Moest stiekem ook aan jou denkenquote:
Hoeft niet stiekem hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moest stiekem ook aan jou denken.
Oh, dat kan ja. Voor je het weet gaan er geruchten...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik had geen zin om het aan mensen te vertellen.
[HOMO] #3033 If you were gay.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hoe weet jij nu al dat het over jou gaat?
Als ze het maar fixen voor ik daar landquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef Vlarp het volgende:
Hmmz, de F pier op Schiphol staat in de fik
http://twitter.com/#!/search/realtime/schiphol
Dat moet toch wel haalbaar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze het maar fixen voor ik daar land
Ook dat gaat wel weer overquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jong of oud, ik ben flaming hot
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jong of oud, ik ben flaming hot
Dat wil ik de arme jongen niet aandoen. Hij is dan wel lang, maar lange dingen breken sneller onder gewichtquote:
Daar heb ik later als moeder natuur haar werk heeft gedaan nog alle tijd voorquote:
Je leeft morgen toch nog welquote:
Nee. OVERmorgen gaat HIJ naar Lowlandsquote:
Sorry!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. OVERmorgen gaat HIJ naar Lowlands
quote:
Ik wacht nog steeds op dat kopje koffiequote:
Ja hallo, werken kun je overalquote:
Gezellige mensen uit Brabant,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:12 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, wanneer komt er weer eens een Fok meet met alle gezellige *uche* mensen uit Brabant enzo?
Die is al vaak geweest hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:12 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, wanneer komt er weer eens een Fok meet met alle gezellige *uche* mensen uit Brabant enzo?
Geef maar aan wanneer jij weer een keer naar Brabant durft te komen en dan kijk ik of ik beschikbaar benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op dat kopje koffie.
quote:
Gaan we dan daarvoor nog wat drinken ofzo, of eten... of iets gezelligs? Heb ik wel zin inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is al vaak geweest hoor![]()
Maarreh... Friso XL, 30 Sept?
Ja, maar al die luie Brabanders liggen verder nog op bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal denk ik moeten trainen vooraf en op tijd daar moeten zijn, maar zonder mij kan ook hoor
Tomasso staat momenteel te fappen bij de training van Feyenoord. Hij lees dit toch niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:47 schreef Ang3l het volgende:
We herinneren je er even aan dat vanaf 11:00 de laatste 750 kaarten voor Lowlands in de verkoop gaan via lowlands.nl #LL11
CoTweet • 16-08-11 10:29
Nou. Tomasso. Grijp je kans.
Dan heeft ie ook geen hart voor het festival en moet ie ook niet miepen dat ie er niet heenkanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tomasso staat momenteel te fappen bij de training van Feyenoord. Hij lees dit toch niet.
als je gewild had, had je maar gewoon een kaartje moeten kopenquote:
EK is ook al goed hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Voetbal
WK kijken met z'n allen op een groot plein met een biertje
Ja leuk ende zo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan we dan daarvoor nog wat drinken ofzo, of eten... of iets gezelligs? Heb ik wel zin in.
Heb ik ook een excuus om vroeger van m'n werk te gaan.
vooraf aan friso is het Abba concert in de effenaar, dat willen we toch niet missenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef Vlarp het volgende:
Wil ik helemaal vanuit de Randstad naar jullie toekomen voor een beetje gezelligheid, kunnen jullie allemaal niet. Nou, ik weet genoeg
.
Erik, we gaan wel samen!
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet per se naar ABBA, wat jij, Vlarp? Denk dat ik het antwoord wel weet.
Ga je mee naar Friso, Breezer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alleen naar Abba gaan en niet naar Friso
Ga je mee naar Abba gold Breezerslet18?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar denk van niet
Hoezo ben ik niet meer Breezersletje en nu Breezerslet18?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ga je mee naar Abba gold Breezerslet18?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Weet nog niet, maar denk van niet
je wilde toch een nieuwe naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet meer Breezersletje en nu Breezerslet18?
Zinloze missie geworden, ik blijf gewoon altijd een 17 jarige breezersletquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je wilde toch een nieuwe naam
Jammer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zinloze missie geworden, ik blijf gewoon altijd een 17 jarige breezerslet
Die kans is aanwezig, maar dat risico heb ik al eerder genomen door bijv. naar Pann on tour Tilburg te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien is het wel een enorme lul, weet jij veel..
schatje, je bent 18, dan ben je geen boy meer, en dat zul je ook NOOIT meer zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gedore - Baco (schroefsleutel) verchroomd 06" / 0-20 mmBoy17?
Lieve schat, ik ben wel wat ouder dan 18quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje, je bent 18, dan ben je geen boy meer, en dat zul je ook NOOIT meer zijn
Het is je penislengte!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben wel wat ouder dan 18
Omg, je bent gewoon weer aan het cruisen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, maar dat risico heb ik al eerder genomen door bijv. naar Pann on tour Tilburg te gaan
Ja, het moet er maar weer een keer van komen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, je bent gewoon weer aan het cruisen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, je bent gewoon weer aan het cruisen?
Ik ga met jou romantisch uit eten toch voor Friso?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik word stilletjes overgeslagen..
Maar nu ben je toch onderhand wel gewend aan Stroekie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef Steve het volgende:
Ik heb pas 1 FOK!er ontmoet die ik een beetje eng vond, en dat is al jaren terug.
Ja, maar je was desperate voor ander gezelschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga met jou romantisch uit eten toch voor Friso?
Ik ook niet, maar ik ga welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef niet per se naar ABBA, wat jij, Vlarp? Denk dat ik het antwoord wel weet.
Het is nog van pre-[homo].quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar nu ben je toch onderhand wel gewend aan Stroekie?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je was desperate voor ander gezelschap. Maar misschien is het maar beter dat we met z'n tweeën zijn
.
Ik ben niet eng.quote:
Mensen uit Alaska he... die hebben verder niet veel te doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Steve het volgende:
Dat iemand het verzint zoiets uit te proberen ook..
Ik heb de halve C1000 meegenomen met al die euroknallers. Als dat niet spannend meer is, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Iemand nog spannende plannen vandaag?
Ah, dan zal ik maar niet over het mooie weer van vandaag beginnen.quote:
Jij durft! Hoe voel je je daarbij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb de halve C1000 meegenomen met al die euroknallers. Als dat niet spannend meer is, weet ik het ook niet meer.
Als een klein boefjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij durft! Hoe voel je je daarbij?
Ja ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar ik moest weer zonnebrandcrème smeren vandaag, het is zonnig en warm in Brabantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah, dan zal ik maar niet over het mooie weer van vandaag beginnen.![]()
[..]
Jij durft! Hoe voel je je daarbij?
Dat wordt altijd zo geromantiseerd he... vingers in de kont steken... maar eigenlijk is daar geen reet aanquote:
Reet.... hihihihiihihiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wordt altijd zo geromantiseerd he... vingers in de kont steken... maar eigenlijk is daar geen reet aan
Ik denk dat ze ervoor betaald krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:48 schreef gastwatdefok het volgende:
Waarom gaat iedereen opeens naar Rotterdam?
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af! We hebben al genoeg buitenlanders hier.
iedereen, wie iedereen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:48 schreef gastwatdefok het volgende:
Waarom gaat iedereen opeens naar Rotterdam?
Zie:quote:
quote:
ik vind 2 mensen iedereenquote:
Nou nee, we spreken er af, maar reizen afzonderlijk. Naar Rotterdam dan. In Rotterdam zijn we welquote:
quote:
Ik denk niet dat jij iets aan de info hebt, dus je kunt het weer uit je hello kitty schriftje gummen hoor.quote:
Huh, wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ha P, ga jij het nog opnemen tegen winkelende bejaarden in de c1000?
Nee morgen pas. Hele dag vrij voor. Laatste dingen kopen/zoeken/pakken en dan vroeg naar bedquote:
Ik pak denk ik ook morgenavond pas in, of zelfs pas op donderdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee morgen pas. Hele dag vrij voor. Laatste dingen kopen/zoeken/pakken en dan vroeg naar bed
Ik ben benieuwd... de vorige keer dat ik daar was, was het bagger weer en was alles stom en zoquote:
daar ben ik na de carnaval al mee begonnenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Roddels uitgebreid besproken. Kan niet wachten op de ontwikkelingen.
Wanneer ga je ze openbaren?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Roddels uitgebreid besproken. Kan niet wachten op de ontwikkelingen.
Wat gaat hij met je doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Steve het volgende:
Lig al een half uur met verdoving in de tandartsstoel te wachten.
Je hoort wel eens van die verhalen dat mensen stiekem betast worden bij de tandartsquote:
Brabanders en verstand is dan ook niet zo'n veel voorkomende combinatie. Logisch dat je daar dan ook last van krijgt als je het wel een beetje hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:52 schreef Steve het volgende:
Ik had last van mijn verstandskies. En mijn gewone tandarts was op vakantie, dus ik had gewoon random een andere gebeld. Mocht 'ie me eigenlijk niet behandelen omdat mijn gewone tandarts niet in de samenwerkingskring zit.. Heeft 'ie toch nog even voor 60 euro een foto van mijn gebit gemaakt (die ze dus mooi mogen doorsturen naar mijn standaard tandarts
). En mijn verstandskies getrokken, ik ga daar niet mee wachten, had ik veel te veel last van.
.
Als de tijd rijp is.quote:
Ja, ik ben ook best wel trots op mezelf nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:56 schreef Steve het volgende:
Brabander- én verstandskiesgrap in 1..
Het zal wel z'n redenen hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi he... dat we telkens op dezelfde onderwerpen terugkomen...
hij valt mij ook reuze mee inderdaad. En in zekere zin eens een 'normale' clipquote:
Die denkwijzes lijken me zo lastig te genezenquote:
Inderdaad... Brabanders die over Rotterdam beginnen is niet saai gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi he... dat we telkens op dezelfde onderwerpen terugkomen...
Ik kan me de laatste opmerking die ik over Rotterdam heb gemaakt al niet meer heugen eigenlijk...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Inderdaad... Brabanders die over Rotterdam beginnen is niet saai gelukkig.
Precies, daar heb ik verder niks van gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
De laatste opmerking over Rotterdam was dat ik er naartoe ging.
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, beter ben je 16 september in de Regenboog te vinden.
Want?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Waarom vergeet je Tomasso?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vergeet ik niet, en ik heb nergens gezegd dat hij niet mag komen. Bovendien hebben Vlarp en ik een speciale band, we gaan ook samen uit eten enzo.quote:
Ik heb misschien wel meer massa hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:44 schreef Tomasso het volgende:
Mini, omdat jullie allemaal kleiner zijn dan ik ben.
Ach, Tomasso valt eerder omquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel meer massa hoor.
Minder belangrijk en populair zijn dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:20 schreef Ang3l het volgende:
Zonder agenda zou ik alleen maar dubbele afspraken hebben
Works for me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Minder belangrijk en populair zijn dan.
Agenda's op smartphones zijn OOK agenda'squote:
Want? Je snapt niet hoe zo'n high tech Agenda op je iPhone werkt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:42 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet denk ik wel weer een agenda kopen.
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Want? Je snapt niet hoe zo'n high tech Agenda op je iPhone werkt?
Ja want die agenda van de iPad werkt echt bedúídend anders dan die van een iPhonequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPad.
Zo jammer dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want die agenda van de iPad werkt echt bedúídend anders dan die van een iPhone
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat vind ik teveel gedoe af en toe. Of ik koop een iPad.
Dat riep ik ook altijd... tot ik hem vast hadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.
Als ik geld overheb koop ik hem vast wel. Laat ik nou alleen geen geld over hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jaaaa... 500 euro betalen voor een nutteloos apparaat waar je puur voor de naam betaald.
Dat vooral.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
De enige mensen die ik niet snap zijn de lui die geld gaan lenen om dat soort zaken te bekostigen... dan werk je jezelf in de nesten!
Ik doe alle 3 niet, en toch heb ik geen geld overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
De een verzuipt het, de ander gaat 3 keer per jaar op vakantie, weer een ander koopt een I-Pad.
Voor op de bank voor de TVquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Een iPad vind ik wel echt een luxe-gadget ja. Leuk voor erbij, maar niet multifunctioneel genoeg om echt super geweldig onmisbaar handig te zijn. Moet je voor bepaalde dingen nog je laptop afstoffen.
Ow ik snap best dat iemand er eentje wil hoor, en als ik wat minder "verstandig" was met geld zou ik 't ook doen. Pure zelfverwennerijquote:
heb je al afscheid moeten nemen van je hetero?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ik snap best dat iemand er eentje wil hoor, en als ik wat minder "verstandig" was met geld zou ik 't ook doen. Pure zelfverwennerij
huzarensaladequote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten. Geen zin om te koken
.
Groundcontrol to Major Tomquote:
Ik heb pasta met cacao .... weird, maar wilde t proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond moet eten. Geen zin om te koken
.
Op TV wel eens gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb pasta met cacao .... weird, maar wilde t proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |