Jaja! Sjiek!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
kuuks had je mn toffe etnies gezien? 20 eurie
Diablo III? Skyrim?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me toch een zooi vragen voor mijn interview van 40 minuten. Het is een roundtable met vijf anderen, ik neem ducttape voor die gasten mee
Yayquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik morgen bij ikeanouja ook wel bekend als sollicitatie
Oppernerd van Diablo III (Jay Wilson) en een lead designer. Dus niet zo spannend voor de meeste mensen. Maar hell, ik heb de voorloper tien jaar gespeeld, dus ik vind het tof.quote:
SUCCESquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Skyrim is niet eens aanwezigquote:
Ik speel geen Diablo maar ken mensen die wel jaloers op je zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oppernerd van Diablo III (Jay Wilson) en een lead designer. Dus niet zo spannend voor de meeste mensen. Maar hell, ik heb de voorloper tien jaar gespeeld, dus ik vind het tof.
Is het callcenetr niet leuk dan? Of was het bij Ikea gewoon sowieso leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je![]()
hoop echt dat t iets gaat worden
Jouw groene poppetje danst niet synchroon met mijn roze poppetje.quote:
Vorig jaar was ik alleen bij d epersconferentie (en de stand om het te spelen), maar nu heb ik nog een extra interviewslot erbij. Me happy.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik speel geen Diablo maar ken mensen die wel jaloers op je zijn
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw groene poppetje danst niet synchroon met mijn roze poppetje.
De autist in mij is not pleased.
He, in de quote gaan ze wel gelijkquote:
callcenter is megaverschrikkelijk Kut en dan is t nog een understatementquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het callcenetr niet leuk dan? Of was het bij Ikea gewoon sowieso leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |