quote:
Ja man, dat zal het echt oplossen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Er heerst een trollen bacterie die zich door alle topics heen verspreidt. Ik zie zo snel geen oplossing. Misschien de site down gooien een half jaartje?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja man, dat zal het echt oplossen.
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:23 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom klaagt TS hier überhaupt over?
Als je zoveel tegen trollen hebt, blijf dan uit ONZ en KLB.
Ah, het 'alles waar ik het niet mee eens ben, is een troll'-principe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.
Jouw post heeft overigens ook een vrij hoog troll-gehalte, dat even terzijde.
Goed dat je dat even aanduidt dat had ik namelijk nog niet doorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:25 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lieve broeder, de trollen hebben zich veel verder verspreid, zoals ik in mn OP al aangaf.
Jouw post heeft overigens ook een vrij hoog troll-gehalte, dat even terzijde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
heb je wel gelijk in. maar of het simpelweg maar opgeven de oplossing is? tis hier de mavo niet hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
De afgelopen jaren is Fok veranderd. Het gebash over en weer loopt de spuigaten uit en de modjes hebben de moed eigenlijk ook al laten zakken. Ze grijpen nauwelijks nog in. Toen ik hier 7 jaar terug lid werd, was het nog een leuk discussie-forum. Inmiddels is het niets meer dan 1 groot trollen-forum.
De Fok-piek is voorbij........ik geef dit forum nog 2 jaar, dan pleurt het van ellende uit elkaar.
Pierre
trollquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, niet fok, fok!, Fok, Fok! of wat dan ook. Nee, het is FOK! Zo moeilijk is die spelling toch niet goddomme?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef BrandX het volgende:
gewoon niet in KLB komen dan houdt je netto over wat je vroeger ook had.
Jouw vroeger is niet mijn vroeger, vriend.quote:Geregistreerd op: dinsdag 29 maart 2005 @ 19:59
quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Goed dat je dat even aanduidt dat had ik namelijk nog niet doorBedankt voor het inkoppertje. Nu weer ontopic graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een topic in KLB.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is FOK!, niet fok, fok!, Fok, Fok! of wat dan ook. Nee, het is FOK! Zo moeilijk is die spelling toch niet goddomme?
ik ben jouw vriend niet, vriendquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Jouw vroeger is niet mijn vroeger, vriend.
Daten dan maar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef BrandX het volgende:
Als ik al wat ben is het nog altijd vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |