maar ik rij al een jaar met zijn auto....ben het eindelijk gewend en heb de auto onder controle...als je wisselt begin je bij 0 als het ware....quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als ie slechter gaat lesgeven of naar doet, moet je zeker wisselen.
Hoor van veel mensen dat ze eerst bij een stelletje luilakken gaan, omdat die goedkoper zijn en dan erachter komen dat dat niet handig is, dan naar een betere.
5 mensen per dagquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:18 schreef Pi-mol het volgende:
[..]
dat doen rijleraren sowieso, jou proberen te laten zakken. Bij het CBR mogen ze ook maar ongeveer 5 mensen per dag laten slagen.
Gewoon goed je best doen en dit voorval achter je laten, dan komt alles goed.
Hij voelde zich natuurlijk beledigt omdat dit van wantrouwen getuigde....misschien had ik het wel moeten geven....maar eeh we leven in een tijd dat je je eigen partner/broers en zussen etc niet kan vertrouwen...sterker nog ik vertrouw mijn broer idd niet....zou bijvoorbeeld nooit mijn pincode aan hem geven. Hoe kan ik dan gewoon 260 euro (wat ik toch veel vind dat is 26 uur of meer werken) zomaar weggeven?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef eight het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan. Hij geeft geen reden om kwaad of beledigd te zijn. Je zou dit kunnen aankaarten bij de rijschool en kijken wat hun ervan zeggen of je kijkt het nog een rijles aan.
Aanklagen lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
5 mensen per dagdenk dat ik maar extra met mijn vader ga oefenen.
Trouwens wat nou als hij uit woede gewoon besluit: Ze krijgt mijn auto niet op het examen? Dus dat hij weigert het voertuig aan mij te geven? Examen intrekken kan niet meer....
Als jurist in spe besloot ik hem niet zonder kwitantie geld te geven...alleen waarom hij nou kwaad moet worden? Hij had de vorige keer duidelijk gezegd: Voor de les betaal je en dan krijg je van mij een kwitantie. Hij had niet gezegd aan het einde betalen en dan moet je een tijdje wachten op de kwitantie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Capi het volgende:
Als je als jurist in spe dit soort dingen niet eens durft op te lossen dan zou ik maar niet voor een togaberoep kiezen
ja ze vergeten een hoop die rijinstructeurs goed dat je kwitantie eiste hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als jurist in spe besloot ik hem niet zonder kwitantie geld te geven...alleen waarom hij nou kwaad moet worden? Hij had de vorige keer duidelijk gezegd: Voor de les betaal je en dan krijg je van mij een kwitantie. Hij had niet gezegd aan het einde betalen en dan moet je een tijdje wachten op de kwitantie.
Trouwens ik kan toch niet iemand 100% vertrouwen die zelf een examendatum voor mij had gereserveerd precies 3 dagen geleden en vandaag aan mij vroeg wanneer ik examen heb? Hij was het gewoon vergeten
Het was echt erg...ik maak gewoon nooit mee dat mensen kwaad worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef waht het volgende:
Hij wordt kwaad omdat het een stakker is, waarschijnlijk. Zulke mensen heb je nu eenmaal.
Heeft niets met jou te maken.
Bedanktquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ja ze vergeten een hoop die rijinstructeurs goed dat je kwitantie eiste hoor
Joh, het zou zomaar kunnen dat hij dit volgende week alweer lang vergeten is of er niet meer kwaad om is. Het heeft geen enkele zin om je er nu al druk over te maken. Gewoon volgende week met een positieve insteek er het beste van maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef sanasoufi het volgende:
Kan niet geloven dat dit gebeurt na een jaar rijden en bijna 5000 euro betalen.......net voor het examen dat steeds dichterbij komt.
Ja, je hebt gelijk..ik kan idd weinig doen verder. Druk maken heeft ook geen zin, want als hij besluit dat hij me verder geen rijles wilt geven dan houdt het gewoon op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:08 schreef eight het volgende:
[..]
Joh, het zou zomaar kunnen dat hij dit volgende week alweer lang vergeten is of er niet meer kwaad om is. Het heeft geen enkele zin om je er nu al druk over te maken. Gewoon volgende week met een positieve insteek er het beste van maken.
Turken hebben lichaamshaar en kennen de plastische chirurg niet + ze hebben rare muziek + de taal is niet zo mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef sinadO het volgende:
Ik hoorde vandaag een of andere Turkse KUT letterlijk het volgende zeggen tegen een van haar 'vriendinnen'; "Ik moest eigenlijk geopereerd worden gisteren maar ik ben niet gegaan WANT IK BEN BANG". Zeggen jullie dat allemaal of zo, want het is lang niet de eerste keer dat ik dat hoor. Zijn jullie overal bang voor of zo?
Weet je wat je bent? Je bent een vervelende kutkloon, dat is wat je bent. Dus stop maar met je topics, we hebben er allemaal schoon genoeg van. Met je Turkse hoofd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Turken hebben lichaamshaar en kennen de plastische chirurg niet + ze hebben rare muziek + de taal is niet zo mooi.
Nou zal ik niet ontkennen dat hayat var gewoon eenfilm is:
maar dat is volgens mij het enige dat er oke is.
Arabieren hebben ook lichaamshaar, maar laten dit normaliter weglaseren of verwijderen dit zo veel mogelijk en we zijn grote fan van de plastische chirurg. We hebben goede leuke muziek en onze taal is schitterend. Zo zeggen jullie mooi (klinkt zo
) wij zeggen helwa.
Nu beken ik dat onze films gewoonzijn, maar dat en osama bin laden zijn het enige.
Verder zijn we mooi.
DUS STOP MIJ VERGELIJKEN MET EEN TURK!
En ja ik ben OVERAL bang voor, insecten, falen, gemene mensen etc.
Ik ken ook een turk die toch ook wel een hoop zaken (vooral die hij zelfstandig moest doen) wel eng vond, volgens mij zijn het gewoon meer moederskindjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:16 schreef sinadO het volgende:
Ik hoorde vandaag een of andere Turkse KUT letterlijk het volgende zeggen tegen een van haar 'vriendinnen'; "Ik moest eigenlijk geopereerd worden gisteren maar ik ben niet gegaan WANT IK BEN BANG". Zeggen jullie dat allemaal of zo, want het is lang niet de eerste keer dat ik dat hoor. Zijn jullie overal bang voor of zo?
5000 euro!!! 58 euro per les...dat een jaar....dat is idd duur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef computerprobleem het volgende:
Wat al meer dan 3000 euro? Dat is ministens 1500 te veel!
Wat moet jij eigenlijk allemaal doen voor dat geld... En hoeveel houdt je broer eraan over?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
5000 euro!!! 58 euro per les...dat een jaar....dat is idd duur.
mijn vader betaalt alles. Broer? Die woont allang ergens anders en heeft zijn eigen inkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wat moet jij eigenlijk allemaal doen voor dat geld... En hoeveel houdt je broer eraan over?
Ok, wat moet jij voor dat geld doen voordat je het van je pa krijgt en hoeveel heeft je broer er rondlopen? Of rekent hij per gram?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn vader betaalt alles. Broer? Die woont allang ergens anders en heeft zijn eigen inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |