Jaja! Sjiek!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:28 schreef Memento-Mori het volgende:
kuuks had je mn toffe etnies gezien? 20 eurie
Diablo III? Skyrim?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb me toch een zooi vragen voor mijn interview van 40 minuten. Het is een roundtable met vijf anderen, ik neem ducttape voor die gasten mee
Yayquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik morgen bij ikeanouja ook wel bekend als sollicitatie
Oppernerd van Diablo III (Jay Wilson) en een lead designer. Dus niet zo spannend voor de meeste mensen. Maar hell, ik heb de voorloper tien jaar gespeeld, dus ik vind het tof.quote:
SUCCESquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Skyrim is niet eens aanwezigquote:
Ik speel geen Diablo maar ken mensen die wel jaloers op je zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oppernerd van Diablo III (Jay Wilson) en een lead designer. Dus niet zo spannend voor de meeste mensen. Maar hell, ik heb de voorloper tien jaar gespeeld, dus ik vind het tof.
Is het callcenetr niet leuk dan? Of was het bij Ikea gewoon sowieso leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je![]()
hoop echt dat t iets gaat worden
Jouw groene poppetje danst niet synchroon met mijn roze poppetje.quote:
Vorig jaar was ik alleen bij d epersconferentie (en de stand om het te spelen), maar nu heb ik nog een extra interviewslot erbij. Me happy.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik speel geen Diablo maar ken mensen die wel jaloers op je zijn
Succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw groene poppetje danst niet synchroon met mijn roze poppetje.
De autist in mij is not pleased.
He, in de quote gaan ze wel gelijkquote:
callcenter is megaverschrikkelijk Kut en dan is t nog een understatementquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het callcenetr niet leuk dan? Of was het bij Ikea gewoon sowieso leuker.
Toen je er aan begon vond ik je al enorm moedig en stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
callcenter is megaverschrikkelijk Kut en dan is t nog een understatement
nouja zolang ik niet zelf hoef te bellen is het nog net uit te houden tot ik iets anders heb maar ik hoop dat dat snel isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toen je er aan begon vond ik je al enorm moedig en stoer.
Inbound vond ik wel meevallen. Die verkooppraatjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben helpdesk, mensen bellen mij, maar ik kan eigenlijk geen reet voor ze doen, ja monteur inplannen, soms 3 weken later, en nee ik kan niet zirgen dat het sneller kan noch de mensen doorverbinden, ik vind het heel onbevredigend kutwerkquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inbound vond ik wel meevallen. Die verkooppraatjes.![]()
ik ook, ga ik keukens verkopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je bij ikea wordt aangenomen
Ah dat is irritant ja. Ik deed voor een zorgverzekering, werd alleen maar gebeld om hun polis uit te leggen of een terugbel afspraak te maken als er meer dingen waren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben helpdesk, mensen bellen mij, maar ik kan eigenlijk geen reet voor ze doen, ja monteur inplannen, soms 3 weken later, en nee ik kan niet zirgen dat het sneller kan noch de mensen doorverbinden, ik vind het heel onbevredigend kutwerkik wil een klant helpen maar kan niks want er mag niks door ons eerstelijns gedaan worden
mja en t is mn ding niet, hele tijd met ding op je kop en maar bellen. geef mij maar irl klantcontact zoals in een winkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dat is irritant ja. Ik deed voor een zorgverzekering, werd alleen maar gebeld om hun polis uit te leggen of een terugbel afspraak te maken als er meer dingen waren...
Ok. En, geneukt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Godver, gisteren een meisje op de fiets naar huis gebracht omdat ze zei dat ze een keer was lastiggevallen met een auto, word ik op de terugweg zelf lastiggevallen op de fiets..
Maar ze vond het wel heel lief van me![]()
![]()
Dan niet bij de MM-klantenservice. Wat een irritante lui kan je daar krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
mja en t is mn ding niet, hele tijd met ding op je kop en maar bellen. geef mij maar irl klantcontact zoals in een winkel
Sowieso bellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja en t is mn ding niet, hele tijd met ding op je kop en maar bellen. geef mij maar irl klantcontact zoals in een winkel
Een knuffelquote:
je zei "MM" en "service" in één zinquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan niet bij de MM-klantenservice. Wat een irritante lui kan je daar krijgen.En veel te lang staan.
dat was bij ikea ook, hele dag staan maar trok dat altijd goed en ook daar irritante mensen en toch vond ik t erg leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan niet bij de MM-klantenservice. Wat een irritante lui kan je daar krijgen.En veel te lang staan.
Ok, het kan aan mij liggen hoor. Want ik ben zelf een beetje afwezig-ish. Maar wie ben je?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een knuffel![]()
Maar komt wel goed zeg ik altijd maar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Een knuffel![]()
Maar komt wel goed zeg ik altijd maar
Hallo, mijn naam is Telefoonmaatschappij en ik kom uit Noord-Brabant, ik dacht ik kom eens een kijkje nemen in dit topic!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, het kan aan mij liggen hoor. Want ik ben zelf een beetje afwezig-ish. Maar wie ben je?
Zolang ken ik haar nog nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ze vond het lief, en daarna niet geneukt, typisch gevalletje friendzone
Brabanders motten we hier nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Telefoonmaatschappij en ik kom uit Noord-Brabant, ik dacht ik kom eens een kijkje nemen in dit topic!
whoehoe brabantquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Telefoonmaatschappij en ik kom uit Noord-Brabant, ik dacht ik kom eens een kijkje nemen in dit topic!
[..]
Zolang ken ik haar nog niet![]()
Zet 'm op ín die 8-persoons tent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
ow god
vriendje heeft een nieuwe tent voor LL
door afvallers is de 8 persoons tent van een vriend op hem na leeg
ipv dat we bij hem in de tent gaan wil vriendje perse onze eigen tent testen
ik krijg het niet uit zijn hoofd
Functies zo ver mogelijk uitkleden en alles opsplitsen om zo goedkoop mogelijk te kunnen werken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben helpdesk, mensen bellen mij, maar ik kan eigenlijk geen reet voor ze doen, ja monteur inplannen, soms 3 weken later, en nee ik kan niet zirgen dat het sneller kan noch de mensen doorverbinden, ik vind het heel onbevredigend kutwerkik wil een klant helpen maar kan niks want er mag niks door ons eerstelijns gedaan worden
hey heb je nog zin in friet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Functies zo ver mogelijk uitkleden en alles opsplitsen om zo goedkoop mogelijk te kunnen werken.Niet tof, niet voor het personeel maar ook niet voor de klant. Die krijgt in dat soort situaties te maken met aanspreekpunten die feitelijk niks voor ze kunnen betekenen
oh net verkeerd maar goed genoegquote:
precies en ik begrijp het volledig als een klant geirriteerd raakt, maar ik zit daar zelf gewoon ook machteloos te zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Functies zo ver mogelijk uitkleden en alles opsplitsen om zo goedkoop mogelijk te kunnen werken.Niet tof, niet voor het personeel maar ook niet voor de klant. Die krijgt in dat soort situaties te maken met aanspreekpunten die feitelijk niks voor ze kunnen betekenen
nee maar ik en mijn vriend hebben allebei les gegeven op het KW1Cquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Daar zit ik op het moment op, Kw1c je kent het wel!
Jij ook dan?
Frietquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey heb je nog zin in friet?
ik moet in de stad zijn vanmiddag en om half 9 de trein of zo
en ik dacht als ik nou gewoon daar tussen niet naar huis ga
wil jij friet met me eten dan?quote:
International Studiesquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik en mijn vriend hebben allebei les gegeven op het KW1C
welke afdeling?
oh nee daar hebben we allebei nog geen les gegevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
International Studies
werkt de studenten ov weer? anders kan ik wel die kant op komenquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Toch wel leuk dat je er heb lesgegeven! Met een ex-leraar SC'en
morgen is ov weer geldigquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werkt de studenten ov weer? anders kan ik wel die kant op komen
maar grrrrr heeft nu dipsmaar als die me niet wil haha
ik moet mijn tijd vol maken want ik ga mijn sleutel dan afgeven vanmiddag in de stad en vriendje heeft de andere sleutel dus
lang verhaal
Als Grrr friet komt eten kom ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
werkt de studenten ov weer? anders kan ik wel die kant op komen
maar grrrrr heeft nu dipsmaar als die me niet wil haha
ik moet mijn tijd vol maken want ik ga mijn sleutel dan afgeven vanmiddag in de stad en vriendje heeft de andere sleutel dus
lang verhaal
Mijn 'binnenwerk' is nog steeds gammel dus dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey heb je nog zin in friet?
ik moet in de stad zijn vanmiddag en om half 9 de trein of zo
en ik dacht als ik nou gewoon daar tussen niet naar huis ga
Yep, zoals ik al zei: kut voor medewerker en kut voor de klant. Wel lekker goedkoopquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
precies en ik begrijp het volledig als een klant geirriteerd raakt, maar ik zit daar zelf gewoon ook machteloos te zijn![]()
jezus wat een klote timingquote:
Niks is zo vies om net na het opstaan een paar frikadellen met veel mayo en curry naar binnen te werken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn 'binnenwerk' is nog steeds gammel dus dat lijkt me niet zo'n goed idee
aaah kut grrrrrr!! anders kwam CL ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn 'binnenwerk' is nog steeds gammel dus dat lijkt me niet zo'n goed idee
[..]
Yep, zoals ik al zei: kut voor medewerker en kut voor de klant. Wel lekker goedkoop.
Ik ben een bietje ziekjes. En ik heb geen zin om te werken.quote:
we kunnen met zn allen friet eten op LL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah kut grrrrrr!! anders kwam CL ook!
en ov is nog niet geldig
kuuks staat opquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben een bietje ziekjes. En ik heb geen zin om te werken.
Jij ligt over een paar dagen een lang weekend met CL in de tent zo'n beetje!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah kut grrrrrr!! anders kwam CL ook!
en ov is nog niet geldig
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we kunnen met zn allen friet eten op LL?
Grrrr is daar nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we kunnen met zn allen friet eten op LL?
Niets?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
wat heeft westside story met de NL-indie herdenking te maken?
waarom spelen ze op de herdenking dan de muziek van westside story?quote:
Hoezo is ie ziekquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien kom ik niet op LL
vriendje is best wel heel ziek blijkbaar
naja ik zal het zien vanacht
weet ik niet preciesquote:
wtf waarom ga je niet naar LL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
O ehm, M-M... Ik ga niet naar LLMaar ik kan je Rhu's nummer wel spammen?
Nu baal ik ook ineens dat ik geen ticket heb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]MM, CL en Rhu die samen friet eten, en ik kan het doen met slechts de verhalen
Schokkend idd!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf waarom ga je niet naar LL?
wat is dit?
Ik had er niet zo'n zin meer inquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wtf waarom ga je niet naar LL?
wat is dit?
Nou, ik raak het kaartje amper kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schokkend idd!![]()
Als dit wereldkundig wordt zal de prijs van kaartjes op zwarte markt compleet instorten!
ohquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er niet zo'n zin meer inWel in de gezelligheid, maar niet in de rest van het hele festival-gebeuren. Zoals kamperen enzo. En de line-up valt tegen. En gewoon bleh.
serieus? ik dacht als vriendje woensdag nog te ziek blijkt dan mikken we dat kaartje op internet en zijn we er zo vanaf....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik raak het kaartje amper kwijt
Mocht je niet gaan dan ben ik donderdag beschikbaar voor frietjes overigens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? ik dacht als vriendje woensdag nog te ziek blijkt dan mikken we dat kaartje op internet en zijn we er zo vanaf....
we moeten dus wel echt morgen beslissen of we hem willen verkopen?
Bij mij haakte iedereen af, op Fok heb ik ook nog geen reactie en MP staat er vol mee. Nu komt iemand hem woensdag ophalen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus? ik dacht als vriendje woensdag nog te ziek blijkt dan mikken we dat kaartje op internet en zijn we er zo vanaf....
we moeten dus wel echt morgen beslissen of we hem willen verkopen?
Gezien de line-up ben ik niet verbaasd. Toevallig net met een collega zitten kijken die voor het eerst gaat festivallen. (Ik heb 'r al de kast opgejaagd door het woord Dixie te laten vallenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik raak het kaartje amper kwijt
oh ik zag toch wel leuke dingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gezien de line-up ben ik niet verbaasd. Toevallig net met een collega zitten kijken die voor het eerst gaat festivallen. (Ik heb 'r al de kast opgejaagd door het woord Dixie te laten vallen). Maareh.. ik zou me doodvervelen. Muziektechnisch dan.
katinka poldermanquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en over dance/cabaretdingen begin ik niet eens.
Uh wie?quote:
oooh die is echt heel grappig hahaquote:
wat is daar leuk aan? seriously?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Oja, De Jeugd. Dat is leuk om een keer gezien te hebben.
Om gezien te hebben. En daarna weer weg te lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat is daar leuk aan? seriously?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om gezien te hebben. En daarna weer weg te lopen.
dat laatste valt wel mee, veel namen kent bijna niemand volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
The Offspring is leuk. Rise Against is leuk. Skunk Anansie is leuk.
En daar houdt het wel op. De rest is allemaal van die doodgedraaide 3FM-meuk.
Die vingers van 3FM zitten er zo dik in. Ik ben er van overtuigd dat ze het daar wel kennenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat laatste valt wel mee, veel namen kent bijna niemand volgens mij
Nee, dat moest er nog es bij komen! Dat ik het dan niet wist. Poeh!quote:
ja ok maar de luisteraars niet, echt veel onbekend werk maar hell ik luister ook amper radioquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die vingers van 3FM zitten er zo dik in. Ik ben er van overtuigd dat ze het daar wel kennen.
Dat vind ik zelfs veruit het tofste, tussen 10.000 man fijngeperst worden bij een optreden en een half uur vantevoren bedenken of je naar de wc moet of niet vind ik geen drol aan namelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou ook gewoon van in het gras liggen op LL
mensen kijken, cocktail drinken, beetje kletsen en zo
muziekje op de achtergrond
Seks?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Naja ik wil wel echt echt gaan dus ik hoop dat ie beter word
ik ga veel soep maken
iemand nog magische tips?
oh nee ik sta nooit vooraan sowiesoquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik zelfs veruit het tofste, tussen 10.000 man fijngeperst worden bij een optreden en een half uur vantevoren bedenken of je naar de wc moet of niet vind ik geen drol aan namelijk
hij heeft koorts, dus zweet en stinkquote:
Same. Vaak zelfs buiten de tent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik sta nooit vooraan sowieso
ook al ga ik de tent in dan sta ik achteraan
anders kan ik ook niet dansen
je moet er iets voor over hebben maar seks schijnt te helpen altijd beweert menquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij heeft koorts, dus zweet en stink
maar als jij je op offert graag!
Misschien volgend jaar weerquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie het al, CL heeft haar laatste festival gevierd.
Ik sta alleen bij Hele Toffe Bands vooraanquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik sta nooit vooraan sowieso
ook al ga ik de tent in dan sta ik achteraan
anders kan ik ook niet dansen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op een gegeven moment word je er ook gewoon te oud voor hoor CL
Je vergeet Flogging Molly. Verder is't niet zo gek veel, nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
The Offspring is leuk. Rise Against is leuk. Skunk Anansie is leuk.
En daar houdt het wel op. De rest is allemaal van die doodgedraaide 3FM-meuk.
Oja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Je vergeet Flogging Molly. Verder is't niet zo gek veel, nee.
Magisch niet, wel tips:quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Naja ik wil wel echt echt gaan dus ik hoop dat ie beter word
ik ga veel soep maken
iemand nog magische tips?
Mja, als je met een groep gaat is het al een stuk anders dan wanneer je met z'n tweetjes bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Er zijn genoeg dingetjes die ik leuk vinden verder gewoon een lang weekend lol en lachen met vrienden, heerlijk
ja okquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, als je met een groep gaat is het al een stuk anders dan wanneer je met z'n tweetjes bent.
Onze vrienden gaan nooit mee naar festivals.
Huren we volgend jaar met een groepje een camper en gaan we heerlijk rustig op de campercamping staan.quote:
Festivalcampings zijn alleen tof als je knetterlam bent jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vriend van me leent de camper van zijn schoonouders voor festivals, is echt een verademing volgens hem.
M'n kleegatje staat ook op de campercamping. "Oh, dan heb je mazzel'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Festivalcampings zijn alleen tof als je knetterlam bent ja.
oh die vitamines heb ik nogquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Magisch niet, wel tips:
-Koop een hoog gedoseerde multivitamine voor hem (met hoge doses vit b, vit c en selenium en zink het liefst). Zal niet helpen met het verkorten van de ziekteduur maar helpt wel bij herstel na ziekte en minder kans op een terugval.
-Gezond eten en drinken.
-Genoeg slapen, zodra hij moe is naar bed. Eigenlijk de belangrijkste tip.
-Zware fysieke inspanningen vermijden zolang je nog ziek bent.
Cambodja is ook tof met bier voor 50 cent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef JDude het volgende:
Oh, de medewerkerscamping van Lowlands is ook wel puik. Met bier voor 1 euro.
je kunt toch en op reis en naar LLquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cambodja is ook tof met bier voor 50 cent.
Of Vietnam met bier voor 15 cent![]()
En het weer is beter.
/Edit wel dollar centen uiteraard! In euro zou dat veul te duur zijn![]()
Daar ging het toch niet omquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
daarbuiten zijn het gewoon 2 totaal verschillende dingen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huren we volgend jaar met een groepje een camper en gaan we heerlijk rustig op de campercamping staan.
Vriend van me leent de camper van zijn schoonouders voor festivals, is echt een verademing volgens hem.
waarom ga je dan appels met peren vergelijken?quote:
Leer lezenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ga je dan appels met peren vergelijken?
of gingen we gewoon opnoemen wat bier kost over de hele wereld?
Als ik dat "wat geef je uit op lowlands"-topic doorlees, denk ik dat 1x lowlands betekent dat ik de 4 jaar daarna niet meer op vakantie kan, met mijn gebruikelijke vakantiebegrotingquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch en op reis en naar LL
ik bedoel het is heus niet of mensen die naar LL gaan nooit op reis gaan
Ik snap dat ook niet hoor. Maar ik eet daar ook amper wat. En ik zuip niet. Hou elk jaar muntjes over.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik dat "wat geef je uit op lowlands"-topic doorlees, denk ik dat 1x lowlands betekent dat ik de 4 jaar daarna niet meer op vakantie kan, met mijn gebruikelijke vakantiebegroting
Als je dan ook nog ongesteld bent, is het helemaal feest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik HAAT kamperenCamping is wel heel gezellig, maar wat haat ik die tent opzetten/afbreken, dat benauwde vochtige, niet normaal kunnen omkleden, overal gras en zand
Nooit last van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dan ook nog ongesteld bent, is het helemaal feest.
Dat had een vriendin van me vorig jaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je dan ook nog ongesteld bent, is het helemaal feest.
Ja hú hú. Dat snap ikquote:
Moet zeggen, na 3,5 weken was mijn eigen bed toch ook wel weer lekker jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ach 1x per jaar met lowlands overleef ik t wel maar zou niet daarbuiten vrijwillig gaan kamperen nee
Dat had ik al na 4 dagen hotelbed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moet zeggen, na 3,5 weken was mijn eigen bed toch ook wel weer lekker ja
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Het staat alleen nog niet helemaal zoals het hoort, maar daar heb ik even een krachtpatser voor nodig.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
cl ik vind het echt stom dat je niet meer naar LL gaat hoor
you will regret itquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel heel lang getwijfeld.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TV-set-apparaat-kast van 75 kilo?
Je hebt ze tegelijkertijd aangevraagd?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat binnen 2 weken mijn paspoort, zweefvliegbewijs, en bevoegdverklaring vliegtuigonderhoud verlopen? pfft.
die laatste twee wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ze tegelijkertijd aangevraagd?
Geen dank voor de herinneringquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
O kak, mijn ID verloopt over drie weken.
ID is voor binnen Europa (of de EU dan). Daarbuiten heb je een paspoort nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je eigenlijk altijd een paspoort hebben? Of alleen als je naar het buitenland gaat? Anders laat ik het lekker zitten.
paspoort alleen naar landen waar het naar nodig is. Anders pak je toch een identiteitspas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Moet je eigenlijk altijd een paspoort hebben? Of alleen als je naar het buitenland gaat? Anders laat ik het lekker zitten.
Maar volgens mij gingen ze dit ook weer veranderen dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ID is voor binnen Europa (of de EU dan). Daarbuiten heb je een paspoort nodig.
Nee, maar voor paspoort geloof ik ook niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
En moet je voor een ID-kaart ook jevingerafdrukken
laten nemen?
Je moet je wel te allen tijde kunnen legitimeren tegenwoordig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moest het laatst wel. Maar volgens mij is het inmiddels ook weer afgeschaft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
En moet je voor een ID-kaart ook jevingerafdrukken
laten nemen?
Dat zegt niets bij onze overheid. Die pasfoto's voor de OV-studentenchipkaart heb ik ook een keer of drie ingeleverd, en uiteindelijk is dat pleurisding nog pas jaren nadat ik was uitgestudeerd ingevoerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja, toen hadden ze mijn afdrukken natuurlijk al
Niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik heballeen een paspoort
waarom moet je nog ID als je die hebt?
Ik vind hem handiger omdat ie kleiner is en in m'n portemonnee past. Loop ik me niet steeds af te vragen waar ik m'n paspoort heb gelaten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik heballeen een paspoort
waarom moet je nog ID als je die hebt?
Daar heb ik een rijbewijs voor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet je wel te allen tijde kunnen legitimeren tegenwoordig.
Het moet nog wel, maar ze worden iig niet meer centraal opgeslagen. Dat scheelt al een hoop.quote:Ik moest het laatst wel. Maar volgens mij is het inmiddels ook weer afgeschaft.
Ja ik ook, geen idee wat ze met die foto's hebben gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij onze overheid. Die pasfoto's voor de OV-studentenchipkaart heb ik ook een keer of drie ingeleverd, en uiteindelijk is dat pleurisding nog pas ingevoerd, jaren nadat ik was uitgestudeerd.
Whaha van mij hebben ze er ook nog minstens 3 liggen. Uiteindelijk moest ik alsnog een tijdelijke chipkaart aanvragen omdat rotterdam al niet meer toegankelijk was zonder chipkaartquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij onze overheid. Die pasfoto's voor de OV-studentenchipkaart heb ik ook een keer of drie ingeleverd, en uiteindelijk is dat pleurisding nog pas jaren nadat ik was uitgestudeerd ingevoerd.
Ik heb heel veel handtassen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
juk ik heb van die snackajacks kaas maar dan merkloos... net alsof iemand gewoon een smak zout op een rijstewafel heeft gemikt
ik heb mijn paspoort gewoon in mijn handtas en die heb ik bijna altijd bij (als ik die niet bij heb, heb ik mn portomonee ook niet bij dus ja)
Gecondoleerdquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja en mijn Studenten-OV verloopt ook eind deze maand.
Rijstewafels met zout zijn anders best lekkerquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
juk ik heb van die snackajacks kaas maar dan merkloos... net alsof iemand gewoon een smak zout op een rijstewafel heeft gemikt
ik ook maar ik heb altijd een favoriet die ik dan weken gebruik en niet om kijk naar de anderequote:
nee met boterquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Rijstewafels met zout zijn anders best lekker
GATVERquote:
Da's goed voor jequote:
Hip!quote:
Ik heb vlak voordat ze het invoerden mijn laatste paspoort gehaald en nu is het weer afgeschaft. Jeuj, geen vingerafdrukken van mij in de overheidsdatabase.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Ja, toen hadden ze mijn afdrukken natuurlijk al
En als je 3x illegaal een vingerafdruk download wordt je afgesloten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vlak voordat ze het invoerden mijn laatste paspoort gehaald en nu is het weer afgeschaft. Jeuj, geen vingerafdrukken van mij in de overheidsdatabase.
Een database die door een Frans commercieel bedrijf beheerd wordt overigens.
wordtquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als je 3x illegaal een vingerafdruk download wordt je afgesloten?
Beter dan in je vrije week opgebeld worden door een collega die mij lastig valt met een probleem watquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
En nu nemen ze de telefoon niet op op mijn werk waardoor ik niet kan afspreken wanneer ik kom werken waardoor ik niet weet wanneer ik een afspraak kan maken bij het gemeenteloket.
Jij toch ook!quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vingerafdrukken zien er in ieder geval altijd fabuleus uit.
Ik ben Q's evil twin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je begint steeds meer als Q te klinken trouwens.
Zo lang als Q. ze heeft ongeveerquote:
Hee, ik leef al 2 dagen op brood en crackers omdat ik niks anders durf te eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een enorme kater op mijn paspoort foto
doffe ellende
en ik krijg geen kadotje van vriendje van zijn vakantiewant hij was te ziek
nog meer ellende!
en geen frietjes vanavond!
wat een drama's
dat heb je zelf gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, ik leef al 2 dagen op brood en crackers omdat ik niks anders durf te eten.Volgens mij heb ik mezelf een maag/darmwandbeschadiging gezopen
Wel, je had heel goed een cadeautje voor jezelf kunnen kopen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb je zelf gedaan
ik heb mezelf niet geen kadotje gegeven!
Wat een leuke dame!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
kijk hoe tof!
deze wil ik ook maken
[ afbeelding ]
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel, je had heel goed een cadeautje voor jezelf kunnen kopen.
het gaat om de jurk!! appetjoekquote:
Dat snap ik, die draagt dan ook erg bij aan het leuk zijn van betreffende dame!quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat om de jurk!! appetjoek
nou als jij dat vind dan ga ik hem zeker makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat snap ik, die draagt dan ook erg bij aan het leuk zijn van betreffende dame!
Koekwous!
Die heje al eens eerder gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als jij dat vind dan ga ik hem zeker maken
ik heb er een die er wat op lijkt... maar veel minder speciaal
ik heb deze [ afbeelding ]
ook wel echt heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die heje al eens eerder gepost.oh dat kan wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hou van online shoppen en dan plaatjes posten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
voor een man ziet ze er mooi uit denk ikquote:
Iedereen wil op mij lijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Je begint steeds meer als Q te klinken trouwens.
ze heeft sowieso echt een keiwouse neusquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
voor een man ziet ze er mooi uit denk ik
voor een vrouw niet want die ziet dat het all smoke and mirrors is
gok ik
ze heeft wel een prachtige jurk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ze heeft sowieso echt een keiwouse neus
En tieten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze heeft wel een prachtige jurk...
dus ik ben hoe dan ook jaloers
nah die heb ik ookquote:
....quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah die heb ik ook
en betere al zeg ik het zelf
quote:en nee geen pics om het te bewijzen ik ben geen waus
zeg wat doet diequote:
Die staat daar als contrast om de overige vier meer impact te geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg wat doet diein dat rijtje?
Vast niet. zodra het bewustzijn gaat werken, vraag je je direct af waar je in hemelsnaam mee bezig bent om op hem te willen lijken.quote:
Goed. Nog geen te enge dingen meegemaaktquote:
Klinkt alsof je het naar je zin hebt. Mooi zo, hou dat vol!quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Goed. Nog geen te enge dingen meegemaakt.
We hebben de Thames bevaren. En zijn naar M&M World geweest. En naar een stand-up comedy show ding. Shakespeare is uitverkocht tot 8 september. We gaan nog wel een musical proberen
. En ik heb vers appelsap uit zo'n sapcentrifuge gedronken in een restaurant en nu moet ik er ook een! En hoe is NL? Nog interessante dingen gebeurd?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed. Nog geen te enge dingen meegemaakt.
We hebben de Thames bevaren. En zijn naar M&M World geweest. En naar een stand-up comedy show ding. Shakespeare is uitverkocht tot 8 september. We gaan nog wel een musical proberen
. En ik heb vers appelsap uit zo'n sapcentrifuge gedronken in een restaurant en nu moet ik er ook een! En hoe is NL? Nog interessante dingen gebeurd?
Dat is meestal geen goed teken. Klinkt lullig maar als ze je leuk vond 'op die manier' dan merkte je daar wel iets van dunkt me...quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Dat gevoel is zo rot he als je iemand leuk vind en dat geen idee hebt wat diegene denkt
Dan ben je er meteen klaar mee idd. Of het is feest of je kan ophouden met valse hoop te hebbenquote:
Oh lekker dan. Bij ons zaten er 2 muggen gisteravond. Grr.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt helemaal lek gestoken gisteravond/vannacht, maar het was geen mug aan de bulten te zien
Pics van je bulten!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt helemaal lek gestoken gisteravond/vannacht, maar het was geen mug aan de bulten te zien
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee. De bulten zien er anders uit dan met een muggenbult. Platter en breder.
Dat vergaat niet hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er nu een of ander afterbite-goedje opgesmeerd dat volgens mij al zes jaar over datum is
Denk inderdaad dat het muggen zijn.. En komt vanzelf weer goed..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat het toch muggen zijn maar dat ik er een beetje hysterisch op reageer natuurlijk.
Zoals op alles.
Kuukquote:
Grote meid!quote:
Hihi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |