Dan is het geen pus maar waarschijnlijk een restje zalf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Ja weet ik dus niet hoor, of het pus is of zalf. Het leek op ingedroogde vaseline zeg maar, ingedroogde pus is toch wat minder 'taai'?
het bloed (heel klein beetje) was wel helderrood.. Er ging vandaag niks mis met uitschieten ofzo dus het kwam echt van binnenuit. Het stonk niet bijzonder..
Vrouwtjes hebben een streepje, mannetjes een rondje..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef heaven7 het volgende:
Siep is altijd zo voorzichtig in het begin bij andere kattenDuurt een dag of wat en dan bespringt hij ze en wil spelen
En we verdenken Joey er toch van een meisje te zijnWe gingen de achterkant schoonmaken en toen zag ik een gaatje in het 'hobbeltje' bij de anus! Mannetjes hebben toch geen gaatje aan de achterkant?
Wat dit betreft ben ik na al die jarenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Heel simpel: ruik er maar aan... dan weet je zeker of het pus is of niet. De graflucht van pus is gemakkelijk te herkennen (bwugh).Zou me er niet te druk om maken als het niet stonk. OUde zalf kan ook. Ik heb abcessen meestal met honingzalf behandeld, dat is een stuk dikker en dan komt er ook vaak eerst oude zalf uit bij het spoelen. Cafzalf is wat vloeibaarder, maar het zou me weinig verbazen als dat ook gewoon kan.
Heb mijn ava ook veranderd voor deze dappere kleine man met heldenbaasjes!
Wat ik zelf heb meegemaakt na een operatie + ontsteking op het litteken, ja dik pus is taai, trekt "draden" en is vaak ook gelig van kleur, net snot wat dat betreft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef heaven7 het volgende:
Is dikkere pus ook zo 'taai'? Ik moest het echt zeg maar uit het gaatje trekken, was heel plakkerig en 'vast'.
En tis een spleetje!
Kies eentje die je leuk vind, en sleep die naar je bureaublad. Dan ga je naar profiel, bovenaan, en daar ga je naar de usericon manager. Daar kun je je nieuwe user icon uploadenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wat dit betreft ben ik na al die jarennog steeds een Noob...ik wil ook een joey avatar, hoe doe ik dit??
ot: wat gaat het goed met dappere joey, lekker rondhupsen
Ik hebgewoon een foto uit het topic gepakt, er een muts op gezet, een ooglapje voorgeplakt en een zee op de achtergrond gezetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wat dit betreft ben ik na al die jarennog steeds een Noob...ik wil ook een joey avatar, hoe doe ik dit??
Plaatje mag maximaal 60x60 zijn, en als je op je UI klikt kom je ook in de usericon managerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kies eentje die je leuk vind, en sleep die naar je bureaublad. Dan ga je naar profiel, bovenaan, en daar ga je naar de usericon manager. Daar kun je je nieuwe user icon uploaden
Crap dan kan het dus net zo goed wel pus zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat ik zelf heb meegemaakt na een operatie + ontsteking op het litteken, ja dik pus is taai, trekt "draden" en is vaak ook gelig van kleur, net snot wat dat betreft.
En zo te horen is Joey een dame..
Ik ben helemaal geen kenner op het gebied van infecties hoor, maar ik zou geneigd zijn om aan te nemen dat als het toch min of meer opgedroogd pus is dat hij toch aan de betere hand is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Crap dan kan het dus net zo goed wel pus zijn?
Laat je door ons niet gek maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat je door ons niet gek maken.Joey ziet er op de filmpjes hartstikke goed uit en als je blijft spoelen komt wat er ook in die holte zit eruit. En hij krijgt AB. Dus aan alle kanten worden een eventuele infectie gekilled.
![]()
Volgens mij is dat wat ouder pus, voordeel daarvan dat het makkelijk uit een wond te krijgen is door een beetje te knijpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
ja maar zoals hierboven al uitgelegd, waarschijnlijk oud pus, wat dus geen kwaad kan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |