Dit dus! Als ik in de buurt zou wonen kwam ik je helpen Heaven7. Ik doe wel vaker pilletjes, prikjes, wonden verzorgen etc bij katten van familie, buurtjes en vrienden. Helaas is Arnhem niet in de buurt (van Delft). Meid, jij en je vriend zijn superbaasjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Eens. Ik snap helemaal hoe lastig het is en je wil hem geen pijn doen. Maar te vroeg stoppen kan de genezing weer in de weg zitten. Fijn dat er nu geen pus uitkwam! Maar het moet wel bijgehouden worden. Als ik dichter in de buurt woonde kwam ik langs om hem te zalven, hij kan beter op mij mopperen dan op jullie.![]()
Kudo's voor jullie inzet, hopelijk zegt de DA vanavond dat jullie mogen stoppen met inwendig zalven. *duimt*
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Goed! Ik heb het vanmiddag alleen gedaan en er kwam weer weinig uit. De vriend van mijn zusje heeft de zalf erin geduwd, ik hield em in de houdgreep
Vanavond zijn we toch maar even langs de dierenarts geweest om te vragen of we het wel goed deden en of hij het nog even wilde doen en hij was verbaasd over hoe goed het gingHij zei dat we het hartstikke goed deden en toch nog even door moeten zetten. Dat het tubetje zover het oog in ging was niet erg
Hij heeft het nog even uitgespoeld zodat wij het niet meer hoeven te doen maar er kwam praktisch niks uit
Nu waggelt ie weer het huis doorHij speelt al echt en lag weer te knorren op schoot in de wachtkamer bij de dokter!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Goed! Ik heb het vanmiddag alleen gedaan en er kwam weer weinig uit. De vriend van mijn zusje heeft de zalf erin geduwd, ik hield em in de houdgreep
Vanavond zijn we toch maar even langs de dierenarts geweest om te vragen of we het wel goed deden en of hij het nog even wilde doen en hij was verbaasd over hoe goed het gingHij zei dat we het hartstikke goed deden en toch nog even door moeten zetten. Dat het tubetje zover het oog in ging was niet erg
Hij heeft het nog even uitgespoeld zodat wij het niet meer hoeven te doen maar er kwam praktisch niks uit
Nu waggelt ie weer het huis doorHij speelt al echt en lag weer te knorren op schoot in de wachtkamer bij de dokter!
Pippi je onderschriftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Pippi het volgende:
Wat een goed nieuwsZie je wel: jullie zijn onwijs goed bezig
![]()
Echt superfijn dat zelfs de dierenarts verbaasd is dat het zo goed gaat![]()
Weet je, het feit dat Joey gewoon lekker speelt en ligt te knorren laat zien dat hij het daarna alweer is vergeten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
Pippi je onderschrift![]()
En inderdaad dat Joey ligt te knorren en lekker speelt geeft wel aan dat hij ondanks de vervelende behandelingis op TS
Damn, jullie zijn goed bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:08 schreef heaven7 het volgende:
Net weer gedaan en het was eigenlijk meteen al zowat helder
We waren dan ook snel klaar. Tubetje schoot weer door maar ik heb mezelf vermand omdat het niet erg is volgens dierenarts
Nu weer ff slapen want ik heb een vrije dag
Jullie ondertitels zijn leuk!Zal vandaag weer een filmpje maken en plaatsen
Nee joh, ik zou het ook heel naar (echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef heaven7 het volgende:
Lief dat jullie willen helpenIk ben ook wel een beetje een mietje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |