Roken!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Zo fijn aan vakantie buiten de EU: 400 sigaretten thuis hebben liggen waar je in totaal maar 41 ekkies voor hebt betaald!
Paffen maar!!!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Zo fijn aan vakantie buiten de EU: 400 sigaretten thuis hebben liggen waar je in totaal maar 41 ekkies voor hebt betaald!
Paffen maar!!!
moet je daar niet heel hard van poepen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Paffen maar!!!
Of wijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je daar niet heel hard van poepen?
Mooie foto's
En in die glaasjes passen ook waxinelichtjes
@bubs... ik duim!!!!
Ik heb geen vaatwasserquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar ze mogen niet in de vaatwasser
Hahaha, nee, gewone lucky strike! Ik moest alleen hard poepen van de hamburger die van binnen nog half rauw was, en waarbij ik tijdens het eten telkens dacht filet americain, gewoon filet, gewoon filet americain....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je daar niet heel hard van poepen?
Mooie foto's
En in die glaasjes passen ook waxinelichtjes
@bubs... ik duim!!!!
hehehe... buitenland en diarreequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, nee, gewone lucky strike! Ik moest alleen hard poepen van de hamburger die van binnen nog half rauw was, en waarbij ik tijdens het eten telkens dacht filet americain, gewoon filet, gewoon filet americain....
Oeh, en dat is echt een briljant idee!! Daar was ik nog niet op gekomen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... buitenland en diarree
Ik heb in turkije ooit zo'n lokaal merk gekocht, ik dacht al die Turken roken het ook dus het zal wel goed zijn. Dus wij staken er allebei 1 op (ik + mijn ex) en het was echt vechten wie er het eerst bij de plee was
Ik ga volgende week mijn mama lastig vallen! En wie weet ben ik er wel heel handig in... Ik zie een handeltje op komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Als er trouwens meiden zijn die erg graag de brushroll willen, dan kan ik wel eens een avondje gaan zitten hoor, tegen een kleine vergoeding. Er kunnen alleen wel wat stikfoutjes in zitten
Briljante naam!quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je dan een ochtendexemplaar moet bestellen omdat de middagexemplaren scheef zijn en naar kroeg ruiken
Bwhehehehhequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je dan een ochtendexemplaar moet bestellen omdat de middagexemplaren scheef zijn en naar kroeg ruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |