TimeJumper, Zwanger zijn mooi he

alleen dat bevallen, geloof me je bent niet de enige die zich daar best "druk"over maakt.
Je weet namelijk niet hoe het gaat zijn, hier heb je geen grip op.
misschien een tip schrijf je "angsten"eens op, praat erover, want hoe onzekerder je word hoe vervelender het voor jezelf is.
Probeer zo neutraal mogelijk de bevalling in te gaan hoe lastig en moeilijk ook, en geef je maar over zodra het begint, luister naar de mensen om je heen

En poliknlinsch is normaal idd zo dat je naar huis mag een paar uurtjes nadat je bevallen bent, maar dan hebben ze het wel over "normale"tijden. daar worden ook wel uitzonderingen in gemaakt, ligt eraan hoe de toestand van moeder en kind is.
Ons is ook gevraagd bij Roy of we wilden blijven ofdat we naar huis wilden (en dat was na middernacht ergens rond 2 uur) Hier heb ik dat niet gedaan, en lekker in het ziekenhuis gebleven ook al voelde ik me goed.
Ik was klaarwakker en vol adrealine, en heb tot vroeg in de ochtend verliefd naar roy liggen staren die naast me lag te slapen

Tegen de ochtend viel ik in slaap en kort daarna kwamen ze al ontbijt brengen.
m'n vriend had ook mogen blijven slapen, maar heeft ook voor zijn eigen bed gekozen om toch nog enigzins te slapen.
rond half 9 was m'n vriend terug en rond 10en waren we met zijn 3en thuis en rond de middag kwam de kraam.
Ik vond die tijd in het ziekenhuis heel ontspannen, even nergens aan denken, nog geen visites, even tijd voor jezelf.
Nu hebben ze hier kraamsuites dus alle ruimte voor jezelf.

doe rustig aan en je zult zien je zult versteld staan van je eigen kunnen