Pippi je onderschriftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Pippi het volgende:
Wat een goed nieuwsZie je wel: jullie zijn onwijs goed bezig
![]()
Echt superfijn dat zelfs de dierenarts verbaasd is dat het zo goed gaat![]()
Weet je, het feit dat Joey gewoon lekker speelt en ligt te knorren laat zien dat hij het daarna alweer is vergeten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Pippi je onderschrift![]()
En inderdaad dat Joey ligt te knorren en lekker speelt geeft wel aan dat hij ondanks de vervelende behandelingis op TS
Damn, jullie zijn goed bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:08 schreef heaven7 het volgende:
Net weer gedaan en het was eigenlijk meteen al zowat helder
We waren dan ook snel klaar. Tubetje schoot weer door maar ik heb mezelf vermand omdat het niet erg is volgens dierenarts
Nu weer ff slapen want ik heb een vrije dag
Jullie ondertitels zijn leuk!Zal vandaag weer een filmpje maken en plaatsen
Nee joh, ik zou het ook heel naar (echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Lief dat jullie willen helpenIk ben ook wel een beetje een mietje hoor
Dan is het geen pus maar waarschijnlijk een restje zalf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef heaven7 het volgende:
Ja weet ik dus niet hoor, of het pus is of zalf. Het leek op ingedroogde vaseline zeg maar, ingedroogde pus is toch wat minder 'taai'?
het bloed (heel klein beetje) was wel helderrood.. Er ging vandaag niks mis met uitschieten ofzo dus het kwam echt van binnenuit. Het stonk niet bijzonder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |