ik had lapo teringzemmelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
kut gay dastan ik wou nieuwe topic ik klap je zoneer manq fking megooltj
dastan is hetero hoor doe ff normaalquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
kut gay dastan ik wou nieuwe topic ik klap je zoneer manq fking megooltj
dat is tegenwoordig de regel kenkeridioot met je gore tyfushangtieten van het vele teringvet om je vadsige lijfquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja boeie jong agterleijke putjessgepper
en datquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dastan is hetero hoor doe ff normaal
fking homo mainstream klerejong krijg tiefus met je smerige bierbuik vettige herderquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig de regel kenkeridioot met je gore tyfushangtieten van het vele teringvet om je vadsige lijf
zeker, jwzquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Altijd leuk in school en studie ja toch.
Op enig aandringen en vele hints heb je nog steeds niet de moeite genomen om je voor te stellen. Helaas. Wat brengt jou hier, o reiziger van FOK!?quote:
altijd als jordyqwerty er weer is, want die scheldt altijd in t rondte, maar in t echt is t een grote jongen met n klein hartjequote:
heeft ie wel gedaan boutkameelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op enig aandringen en vele hints heb je nog steeds niet de moeite genomen om je voor te stellen. Helaas. Wat brengt jou hier, o reiziger van FOK!?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op enig aandringen en vele hints heb je nog steeds niet de moeite genomen om je voor te stellen. Helaas. Wat brengt jou hier, o reiziger van FOK!?
Doet ie het nog maar een keerquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heeft ie wel gedaan boutkameel
kolere nog aan toe ik laat mij niet uitschelden jij kloothommel aan de schandpaal met je verdorven kop en je vieze haren en je walgelijke vertoning en je tyfusbuik je teringogen je vette pens en achterlijke vetrollen met je lelijke kop en je klerebenenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
fking homo mainstream klerejong krijg tiefus met je smerige bierbuik vettige herder
nee niet tyfuslijerquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heeft ie wel gedaan boutkameel
bespaar je de moeite, dit doet hem niets.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
kolere nog aan toe ik laat mij niet uitschelden jij kloothommel aan de schandpaal met je verdorven kop en je vieze haren en je walgelijke vertoning en je tyfusbuik je teringogen je vette pens en achterlijke vetrollen met je lelijke kop en je klerebenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef FedExpress het volgende:
lees maar terug, stelletje lamme graftakkente veel moeite gore kankerkameelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere aanpak:quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, dit doet hem niets.
ik weet nog wel enkele dingen waarmee je hem boos kan maken, maar dat houd ik liever voor mezelfquote:
Vertel maar, dan schelden we hem de huid vol!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet nog wel enkele dingen waarmee je hem boos kan maken, maar dat houd ik liever voor mezelf
denken dat ik uberhaupt op zo'n verlepte klerelink van jou ga klikken domme bezemquote:
Zolang niemand maar rapporteertquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bijhouden hoe lang het duurt voordat verwijderd
mijn hemel wat bloedirritantquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef FedExpress het volgende:
lees maar terug, stelletje lamme graftakkenheb ik al gelezen hoerige kameelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
val kapotquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
kolere nog aan toe ik laat mij niet uitschelden jij kloothommel aan de schandpaal met je verdorven kop en je vieze haren en je walgelijke vertoning en je tyfusbuik je teringogen je vette pens en achterlijke vetrollen met je lelijke kop en je klerebenen
stommerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
denken dat ik uberhaupt op zo'n verlepte klerelink van jou ga klikken domme bezem
om te beginnen kan je beginnen over.. nee laatmaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vertel maar, dan schelden we hem de huid vol!
ik had het dan ook niet tegen jou, vuile sletquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb ik al gelezen hoerige kameel
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet tegen jou, vuile slet
dit is een forum dus dan heb je het tegen iedereen achterdochte godsvergeten lelijke teringeendquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet tegen jou, vuile slet
Dat is niet waar waarom zou er anders de optie quoten bestaan jij achterlijke verdome tyfuslijer met die irritante klerekopquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dit is een forum dus dan heb je het tegen iedereen achterdochte godsvergeten lelijke teringeend
niet, want jij had al gezegd dat ik het had gepost, dus jij het het gelezen, dus niet tegen jou. Lekker puh. uit de kluiten gewassen varkentje met homosexuele neigingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dit is een forum dus dan heb je het tegen iedereen achterdochte godsvergeten lelijke teringeend
iedereen leest het toch achterlijk geval wat agent orange zou die mismaakte tyfuskop van jou goed doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is niet waar waarom zou er anders de optie quoten bestaan jij achterlijke verdome tyfuslijer met die irritante klerekop
er is nog iets waarmee je hem wel kan confronterenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
jij dan met je afwijkende kutogen en dat verdorven gezichtsveld
he he niks tegen homo'squote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet, want jij had al gezegd dat ik het had gepost, dus jij het het gelezen, dus niet tegen jou. Lekker puh. uit de kluiten gewassen varkentje met homosexuele neigingen
hjb idiote schapenverkr8erquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
niet, want jij had al gezegd dat ik het had gepost, dus jij het het gelezen, dus niet tegen jou. Lekker puh. uit de kluiten gewassen varkentje met homosexuele neigingen
Ahajajaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
thanks man, ik jou ook. one love, no homo
wat ga je groepje vormen achterlijke megool k klap je neer jong en djoek je paar xquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
jij dan met je afwijkende kutogen en dat verdorven gezichtsveld
heb ik ook nietquote:
no, no, no, no, don't mistake me for you my friend. Not everybody is same!quote:
idiootquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat ga je groepje vormen achterlijke megool k klap je neer jong en djoek je paar x
watquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
er is nog iets waarmee je hem wel kan confronteren
dit forum is nederlands hersenloze vuilnismanquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb ik ook niet![]()
[..]
no, no, no, no, don't mistake me for you my friend. Not everybody is same!
pleonasmequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dit forum is nederlands hersenloze vuilnisman
aqhiuhaihiahIHIAHIHAIHquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pleonasme
Niet gek he, voor iemand zonder hersentjes. Dus hoe zou het bij jou dan zitten
Nee, dat zou raar zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
en mijn sok verandert 's nachts in een helikopter hihaho
afgekeurdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
pleonasme
Niet gek he, voor iemand zonder hersentjes. Dus hoe zou het bij jou dan zitten
oja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb je msn en je nummer dushi
Welnee, ik heb geen msn en geen telefoon (meer)quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb je msn en je nummer dushi
aaw, ben je afgekeurd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
dank u, dank uquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
Een welbejubelde nieuwkomer, een blijvertje, een koning, een keizer, een heerser
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aaw, ben je afgekeurd?![]()
Sorry, dat wist ik niet. Dan had ik die grap niet gemaaktJe bent niet afgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
onzin x2quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Welnee, ik heb geen msn en geen telefoon (meer)
Hetero of homo frustraties?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze uiten hun seksuele frustraties jegens elkaar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aaw, ben je afgekeurd?![]()
Sorry, dat wist ik niet. Dan had ik die grap niet gemaaktwhahahahaha so funny whahhahahahahahhahaha hohohoho hahahahaha xDdddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een Vicieuze cirkel!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
dastan wordt geil van jordy, jordy wordt geil van fedexpress, en fedexpress wordt geil van dastan, dus laten ze dat merken door elkaar verrot uit te schelden
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee een vieze cirkel snap je homo whwhahahahahx d dxddd
Ik ben afgesloten door Vodafonequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef Etsu het volgende:
eigenlijk is t wel n beetje waar wat dat betreft
dastan en telefoons
oh das zwaar minder prettig wou je naaktfoto's sturenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:31 schreef Dastan het volgende:
Mobiel heeft waarlijk de geest gegeven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee een vieze cirkel snap je homo whwhahahahahx d dxddd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ik heb toch geen kleurenschermquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh das zwaar minder prettig wou je naaktfoto's sturen
dat is niet al te best hequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ik spoedtegoed had aangevraagd en niet binnen een maand die schuld had afgelost
zo'n wegwerptelefoon?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, stom inderdaad. nu maar weer een nieuw ding aanschaffen
Krijg je er een rookworst bij?quote:
ahahquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
doei dastannetje niet stikken in je spaghettisliert he
Ziet er ingewikkeld uit.quote:
Typen?! hij heeft zijn focking paint skillz gebruikt mang!quote:
whahah egt so grappik zakken voor examen whahaha egt so hihiihihhquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef Dastan het volgende:
deed iemand uit mijn klas ook hij is gezakt voor zijne dxamen lol
nee vind ik niet en ga je spaghetti vreten doeiquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
ja hallo jezus j aschrijven typen izs bijna hetzelfde
uberhaput kaftenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
mijn mama gaat mijn schoolboeken kaften nu.
niet dat het veel is
ik durf niet naar benedenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee vind ik niet en ga je spaghetti vreten doei
Deed mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Etsu het volgende:
mijn mama gaat mijn schoolboeken kaften nu.
niet dat het veel is
a kanker opquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Flitskikker het volgende:
Ik doe hem ook altijd doublestory ("a"). Zoals het hoort. Alleen een rondje met een staartje is kleuterig.
Ik doe ook mijn vier zo: 4 en niet open
wat gayquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Flitskikker het volgende:
Ik doe hem ook altijd doublestory ("a"). Zoals het hoort. Alleen een rondje met een staartje is kleuterig.
Ik doe ook mijn vier zo: 4 en niet open
ja ik welquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:42 schreef Dastan het volgende:
alsofj
[..]
je daar boete voor krijgt emogay.gif
t jij zemmel bahquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of mensen die de 1 als een | schrijven. Kom op nou
dat doe ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of mensen die de 1 als een | schrijven. Kom op nou
Ik na het eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Etsu het volgende:
ik ga het alfabet + cijfers schrijven en dan posten brb ok
Terechte klacht wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Basisschoolhandschrift
Aan elkaar schrijven
Wat doet dat streepje daar man.quote:
anders lijkt het op een omgekeerde pquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat doet dat streepje daar man.
De neuk man, de neuk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
anders lijkt het op een omgekeerde p
het is gewoon mooi, dat streepje hoort daar thuisquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De neuk man, de neuk.
Absoluut niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is gewoon mooi, dat streepje hoort daar thuis
Ongeveer als jouw q, maar dan zonder het streepje.quote:
Allemaal de schuld van negers uit Afrika.quote:
altijdquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van negers uit Afrika.
quote:
lelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongeveer als jouw q, maar dan zonder het streepje.
Nee, best mooi eigenlijk.quote:
weet ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sorry, maar dat lijkt echt op een meisjeshandschrift
Zeker cool. Wat is de bestemming?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
ik ga in de kerstvakantie/voorjaarsvakantie misschien op vakantie met enkele vrienden. cool he
skivakantie waarschijnlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker cool. Wat is de bestemming?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef Etsu het volgende:
wat een tokkieprovincie was dat trouwens
quote:
Alleen Maastricht is stoer, verder is Limburg niet stoer.quote:
waar ben je geweestquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rotterdam is pauper wel. Veel lelijkheid, veel negers, veel tuig dus ook.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen Maastricht is stoer, verder is Limburg niet stoer.
quote:
he oscartje oke goed zo mooiquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Etsu het volgende:
he suusje alles is goed ondertussen trouwens
Schiebroek.quote:
Zo kut, zo slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |