Dat is ook wat waard.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef Debsterr het volgende:
Meh, zo de auto ophalen en 300 euro achterlaten.. Maar dan kan ik wel weer remmen
Mwoah, op zich.. hahahquote:
wees blij mijn kat was ook 300 euro schade en die brengt mij nergensquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:38 schreef Debsterr het volgende:
Meh, zo de auto ophalen en 300 euro achterlaten.. Maar dan kan ik wel weer remmen
Fijn bubs, heftig verhaal zeg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tnx allemaal. Ben ent bij hem geweest en hij is nog wel wat sloom en duf maar verder wel oke![]()
Als alles goed gaat mag ie waarschijnlijk woensdag mee naar huis.
Hij brengt je wel IETS.. Liefdequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wees blij mijn kat was ook 300 euro schade en die brengt mij nergens
Moet je iemand die naar Schiphol gaat hem mee laten nemen voor je. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Tevens: ik ga mijn zoektocht naar Teeez outta conrtol maar staken geloof ik.. 2 winkels hadden 'm niet meer, de derde had helemaal geen Teeez-schap staanBeetje jammer
Maar ik heb wel gezellig gefietst met m'n kleine ventje voorop
Dat is toch ook veel leukerquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, that reminds me, even smeren voor het slapen gaan..
Bubseltje, dat zal flink schrikken zijn geweest, jémig! Sterkte! Ik hoop dat hij snel herstelt
Tevens: ik ga mijn zoektocht naar Teeez outta conrtol maar staken geloof ik.. 2 winkels hadden 'm niet meer, de derde had helemaal geen Teeez-schap staanBeetje jammer
Maar ik heb wel gezellig gefietst met m'n kleine ventje voorop
waar is het te koop op schiphol?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bubsel, sterkte ermee! Lijkt me ontzettend eng.
[..]
Moet je iemand die naar Schiphol gaat hem mee laten nemen voor je. Heb ik ook gedaan.
Dat zekerquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hij brengt je wel IETS.. Liefde!
Oh, hum.. Iedereen in mijn omgeving is al geweest geloof ik..quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bubsel, sterkte ermee! Lijkt me ontzettend eng.
[..]
Moet je iemand die naar Schiphol gaat hem mee laten nemen voor je. Heb ik ook gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |