SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:42 schreef jordyqwerty het volgende:
kut ttJIJ BENT ZELF KUT EN BENT GEWOON FUCKING STRONTJALOERS DAT JIJ SANDER NIET BENT EN EN ENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is maar wat je aantrekkelijk vindt hequote:
alweer een chick aan t hosselen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:47 schreef Joosterd het volgende:
Ik was wat later vergeten dat de kapster langskwam.
Nee ze is rond de 30 jaar. Ik houd het nog even bij dezelfde chick.quote:
Ik bedoelde uiteraard oldskool reggaeton nooohquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is pas oldskool en goede muziek.
impliceren dat een 20+jarige niet met een 30+jarige chick kan omgaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ze is rond de 30 jaar. Ik houd het nog even bij dezelfde chick.
Maakt niet uit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard oldskool reggaeton noooh
Iets te oud voor mij als je wat jongers kan krijgen. Woensdag komt een vriendin weer langs.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat een 20+jarige niet met een 30+jarige chick kan omgaan
dezelfde of een andere?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Iets te oud voor mij als je wat jongers kan krijgen. Woensdag komt een vriendin weer langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |