quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je al gevraagd wanneer je kan buidelen?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja dat weet ik ook eigenlijk niet, mijn baarmoedermond was al volledig verstreken en had al 2 cm ontsluiting (gister), dat zal mij doen denken dat die prop dan iets hoger zit??? maar heb ook geen idee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef Twinkly het volgende:
BJ, dat klinkt toch wel alsof er iets begonnen is! Spannend!
Hoe gaat dat eigenlijk als een VK je stript, gaan ze dan dwars door de slijmprop heen
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Miss Jones en man, gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van dit kleine wondertje, ondanks alle zorgen die voorbij komen..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Oooh, wat een perfect klein mensje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |