Je wordt er gewoon al steeds meer ervaren en doortastend in en maakt het goed schoon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:13 schreef heaven7 het volgende:
Nog wel kleiner dan dat denk ik
Het is wel pus wrs, gisteravond kwam er ook weer wat dikkere kledder met een klein beetje bloed mee. En toen ik ging masseren patste er nog een klodder uit, het leek wel een puistVanochtend kwam er alleen een beetje troebel vocht uit maar dat kan ook zalf zijn, of niet?
Zou dat misschien een beetje ontstoken ofzo kunnen raken omdat ze zich niet kan wassen met die kap op?!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef heaven7 het volgende:
En nieuw probleemJoey lekt groene puszooi ofzo uit der fruttepetut
Wtf is dat nou weer?!
Tsja, onze honden hebben ook gelekt uit piemel voordat ze gecastreerd zijn. Het kan dus allemaal. Maak je nog niet te druk. Wellicht is het dametje ook al wat ouder dan we haar inschatten?! Of kan dat niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Uit de vagina ja.. Zeker een meisje dus nu!
We hebben net gebeld en de dierenarts had het over vaginitis? Het is niet acuut volgens hun en wordt sowieso behandelt met antibiotica waar Joey toch al aan zitWtf wtf wtf!
Verder stuitert ie gewoon de hele kamer door..
Dat laatste hoop ik ja! Voor een sterilisatie is ze nog veel te klein
Dat zou zeer goed kunnen, doordat het lichaam die ontsteking moest aanvallen zijn er nog te weinig energie en voedingsstoffen over om ook nog eens te groeien.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:36 schreef -moppie- het volgende:
Wellicht is het dametje ook al wat ouder dan we haar inschatten?! Of kan dat niet.
Misschien is het gewoon afscheiding? al zou je dan geen groene kleur verwachten.. denk ik tenminste, vrouwendingen weet ik niet veel vanaf.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:20 schreef heaven7 het volgende:
En nieuw probleemJoey lekt groene puszooi ofzo uit der fruttepetut
Wtf is dat nou weer?!
Het is gelukt, bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik hebgewoon een foto uit het topic gepakt, er een muts op gezet, een ooglapje voorgeplakt en een zee op de achtergrond gezetGewoon een beetje creabea... Je kunt vet vragen of iemand anders er eentje voor je kan maken? of je kopieert er eentje van iemand anders, vind ik ook prima
Maar ze kan zich ook al enige tijd niet wassen. Dus misschien valt het allemaal wel mee!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef heaven7 het volgende:
Nouja het is wat Zoeper zegt.. het beestje krijgt al 2 weken non stop antibiotica dus zou dit helemaal niet moeten mogen gebeuren?
Zoiets denk ik ook, wanneer mg de kap af? Wat doet ze als je de kap even afdoet?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik kan me bedenken dat het iets van urine is ofzo wat naar binnen is gefloept en daar zit te vervelen omdat ze zich niet kan wassen daar?
Ik denk het ook. Je moet r gewoon een beetje helpen down underquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik kan me bedenken dat het iets van urine is ofzo wat naar binnen is gefloept en daar zit te vervelen omdat ze zich niet kan wassen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |