quote:Hoi,
Als je een pm stuurt naar forum@fok.nl dan komt die bij iedereen die lid is van die mailbox.
Dus men hoeft niet eerst in te loggen met dat account om de pm's te lezen.
Mvg,
Netsplitter
Weet ik dat ook in 't vervolg. Opgelost.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb al antwoord van Netsplitter. Snelle service zeg! Alhoewel ik weet dat het posten van PM's zwaar bestraft wordt, post ik 'm lekker toch, want het is gewoon algemene informatie. Altijd handig voor andere mensen en natuurlijk ook voor LudoSanders, want die wist dat niet.
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valtquote:
Waarom klik ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valt
Wat mensen allemaal niet op het internet menen te moeten dumpenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boobies much? Nouja, jullie mogen beslissen of dit nog onder de noemer tieten valt
Your welcome!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat mensen allemaal niet op het internet menen te moeten dumpenThanks voor het melden. Weg.
Niet echt nee.quote:Op zondag 25 september 2011 17:18 schreef Jadusable het volgende:
Zusje verpest altijd de sfeer in huis *2
dit gaat nergens meer over.
Soms kom ik nog vet grappig uit de hoek. Dan doe ik een Bio'tje, een troll, een slotje of een post waar je over na moet denken.quote:Op maandag 26 september 2011 23:31 schreef Skylark. het volgende:
Matige sluitpost Bio, da kende beter. Hoe is ie ermee trouwens, ik mis je een bietje. Gewoon lekker knallende posts in de KLB slingeren, dat was jij.
Done.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:42 schreef rubje het volgende:
verzoek. In mijn topic over Google en diens interface kom ik erachter dat dit Google Doodles zijn. Kan iemand die naam interface veranderen in de tt naar Doodles?
Dank.
Klopt!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef summer2bird het volgende:
Vraagje: zijn jullie strenger gaan modereren? Het viel me op.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:10 schreef Biogarde het volgende:
Vinden wij inmiddels ook, dus hebben we de onderlinge afspraak gemaakt de boel weer wat te verminderen qua baggeren, uitlokkende baggerposts en andere niet te definiëren rommel.
hoe komt het dat Fraech geen ban krijgt voor 2 kutten en kontgaten die bewegend in beeld hangen, maar er wel menig user een week verdwijnt voor een halve tiet?quote:
Wie zegt dat hij geen ban krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
hoe komt het dat Fraech geen ban krijgt voor 2 kutten en kontgaten die bewegend in beeld hangen, maar er wel menig user een week verdwijnt voor een halve tiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |