Denk je nu echt dat de plek uitmaakt? Als die gasten je iets willen flikken gaat het net zo makkelijk in Tuindorp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Beter zeg je dat je auto onderweg kapot is gegaan, dat je in Tuindorp staat en of ze daar willen afspreken, tuindorp is het tegenovergestelde van Kanaleneiland.
Een beetje psychologisch oorlog maakt een groot verschil..quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:57 schreef Fokski het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de plek uitmaakt? Als die gasten je iets willen flikken gaat het net zo makkelijk in Tuindorp.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat was te verwachten ja
als je alleen was geweest was je wel de lul gok ik zo
stoere mannen hebben zelfs in de ergste probleemwijk niks te vrezenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Fokski het volgende:
[..]Als je een lulletje bent dan ben je de lul ja. Zou wat zijn als ik een stuiver meer betaal dan ik had gewild.
War on your own turf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:57 schreef Fokski het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de plek uitmaakt? Als die gasten je iets willen flikken gaat het net zo makkelijk in Tuindorp.
Dacht ik al, ken een paar maten die in Crooswijk wonen, en behalve dat er van een al twee keer zijn fiets is gejat binnen een week tijd, hebben ze ook nooit problemen gehadquote:Op donderdag 15 november 2012 18:39 schreef westside1993 het volgende:
Ik woon in west regio bos en lommer, osdorp, slotervaart, erger als kanaleneiland en er is nog nooit wat gebeurd als beroving etc voel me ook nooit onveilig, dus dat het onveilig is zit eerder in je eigen koppie
Crooswijk vind ik vergeleken met Maashaven katendrecht pendrecht en slinge nog wel meevallen, sowieso vind ik buurten met turkse en marokkaanse mensen op het oog veiliger als wijken met veel afrikanen en antillianen, maar inderdaad, als je zelf niet bang gedraagt is er gewoon niks aan de hand, het zijn geen monsters die in de buurten wonenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dacht ik al, ken een paar maten die in Crooswijk wonen, en behalve dat er van een al twee keer zijn fiets is gejat binnen een week tijd, hebben ze ook nooit problemen gehad
Dat zijn het wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Crooswijk vind ik vergeleken met Maashaven katendrecht pendrecht en slinge nog wel meevallen, sowieso vind ik buurten met turkse en marokkaanse mensen op het oog veiliger als wijken met veel afrikanen en antillianen, maar inderdaad, als je zelf niet bang gedraagt is er gewoon niks aan de hand, het zijn geen monsters die in de buurten wonen
Word jij wel volledig met rust gelaten, en zijn ze ook nog wel is vriendelijk?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:10 schreef Droopie het volgende:
Nee joh, ik woon in een zwarte wijk in Rotterdam. Antillianen hangen rond, marokkanen durfen hier niet te komen, en de antillianen (de criminelen dan) roven in barendrecht, rhoon en portugaal.
Iquote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dacht ik al, ken een paar maten die in Crooswijk wonen, en behalve dat er van een al twee keer zijn fiets is gejat binnen een week tijd, hebben ze ook nooit problemen gehad
Ik heb als kaaskop een paar jaren op de Adenauerlaan gewoond (vanaf 't zkh gezien is dat een stukje voorbij de Aldi). Eigenlijk nooit problemen gehad. Wel altijd m'n fiets 's nachts in de berging gezet, maar als 'ie 'n paar uur buiten stond werd hoogstens het pompje gejatquote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Ga mogelijk binnenkort in Kanaleneiland wonen, dicht bij het ziekenhuis. Is dat een beetje klote wonen of valt het wel mee?
Dat is een meevallertje zeg!quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:09 schreef T_E_O het volgende:
[..]
I
[..]
Ik heb als kaaskop een paar jaren op de Adenauerlaan gewoond (vanaf 't zkh gezien is dat een stukje voorbij de Aldi). Eigenlijk nooit problemen gehad. Wel altijd m'n fiets 's nachts in de berging gezet, maar als 'ie 'n paar uur buiten stond werd hoogstens het pompje gejat
Aan de zijde Beneluxlaan wel, aan de andere zijde...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:28 schreef MultiBanaan het volgende:
Ga mogelijk binnenkort in Kanaleneiland wonen, dicht bij het ziekenhuis. Is dat een beetje klote wonen of valt het wel mee?
In de zomer zitten ze altijd buiten, bier drinken en domino spelenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:44 schreef westside1993 het volgende:
[..]
Word jij wel volledig met rust gelaten, en zijn ze ook nog wel is vriendelijk?
Aangezien de fiets van m'n pa tot 2x toe op klaarlichte dag gejat is in het veel chiquere Bunnik zie ik dat inderdaad als meevallerquote:
Leeft TS nog?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Aapvis het volgende:
Beste mensen
Ik heb een afspraak gemaakt met iemand op marktplaats om iets van hem te kopen.
Blijkt het iemand te zijn in de Utrechtse wijk Kanaleneiland![]()
Nu heb ik niets tegen de verkoper of zo,
maar ik vind het toch wel een beetje eng eerlijk gezegd![]()
Klacht: Probleemwijken ontnemen mij een veilig gevoel in Nederland
ps, iemand ervaringen met Kanaleneiland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |