Ik vind Antillianen vaak chiller en minder agressief dan Marokkanen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Crooswijk vind ik vergeleken met Maashaven katendrecht pendrecht en slinge nog wel meevallen, sowieso vind ik buurten met turkse en marokkaanse mensen op het oog veiliger als wijken met veel afrikanen en antillianen, maar inderdaad, als je zelf niet bang gedraagt is er gewoon niks aan de hand, het zijn geen monsters die in de buurten wonen
Je hebt nu zo'n heel nieuwbouw gedeelte zag ik laatst. Tussen het winkelcentrum en het ziekenhuis in. Waar vroeger die school stond. Dat zag er eerlijk gezegd prima uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 02:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Aan de zijde Beneluxlaan wel, aan de andere zijde...
Dit topic komt uit 2011 man.quote:
Daarom. Ik zie dat iemand deze weer heeft geopend, vandaar mijn vraag of de betreffende TS nog wel leeft. Maar bedankt voor de informatie, captain obviousquote:
Maakt niet uit man, ik help graag mensen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Daarom. Ik zie dat iemand deze weer heeft geopend, vandaar mijn vraag of de betreffende TS nog wel leeft. Maar bedankt voor de informatie, captain obvious
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |