Zij met Barbie en hij met Ken, dan dan geeft Barbie aan Ken zo een kusje, waarna Ken denkbeeldig gaat blozen, waarna Barbie Ken zijn broek naar beneden trekt en met haar hand de plek streelt waar Ken zijn denkbeeldige penis zou moeten zitten om vervolgens op haar knietjes te gaan om deze denkbeeldige penis in haar mond te nemen, hierna onbloot ze haar borsten om zijn denkbeeldige zaad op te vangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef ReVamp_ het volgende:
Begin jij weer? Je bent 13 was het niet?
Ga lekker met de poppen spelen?
Ze heeft een opening en ze heeft zin?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef Eensch het volgende:
Hee, ik vroeg je in je andere topic wat maakt dat je jezelf als 13 jarige klaar vindt voor sexuele omgang?
Dus, waarom vind je van jezelf dat je als 13 jarige klaar bent voor sexuele omgang?
1, 2 en 4 toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:37 schreef mistermysterion het volgende:
Je moet hem zeggen dat je 4 muizen in het huis hebt losgelaten. En dan 3 muizen loslaten in het huis met de nummers 1,2 en 3 op hun rug. Dan wordt hij echt gek.
Zeggen dat je eindelijk weet hoe je moet "deepthroaten"quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef xworstje het volgende:
Ik heb al 5 maanden een vriendje, en voordat we "bezig" gaan probeer ik hem altijd een beetje gek te maken. Oftewel, een beetje pesten met geil maken. Hoe kan ik dat het beste doen ?
Wat ie van de moeder van TS heeft gekregen.quote:
Die een lijk heeft schoongelikt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:14 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat ie van de moeder van TS heeft gekregen.
Zeg gewoon tiete, ziet m steigere danquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Klaar zijn voor sex maar niet weten hoe een man "gek" te maken
De opa van het vriendje van TS.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die een lijk heeft schoongelikt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Net voordat je de lul beet pakt zeggen dat je eerst nog even de badkamer schoonmaakt en dat je zo terug bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |