Achter een spoiler mag het vastquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
beetje dit idee, niks overdrevens, maar gewoon een mooie cleavage..
[ afbeelding ]
ik had het idee graag zonder bh willen laten zien, maar daar zijn de mods het niet mee eens
Ach onzin.quote:
Wat nu weer?quote:
Ja vol!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe is het met die van jou?
nope besparen voor lowlandsquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]M-M, alles goed? Nog geshopt?
nee, helpen met het mes vasthoudenquote:
Ik ben meer van puur natuur dan plasticquote:
Ach ja, prioriteiten hequote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope besparen voor lowlands
wel van n enorme lieverd een half flesje burberry brit gekregen
ONOMM NOMM NOMMquote:
Jij moet niet zo zeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben meer van puur natuur dan plastic
ach so.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, helpen met het mes vasthouden
Ja ik in principe ook, maar dat gaat gewoon niet altijd op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoest met jouw boobies?quote:
Doen ze in Afrika toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ie al die tijd op de grond geslapen?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ie al die tijd op de grond geslapen?
niet alle pepers zijn heet hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Barbusse het volgende:
FOK!ker eet live drie Spaanse pepers And the beat goes on...
nee, die heeft er iets meer verstand van dan ik, dus altijd wel handig om erbij te hebbenquote:
Goed hoorquote:
Dan ben ik er ook vol van.quote:
Ik mag ook niks van jouquote:
Dat je het immer met ons eens bent, duh.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag ook niks van jouBen ik het er mee eens is het niet goed dan heb ik geen mening. Heb ik een eigen mening is het ook niet goed.
Echt wat wil je nu?
ik niet. ik haat hout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sugar skull lieve schat.quote:
sugar snapsquote:
Ik ga er eens over nadenken. Tot die tijd gedraag je je maar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag ook niks van jouBen ik het er mee eens is het niet goed dan heb ik geen mening. Heb ik een eigen mening is het ook niet goed.
Echt wat wil je nu?
Zolang ik nog borstvoeding geef zijn ze nog steeds 2 cups/cuppen groter dan ze warenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook vol van.
En met die van mij gaan het ook prima. Ze staan er immer geweldig bij.
Ligt er aan wat ik er voor terug krijgquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je het immer met ons eens bent, duh.
houten borsten daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
Ik ben jaloers op je kind.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Tally het volgende:
Zolang ik nog borstvoeding geef zijn ze nog steeds 2 cups/cuppen groter dan ze waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
houten borsten daar heb ik nog nooit van gehoord
nog nooit van een bos hout voor de deur gehoord?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ik er voor terug krijgniets dan ben ik het niet met je eens
![]()
[..]
houten borsten daar heb ik nog nooit van gehoord
Omdat jij het bent zal ik voor deze ene keer luisterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga er eens over nadenken. Tot die tijd gedraag je je maar.
Nee, maar het is gewoon een debiele weddenschapquote:
het is fok!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon een debiele weddenschap
Ja alleen dat heb ik nooit letterlijk genomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog nooit van een bos hout voor de deur gehoord?
quote:
Gek genoeg maakt dat e jaloezie alleen maar groter.quote:
Scroll nu eens iets terug...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha ook goed!
Wat is dat eigenlijk? Een gesuikerde doodskop op je schoen?
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja alleen dat heb ik nooit letterlijk genomen
Ik zag je al dubieuze bewegingen staan maken in een bos bij een stapel boomstammen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Van de week vroeg iemand een foto van mini maar hij keek alleen naar m'n tietenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg maakt dat e jaloezie alleen maar groter.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Kijk boudi, dus wat op de zool staatAhaaa...vandaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vet!![]()
En zo mini zijn die niet eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de week vroeg iemand een foto van mini maar hij keek alleen naar m'n tieten
Uhuh. En die print zit dus ook in de schoen.quote:
Hoe is het met mini? Heb een foto van haar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef Tally het volgende:
Van de week vroeg iemand een foto van mini maar hij keek alleen naar m'n tieten
Alleen als dat voor een deur ligt anders klopt het nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag je al dubieuze bewegingen staan maken in een bos bij een stapel boomstammen.
Nee die nietquote:
Ja genoeg! Ook zonder mijn tieten er opquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met mini? Heb een foto van haar?
die pm/dm't ze maar. tis hier godverdulleme geen OUDquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met mini? Heb een foto van haar?
niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je dan ook foto's van je tieten zonder mini erop?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Tally het volgende:
Ja genoeg! Ook zonder mijn tieten er op
Nais!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. En die print zit dus ook in de schoen.
Als ze net zo is als jij stuurt ze toch niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
die pm/dm't ze maar. tis hier godverdulleme geen OUD
Ik dacht altijd dat het een uitdrukking wasquote:
HO what did i miss?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nais!
Maar..blijven lelijk
Haha nee hoor...ziet er mooi uit. Op onze volgende date wil ik ze zien
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan ook foto's van je tieten zonder mini erop?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nais!
Maar..blijven lelijk
Haha nee hoor...ziet er mooi uit. Op onze volgende date wil ik ze zien
kun jij cl nog overhalen om mee te gaan naar LL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze net zo is als jij stuurt ze toch niks.
Is ook leuk voor later om te hebben hoor.quote:
Net zo veel als ik blijkbaar.quote:
Klopt. Want die tieten worden weer minder he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ook leuk voor later om te hebben hoor.
Weet ik. Ik heb ze met dikke buikquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ook leuk voor later om te hebben hoor.
Ik kan altijd een poging wagen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
kun jij cl nog overhalen om mee te gaan naar LL?
Mja ik wil er nog geen afscheid van nemenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt. Want die tieten worden weer minder he.
Dus je onderschrijft mijn stelling dat je ze vooral op de gevoelige plaat moet vastleggen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Klopt. Want die tieten worden weer minder he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |