abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100752782
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_100752810
ik opende er net eentje met de titiel "graniet of niet?" :') maar marmer was sneller!

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Graniet? Weet je het zeker?
graniet of granito? (mijn papa is stenenboer). Als je bij een keukenboer een granieten blad bestelt krijg je een dun laagje op een hout gelijmd, met een rand om het nog wat te laten lijken. Echt mooie bladen koop je bij een goeie steenhouwer. Word je ook niet afgezet met nep-graniet/composiet.

Verder is graniet zuurbestendiger dan marmer en andere kal-achtigere steensoorten. Al vind ik het hardstenen (=zwarte kalksteen) blad van m'n ouders wel 1000 keer mooier. maar ja, dat moet steeds in de olie en kan niet tegen zuur.

Een dikke plak natuursteen is loodzwaar, maar je eten ontdooit als nooit tevoren op zo'n plaat!
Kwak
pi_100752820
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en jij bepaalt dat dat voor Siral zo is?

ik ga uit van de eetstoornispraktijk. eetstoornissen hebben te maken met zelfvertrouwen, controle en destructiviteit. als er íets is wat de onderliggende oorzaak van een eetstoornis verergert is dat iemand aanvallen op hun eten. eten ís hun zelfbeeld, hun controle, hun waarde. goeie actie. echt.

bovendien zijn eetstoornispatienten doorgaans des te hardnekkiger hoe meer ze voor hun gevoel worden aangevallen. het helpt niet en het maakt meer kapot.

wat overblijft is dat je dat soort dingen roept omdat jíj gefrustreerd bent over het gedrag van een ander, of dat ze niet begrijpen dat jij gelijk hebt. dat is een drogreden. dat is niet de kern, en dan kun je beter je mond houden.
Ik heb hier meerdere malen aangegeven dat ik vind dat Siral naar een psych zou moeten omdat ik eigenlijk vind dat dit soort dingen hier niet thuishoren. Wij kunnen daarmee niet helpen, omdat dit problematiek is waar we te weinig van weten. Ik zeg 1 keer dat ze haar kop in het zand steekt en nu doe je alsof ik iemand het graf intrap.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:33:41 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100752821

Poef!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100752844
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Poef!
Honger :9
Be someone that makes you happy
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:34:30 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100752845
Huu dat Candida-symptomen-lijstje :{ :') Jippie _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100752858
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb hier meerdere malen aangegeven dat ik vind dat Siral naar een psych zou moeten omdat ik eigenlijk vind dat dit soort dingen hier niet thuishoren. Wij kunnen daarmee niet helpen, omdat dit problematiek is waar we te weinig van weten. Ik zeg 1 keer dat ze haar kop in het zand steekt en nu doe je alsof ik iemand het graf intrap.
ik heb t niet alleen tegen jou. maar jij verdedigde een manier van reageren, en ik was daarover in gesprek met jou.

je kan iemand een psych aanraden, maar je kunt iemand niet dwingen. dat is jammer, en frustrerend, maar geen reden voor wie dan ook, om de botte bijl te hanteren, "omdat je geen puf meer hebt" - nogmaals, hou dan je (niet jij, je algemeen) mond.
Kwak
pi_100752895
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef kwakz0r het volgende:
ik opende er net eentje met de titiel "graniet of niet?" :') maar marmer was sneller!

[..]

graniet of granito? (mijn papa is stenenboer). Als je bij een keukenboer een granieten blad bestelt krijg je een dun laagje op een hout gelijmd, met een rand om het nog wat te laten lijken. Echt mooie bladen koop je bij een goeie steenhouwer. Word je ook niet afgezet met nep-graniet/composiet.

Verder is graniet zuurbestendiger dan marmer en andere kal-achtigere steensoorten. Al vind ik het hardstenen (=zwarte kalksteen) blad van m'n ouders wel 1000 keer mooier. maar ja, dat moet steeds in de olie en kan niet tegen zuur.

Een dikke plak natuursteen is loodzwaar, maar je eten ontdooit als nooit tevoren op zo'n plaat!
Maar volgens mij is een warme pan nog steeds dodelijk voor graniet?
En inderdaad het is echt fake bij veel keukenboeren.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100752910
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu dat Candida-symptomen-lijstje :{ :') Jippie _O-
dat hele candida idee is nogal omstreden hoor. in de categorie: van deo krijg je kanker.

candida komt bij elk mens voor, soms heb je er teveel van en dan helpt minder suiker eten. maar het is nooit bewezen dat je daar behalve jeuk aan je flamoes nog andere dingen van krijgt.
Kwak
pi_100752911
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Poef!
Die is leukkk :D
pi_100752933
lol ik bedoelde meer POEF van het blowfisheffect, en de stekels zijn vooralsnog ook wel toepasselijk...
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:38:10 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100752988
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat hele candida idee is nogal omstreden hoor. in de categorie: van deo krijg je kanker.

candida komt bij elk mens voor, soms heb je er teveel van en dan helpt minder suiker eten. maar het is nooit bewezen dat je daar behalve jeuk aan je flamoes nog andere dingen van krijgt.
Ja die omstredenheid noemde ik ook idd. In ZA geloven ze schijnbaar nog wel in een chronische versie oids (volgens mij is het ditte, zou ook wat anders kunnen zijn, maar het lijkt er wel veel op).
pi_100753003
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar volgens mij is een warme pan nog steeds dodelijk voor graniet?
En inderdaad het is echt fake bij veel keukenboeren.
hm, dacht t niet? wij zetten de pannen gewoon op t aanrecht, juist omdat t steen is.

*google*

quote:
Soorten Werkbladen

Graniet Belgisch Hardsteen Leisteen
Composiet Silestone Caesarstone
Enkele feiten:

Ikea: Ikea verkoopt onder de naam "Steen" "stenen maatwerkbladen" deze bladen zijn echter niet, zoals veel mensen denken, gemaakt van 100% natuursteen maar van z.g. steenmeel (vermalen natuursteen) met kunsthars. Dit product ontbeert dus de natuurlijke uitstraling en glans van natuursteen zoals graniet en het ontbeert de sterkte en gebruiksgemak van kwarts composiet. U mag van Ikea dit product alleen kopen als u de keuken ook door Ikea laat inmeten en plaatsen, dit zegt eigenlijk al genoeg over de sterkte van de bladen.

Caesarstone (Erbi) en Silestone (Arte di Granito, Dekker etc.): Silestone en Caesarstone zijn merknamen van fabrikanten van plaatmateriaal, Silestone en Caesarstone maken zelf dus geen werkbladen maar halffabricaten die door verwerkende bedrijven als Erbi etc. worden verwerkt tot een compleet werkblad voor uw keuken. Alle verwerkers kopen dus in bij dezelfde platen fabrikant. Of u een werkblad bij Erbi, Arte di Granito, Dekker of bij de Granietshop koopt maakt voor het plaatmateriaal niet uit, wij werken met exact hetzelfde materiaal en geven als enige internetaanbieder u levenslange garantie op uw werkblad. De platen voor ons Arminho composiet worden op identieke machines gemaakt als de platen van Silestone en Caesarstone, door te besparen op marketing kunnen wij deze bladen goedkoper aanbieden.

Graniet:

Graniet is een natuurproduct, veel mensen verwarren Graniet met Granito, dit laatste is een product op basis van beton en steentjes, wij leveren geen Granito. Graniet is in vele kleuren beschikbaar, kleuren die niet op de website staan kunnen meestal wel geleverd worden.

Eigenschappen van graniet zijn:

zuurbestendig (kan dus tegen sinaasappelsap e.d.)

duurzaam en slijtvast

meestal warmtebestendig

tijdloos mooi

uniek (geen blad is hetzelfde)

een luxe uitstraling van uw keuken

Hoewel graniet in principe hitte bestendig is raden wij u toch aan om onderzetters te gebruiken om beschadigingen te voorkomen.

Het gewicht van graniet ligt tussen de 2700 en 3000 kg per kubieke meter.
Een meter werkblad 60 cm diep en 3cm massief weegt dus tussen de 49 kg en 54 kg.

Graniet kan in drie uitvoeringen worden geleverd:

Gepolijst, de hoogglans uitvoering aan deze bladen is weinig onderhoud noodzakelijk;

Gezoet, een zijdematte uitvoering aan deze uitvoering is meer onderhoud noodzakelijk, u moet het vaker impregneren en voorzichtiger zijn, er blijven gemakkelijker vlekken achter.

Anticato of gebrand, in deze bladen zitten grote putjes waardoor het blad een antieke uitstraling heeft. Het nadeel hiervan is dat het blad slechter te onderhouden (het is moeilijker het blad egaal te impregneren) en minder hygiënisch is. Daarbij komt dat het moeilijker is een mooie hoekverbinding te maken.

Vergelijking met andere aanbieders:

Een gedeelte van de aanbieders van granieten werkbladen werken met Chinees graniet. Veelal kunt u dit herkennen aan de materiaaldikte van 4 cm massief. Nadeel van werkbladen van Chinees graniet zijn vooral de lange levertijd, daarnaast is de kwaliteit van de steen niet bekend, bijvoorbeeld de steen Impala komt uit Zuid-Afrika, van deze steen zijn de eigenschappen bekend, van een vergelijkbare steen uit China is de kleur wel redelijk hetzelfde maar welke kwaliteit de steen heeft??

Andere aanbieders werken met 12 mm dik graniet, dit is puur een kostenbesparing, bij ons krijgt u een werkblad dat minimaal 2 cm dik is.

Belgisch Hardsteen:

Belgisch Hardsteen bevat van nature kalk. Daardoor is Belgisch Hardsteen niet zo hard als graniet en gevoeliger voor krassen en zuren (zoals in sinaasappelsap). Daardoor zal men met een Belgisch Hardstenen blad voorzichtiger moeten omgaan dan met een granieten blad. Om deze redenen zal een Belgisch Hardstenen blad normaal gesproken gezoet in plaats van gepolijst geleverd worden. Gezoete werkbladen hebben geen hoogglans maar een iets mattere zijdeglans.

Vlekken in een Belgisch hardstenen blad zijn onvermijdelijk, als u daar problemen mee heeft kunt u beter kiezen voor een imitatie Belgisch Hardstenen blad van Silestone de kleur Nuit Bleue of Arminho Belgian Blue zijn bijna niet van echt te onderscheiden.

Leisteen:

Leisteen leveren wij in de onbewerkte vorm (gespleten) het oppervlakte is daardoor altijd ruw en niet helemaal vlak. U krijgt hierdoor een echt robuuste natuurlijke uitstraling. Leisteen krast makkelijker dan graniet maar de krasjes zijn vrij eenvoudig weg te poetsen. Leisteen is niet gevoelig voor zuren en vlekt nagenoeg niet.

Composietbladen:

Onze Composietbladen van zowel ons eigen merk Arminho als van Silestone of Caesarstone worden gemaakt van kwarts dat onder hoge druk samen met harsen tot een plaat geperst wordt.

Alleen een composietblad met als basis kwartskristallen heeft zodanige eigenschappen dat er keukenwerkbladen van gemaakt kunnen worden die u zorgeloos kunt gebruiken. Werkbladen van composiet gemaakt van graniet, marmer of steenmeel zijn naar onze mening niet geschikt voor gebruik in een keuken.

Een aantal positieve eigenschappen van composiet:

Composiet behoeft door de gesloten structuur minder onderhoud dan een granieten blad. Zeker bij gezoete en geborstelde bladen is dit een pré.

De samenstelling is constant, er is minder kleurverschil tussen bladen

Bladen kunnen in kleuren gemaakt worden die in de natuur niet voorkomen.

Composiet kan in drie uitvoeringen worden geleverd:

Gepolijst, de hoogglans uitvoering;

Gezoet/leather touch, een zijdematte uitvoering, dit blad vlekt iets makkelijker, de vlekken dringen echter minder in het blad door waardoor deze vlekken beter te verwijderen zijn als op gezoet graniet;

Anticato of gebrand, in deze bladen zitten grote putjes waardoor het blad een antieke uitstraling heeft. Deze bladen hebben dezelfde nadelen als gezoet composiet. Daarbij komt dat het moeilijker is een mooie hoekverbinding te maken.

Let op, er worden nog steeds composieten werkbladen verkocht die gemaakt zijn van van graniet of marmer granulaat, dit product is absoluut ongeschikt voor keukenwerkbladen! Door de poreusheid van graniet en marmer kunnen deze bladen veel gemakkelijker vlekken als Kwarts werkbladen.

De werkbladen "steen" van Ikea worden b.v. van dit steenmeel gemaakt. Dit levert een product op dat minder sterk en minder vlekbestendig is dan een Kwarts composiet.

Silestone:

Silestone is een van de top producten in Kwarts composiet. Silestone heeft de meeste kleuren in het assortiment, de producten zijn gepolijst en (voor een deel) in Leathertouch (mat en iets ruwer) leverbaar. Uniek aan Silestone is de microban, een antibacteriële toevoeging aan het werkblad. Wij leveren alle kleuren Silestone, deze kleuren kunt u vinden in een apart Silestone deel op deze website.

Caesarstone:

Caesarstone wordt ook wel geschreven als Ceasarstone of Cesarstone. Caesarstone is een product dat in Nederland veelal door Erbi geleverd wordt. Voor wat betreft de eigenschappen is Caesarstone vergelijkbaar met Silestone. Ook voor Caesarstone hebben wij een apart deel op de website zodat u zeker weet dat een kleur echt een Caesarstone kleur is en niet een kleur van een goedkoper merk composiet.
Kwak
pi_100753046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja die omstredenheid noemde ik ook idd. In ZA geloven ze schijnbaar nog wel in een chronische versie oids (volgens mij is het ditte, zou ook wat anders kunnen zijn, maar het lijkt er wel veel op).
sorry, even gemist! chronische candida idd. volgens mij vergelijkbaar met slechte darmflora en suikerhuidhouding, en ook dezelfde oorzaken: teveel witmeel, te weinig gezonde vezels. lijsje van symptomen lijkt op elkaar. candida leeft op suiker. tadaaa.
Kwak
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 11:42:01 #15
70532 loveli
N
pi_100753105
En als ik groot ben wil ik ook een granieten blad. En zo'n wanstaltig groot fornuis met 6 pitten en een gasoven.
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:42:56 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100753135
Als ik groot ben, wil ik een privé-kok.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100753136
quote:
99s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef loveli het volgende:
En als ik groot ben wil ik ook een granieten blad. En zo'n wanstaltig groot fornuis met 6 pitten en een gasoven.
Twee ovens! En een kitchenaid artisan O+
pi_100753235
Ik wil gewoon gelukkig zijn nu en als ik groot ben O+. Met of zonder oven :7.
pi_100753257
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, dacht t niet? wij zetten de pannen gewoon op t aanrecht, juist omdat t steen is.

*google*

[..]

In principe ;) het gaat dus niet daarom hebben wij het niet genomen met mijn handigheid.
pi_100753313
oh, die tekst was trws niet van m'n papa's website hoor. hij is toch al met pensioen :P
Kwak
pi_100753315
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Perruche het volgende:
Ik wil gewoon gelukkig zijn nu en als ik groot ben O+. Met of zonder oven :7.
zonder oven zou ik geloof ik ongelukkig zijn. Dus gelukkig, met oven!
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:48:09 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100753322
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sorry, even gemist! chronische candida idd. volgens mij vergelijkbaar met slechte darmflora en suikerhuidhouding, en ook dezelfde oorzaken: teveel witmeel, te weinig gezonde vezels. lijsje van symptomen lijkt op elkaar. candida leeft op suiker. tadaaa.
Hm ik krijg wel veel suikers binnen denk ik, maar wel gezonde vezels ook. Maar goed, maar eens checken wat de dok zegt :s)
pi_100753350
Ik wil alleen de kitchen aid nog en een keukenkast O+
pi_100753354
Lijstje:

O: 5 volkorenbeschuiten met hagelslag (niets in huis!)
L: tomaten-basilicum soep met 2 geroosterde boterhammen
T: ?
T: biertje in de stad
D: ovenfrietjes, hamburger en courgette
T: ?
pi_100753375
Tip1: google nooit op candida plaatjes ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100753412
fiese piem0ls! :7
Kwak
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:50:54 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100753415
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:49 schreef V1z0R het volgende:
Waarom ben ik zo nieuwsgierig ;(

Gelukkig daar allemaal geen last van O+ :')
pi_100753423
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb t niet alleen tegen jou. maar jij verdedigde een manier van reageren, en ik was daarover in gesprek met jou.

je kan iemand een psych aanraden, maar je kunt iemand niet dwingen. dat is jammer, en frustrerend, maar geen reden voor wie dan ook, om de botte bijl te hanteren, "omdat je geen puf meer hebt" - nogmaals, hou dan je (niet jij, je algemeen) mond.
Ik hanteer niet zozeer de botte bijl omdat ik het frustrerend vind (want meestal negeer ik die posts), maar vooral omdat ik wil dat iemand graag geholpen wordt en zichzelf niet verder de ellende in werkt. En ik vermoed dat dat voor de anderen ook geldt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:51:25 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100753428
quote:

I'll take you to the candida-shop *)
pi_100753467
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O- :D :'( :D
pi_100753481
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:53:48 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100753513
<insert fieze piemel plaatje>

I'll let you lick the lollypop

Ok. Must. Get. Off. Couch. Now!!!
pi_100753525
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

*schop
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:55:00 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100753551
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

Blargh _O-
Keep going till you hit the spot, whoooow! :')
pi_100753624
Now what are these weird zits I pop? Noooooooo :'(
pi_100753644
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef V1z0R het volgende:
Now what are these weird zits I pop? Noooooooo :'(
_O-
pi_100753697
Ben benieuwd welke reclame hier bij gaat passen :')
pi_100753702
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik hanteer niet zozeer de botte bijl omdat ik het frustrerend vind (want meestal negeer ik die posts), maar vooral omdat ik wil dat iemand graag geholpen wordt en zichzelf niet verder de ellende in werkt. En ik vermoed dat dat voor de anderen ook geldt.
mijn punt is: wat jij wilt doet er niet toe. je kunt iemand niet dwingen of veranderen, hoe goed je het ook bedoelt.
Kwak
pi_100753721
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
Ben benieuwd welke reclame hier bij gaat passen :')
pi_100753834
Wij hebben een composiet aanrechtblad. Bewust, ik vind graniet en hardhout eigenlijk mooier, maar ik ken mezelf (& de meneer). We zijn niet zo van het regelmatig onderhouden :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100753851
In de categorie praktische vragen:
Een van mijn wandel-dames is jarig vandaag. Maar wat geef je een verstandelijk gehandicapte die het liefste Medisch Centrum West, Zeg eens Aaaaaaaaaa en Te land ter zee en in de lucht kijkt? :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_100753865
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een van mijn wandel-dames is jarig vandaag. Maar wat geef je een verstandelijk gehandicapte die het liefste Medisch Centrum West, Zeg eens Aaaaaaaaaa en Te land ter zee en in de lucht kijkt? :o
Een DVD?
pi_100753898
quote:
Een serie die daarop lijkt?
Verder heeft ze geen hobbies? Of iets leuks/praktisch wat zze goed kan gebruiken?
pi_100753901
quote:
Een colbertje met grote schoudervullingen? Beenwarmers? Getoupeerd haar?
pi_100753912
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Een colbertje met grote schoudervullingen? Beenwarmers? Getoupeerd haar?
_O-
pi_100753939
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Getoupeerd haar?
Misschien een knipbeurt bij de kapper ofzo? Misschien vindt ze dat wel leuk.
pi_100753951
quote:
Een doos mooie bonbons?
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 12:08:36 #48
70532 loveli
N
pi_100754020
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Misschien een knipbeurt bij de kapper ofzo? Misschien vindt ze dat wel leuk.
Da's duur!
crap in = crap out
pi_100754037
Ze heeft wel altijd tof gelakte nagels! Ik ga zo eens kijken voor een toffe (glitter)nagellak!
Of gewoon chocolade natuurlijk. Alhoewel... ze wandelt met mij omdat ze te zwaar is. :P

En ik ben bang dat ze alle verkrijgbare dvd's van de series die ze leuk vindt allang heeft. :D
Doe wat je niet durft.
pi_100754045
Een FRS-card van 10,- ?
pi_100754046
Siral, ik weet niet of je nog meeleest en of je tussen alle replies mijn post hebt gezien, maar ik gooi 'm er nogmaals in. Ik vraag het me oprecht af, omdat je nu een paar keer hebt gezegd dat je bij je huidige eetpatroon (ca. 1800 kcal) stabiel blijft:

quote:
Maar het doel is nu toch nog niet om stabiel te blijven? Je bent nét uit de gevarenzone (lees: opname!). Ik geloof direct dat je je al veel beter voelt. En natuurlijk is stabiel blijven beter dan weer afvallen. Maar het lijkt me verstandiger om nog iets meer aan te komen. Randje gezond gewicht betekent dat je heel makkelijk er weer onder gaat zitten (bijvoorbeeld als je een weekje ziek bent ofzo).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100754054
Bonbons, bloemen, speelgoed wellicht? (ik weet niet of ze dat uberhaupt heeft of wil?) of een mooi shirt.. Ik gok dat ze ladylike kadootjes erg leuk vindt?
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:10:45 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100754075
Nagellak! Met heul veul glitters! In een mooi tasje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100754104
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nagellak! Met heul veul glitters!
En dan een pakketje maken, met teenspreiders en hand-/voetcreme?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100754212
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En dan een pakketje maken, met teenspreiders en hand-/voetcreme?
Ik voorzie een trip richting Kruidvat / Etos zo! :Y

Bij die andere meiden is het makkelijker. Voor de ene een kleurboek, voor de ander iets met roze. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100754223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik voorzie een trip richting Kruidvat / Etos zo! :Y

Bij die andere meiden is het makkelijker. Voor de ene een kleurboek, voor de ander iets met roze. B-)
O+
Kwak
pi_100754254
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Graniet? Weet je het zeker?
Aye :)

Hoezo?
pi_100754262
tip voor de vrouwen hier: Ik gebruik altijd gilette scheermesjes, van die venus embrace of vibrance of wat dan ook. Die kosten hier zo'n 20 euro voor 4 stuks, in Nederland vast iets goedkoper. Maar, in de UK nog goedkoper, heb net voor 10 pond twee doosjes gekocht op amazon.co.uk. Komen ook nog 5 pond verzendkosten bovenop, maar is dan alsnog goedkoper dan 1 doosje hier!
pi_100754324
quote:
Tip 2: google nooit op blauwe wafels (blue waffle) :(
pi_100754340
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Aye :)

Hoezo?
zie hele lange post met info over natuurstenen bladen die ik bovenaan in dit topic postte. :P
Kwak
pi_100754358
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:09 schreef Phaidra het volgende:
Siral, ik weet niet of je nog meeleest en of je tussen alle replies mijn post hebt gezien, maar ik gooi 'm er nogmaals in. Ik vraag het me oprecht af, omdat je nu een paar keer hebt gezegd dat je bij je huidige eetpatroon (ca. 1800 kcal) stabiel blijft:

[..]

Ik weet dat ik best wat mag aankomen, maar dit komt vanzelf wel aangezien ik steeds vaker ook gewoon eens een lekker stukje taart eet als dat voorvalt, of een patat speciaal. En daar niet zozeer meer naar probeer te kijken. Ik eet momenteel gewoon naar behoefte, wat voorvalt, en wat ik lekker vind. Dus ik vrees er niet voor dat ik langzaam op een voor mij gezond gewicht stabiliseer.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet helemaal. Als je weet dat je lijstje niet goed is, en de dag is nog niet voorbij, en je hebt te weinig gegeten, waarom doe je er dan niets aan?

En Siral... ik wist niet dat je zus op dieet was. Je niet aan haar spiegelen hoor! Jij moet meer en beter eten.
Mijn zus was op dieet. Een eiwwit dieet, toen ze daarmee stopte is ze gematigd gaan eten (geen troep) en weinig koolhydraten. Daarmee is ze 15 kg afgevallen, en momenteel is ze niet meer op dieet nee. Ze eet gewoon apart, aparte eter is ze altijd geweest. Iedereen trouwens in dit huis..... word er doodmoe en gefrusteerd van. Ik ben momenteel de enige die een gebalanceerd dieet heeft. Zuivel, brood, 2 stuks fruit, groente, etc.
pi_100754389
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zie hele lange post met info over natuurstenen bladen die ik bovenaan in dit topic postte. :P
Ik zag 't inderdaad met bijlezen ^^

Maar volgens mij is het wel echt graniet. Zal eens even kijken of ik op de website iets kan vinden. Misschien is het sowieso anders voor Duitse keukenboeren? Dit was bij Wohnwelt Pallen.
pi_100754437
Even lunchen. En dan écht gaan opruimen/poetsen :')
pi_100754444
Ik ga ook m'n bammetjes smeren.
pi_100754456
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zag 't inderdaad met bijlezen ^^

Maar volgens mij is het wel echt graniet. Zal eens even kijken of ik op de website iets kan vinden. Misschien is het sowieso anders voor Duitse keukenboeren? Dit was bij Wohnwelt Pallen.
ws wel :Y duitsers zijn altijd degelijker. dikte is niet t belangrijkste, herkomst en of t echt graniet is wel. bij Ikea zeggen ze rustig dat t graniet is terwijl t steenmeel is...
Kwak
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:22:39 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100754493
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Siral het volgende:Mijn zus was op dieet. Een eiwwit dieet, toen ze daarmee stopte is ze gematigd gaan eten (geen troep) en weinig koolhydraten. Daarmee is ze 15 kg afgevallen, en momenteel is ze niet meer op dieet nee. Ze eet gewoon apart, aparte eter is ze altijd geweest. Iedereen trouwens in dit huis..... word er doodmoe en gefrusteerd van. Ik ben momenteel de enige die een gebalanceerd dieet heeft. Zuivel, brood, 2 stuks fruit, groente, etc.
Lekker op kamers gaan! Misschien doet dat wel wonderen, want ik denk inderdaad dat er bij jou thuis een beetje vreemd met eten omgegaan wordt.
pi_100754520
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ws wel :Y duitsers zijn altijd degelijker. dikte is niet t belangrijkste, herkomst en of t echt graniet is wel. bij Ikea zeggen ze rustig dat t graniet is terwijl t steenmeel is...
Ze hadden hier allemaal van die voorbeeldstenen. Nu ben ik een leek, maar het leek (! :')) heel echt.
En hij rimpelde ook zijn voorhoofd toen ik zei dat ik dat soort blad wilde, gaf ook meteen aan dat het dan wel een stuk duurder werd.
pi_100754551
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ze hadden hier allemaal van die voorbeeldstenen. Nu ben ik een leek, maar het leek (! :')) heel echt.
En hij rimpelde ook zijn voorhoofd toen ik zei dat ik dat soort blad wilde, gaf ook meteen aan dat het dan wel een stuk duurder werd.
als je t mooi vindt is t sowieso goed ^O^
Kwak
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 12:24:46 #69
70532 loveli
N
pi_100754568
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tip 2: google nooit op blauwe wafels (blue waffle) :(
crap in = crap out
pi_100754577
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je t mooi vindt is t sowieso goed ^O^
Ik vind het heel mooi O+

Maar nu ben ik bang dat ik voor graniet betaal terwijl het nepgraniet is :P
pi_100754593
quote:

[..]

Ik ben toch nerderiger dan ik dacht toen ik direct dit voor me zag. :')
pi_100754613
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh ja, die ken ik. Maar zie tip 2: doe het NIET.

Zelfde als stiekem verwezen worden naar lemonparty.org enzo. Daar heb je ook van die plaatjes van :D
pi_100754619
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_100754625
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben toch nerderiger dan ik dacht toen ik direct dit voor me zag. :')
[ afbeelding ]
:D!
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 12:26:49 #75
70532 loveli
N
pi_100754639
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, die ken ik. Maar zie tip 2: doe het NIET.

Zelfde als stiekem verwezen worden naar lemonparty.org enzo. Daar heb je ook van die plaatjes van :D
Mijn safe search werkt prima geloof ik.
crap in = crap out
pi_100754645
Worf ^O^
pi_100754651
quote:

[..]

ik denk dat t wel echt is hoor. ze komen niet zomaar weg met liegen ;)
Kwak
pi_100754682
Oh god. Ik heb het toch gedaan. :'(
pi_100754771
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lekker op kamers gaan! Misschien doet dat wel wonderen, want ik denk inderdaad dat er bij jou thuis een beetje vreemd met eten omgegaan wordt.
Dat word er ook. Mijn vader irriteer ik me momenteel vooral aan, die eet smorgens een bak kwark met whey, smiddags whey met melk en een boterham, savonds avondeten, en dan savonds wijn of een biertje met chocola of kroepoek. En dan doet hij 5x in de week ZWARE krachttraining, en hij wil afvallen.

Mijn moeder en broertje ontbijten allebij niet, lunchen doen ze met boterhammen met nutella, tussendoor drinken ze shitloads aan frisdrank, savonds eten ze hun bord half leeg, en dan later op de avond komen de chips met dipsaus en koeken voor de dag.

Over mijn zus niet te spreken, die eet overdag best oke volgens mij (catering op der werk), maar savonds eet die dus niet tot zeer weinig, ze is het "dat lust ik niet type". En savonds pakt ze ook niets meer.

Ik eet bijelkaar dus uiteindelijk meer dan wie dan ook in dit gezin, misschien niet calorisch, maar wel qua hoeveelheden en 10x gezonder MET nuttige voedingswaarde. (brood, zuivel, fruit, groente etc)
pi_100754832
Lijstje:

O: gekookt eitje, 1x geroosterd Allisonbrood met 30+ kaas
L: 1x geroosterd Allisonbrood met geitenkaas, honing, ui en zoete paprika
T: puntje citroenmeringue taart
S: hardlopen
T: wodka, chips
D: crispy duck (ik was gisteren uit eten en kon meer dan de helft niet op en heb gewoon een doggy bag gevraagd. En dat in de sjiekste oosterse tent van Amsterdam. Ik vond mezelf best stoer en nu ben ik blij, want die crispy duck is echt zoo lekker. :9 ) erbij gestoomde of gewokte groenten en rijst.

pi_100754855
Boodschappen zijn weer binnen *knaagt aan kaaskoekjes*
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:33:02 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100754857
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
Lijstje:

D: crispy duck (ik was gisteren uit eten en kon meer dan de helft niet op en heb gewoon een doggy bag gevraagd. En dat in de sjiekste oosterse tent van Amsterdam. Ik vond mezelf best stoer en nu ben ik blij, want die crispy duck is echt zoo lekker. :9 ) erbij gestoomde of gewokte groenten en rijst.

Crispy duck, dat klinkt ook best wel heel lekker! :9 Way to go, Cootje :Y)
pi_100754879
En ik moet inderdaad zeggen dat ik savonds moeite heb met mijn bord leeg eten, omdat mijn zus, moeder, en broertje dat alledrie heel vaak niet doen. Mijn vader eet wel altijd zijn bord leeg, ik deed dat ook altijd, ik ben altijd de betere eter geweest in huis. Maar nu heb ik er dus moeite mee dat andere hun bord niet leegeten en ik dat wel zou moeten doen..

'Voorheen' keek ik daar niet eens naar en at ik lekker alles op, en had ik zoiets van "domme ganzen", nu kijk ik er wel naar en irriteer ik me eraan. En heb ik soms de neiging om dat ook maar te stoppen. (niet dat ik het doe hoor, ik eet tot ik vol zit!)
pi_100754892
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef conleche het volgende:
Lijstje:

als je er nog 2 tot 3 boterhammen bij gooit, en een appel of een banaan vind ik het een mooi lijstje!
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:34:41 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100754920
Hmz. 16 -18 graden, leuk, dat is weer zo'n 'winterjas te warm, zomerjas te koud'-temperatuur.
pi_100754938
quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. 16 -18 graden, leuk, dat is weer zo'n 'winterjas te warm, zomerjas te koud'-temperatuur.
vest onder zomerjas!
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:35:45 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100754969
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

vest onder zomerjas!
Oja! Neem genoeg vestjes mee, dus dat komt dan wel goed! :)
pi_100754985
quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ging net met de honden lopen, had een longsleeve aan, een spijkerjasje en een sjaal.
Omdat toen ik naar buiten keek had ik zoiets van "meh". Maar het was uiteindelijk best wel warm... :+
pi_100754991
quote:
Please find attached an application form.

I will add your name to our database of volunteers and contact you to advise of our opportunities.

Many thanks for your support

Best wishes
Antwoord!
*O*
Ja doei.
pi_100755001
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef conleche het volgende:
Oh god. Ik heb het toch gedaan. :'(
De blue waffle? Ik vind het echt een van de vieste images online :D
pi_100755014
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Idd, Goatse is er niets bij ;(
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:37:41 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100755032
Ik pak toch ook maar een paar laarzen ik denk ik.. Eén paar pumps mee voor als we een keer ergens gaan eten, en voor de rest gaan vooral de wandelschoenen en sneakers aan denk ik!
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:38:28 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100755065
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vond toch voornamelijk blauwe wafels :+

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Antwoord!
*O*
Woei! *O*
pi_100755071
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Idd, Goatse is er niets bij ;(
Goatse is vooral fascinerend :D
Ook wel viezig, maar fascinatie overheerst.

Oh, één van de meest rare 'erotische' filmpjes ooit, met een hoog wtf-gehalte... Even zoeken... :D
pi_100755123
DEZE!

NSFW, maar niet viezig ofzo. Wel erg wtf :D
pi_100755147
ik ga niet kijken!

Wat tof Mo, dat klinkt goed. Hoop dat ze snel contact opnemen!

Ik zit m'n lunch uit te stellen, omdat ik van mezelf na het eten naar m'n werk moet. En ik heb honger... 8)7
pi_100755171
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vond toch voornamelijk blauwe wafels :+

Ik eerst ook. Dus ik dacht dat jullie wel heel tere zieltjes hadden om blauwgekleurd eten vies te vinden. Maar rechtsboven zag ik toen iets, iets, iets..........bloemkolerigs. Maar dan niet wit. Nou ja. Pretty gross dus.

Goatse heb ik nooit gezien. Wel tubgirl. Ik wil dat nooit meer zien.
pi_100755199
Ik ben om!
Nu nog een tuin :D
pi_100755232
cakefarts :') (link van coco)
Kwak
pi_100755238
lolWUT????
Ja doei.
pi_100755296
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
DEZE!

NSFW, maar niet viezig ofzo. Wel erg wtf :D
:o :? :'( _O-
pi_100755439
Ik ga geen vieze linkjes klikken (mantra). Gut, ik weet nog in de begintijd van internet in Friesland dat hele volksstammen op rotten.com rondkeken en ook dat heb ik nooit gedaan.

En voor de rest houd ik maar mijn mond :P

Lijstje tot nu toe!
O: kwark met havermout, bosbessen en banaan
T: boterham honing
T: beschuit met muisjes
T: boterham honing
L: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
S: bootycamp
D: vriendje kookt en ik weet nog niet wat
T: thee met een koekie
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:53:20 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100755615
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:49 schreef anna82 het volgende:

S: bootycamp
T: thee met een koekie
Bootycamp :D

Co, save Koekie! :o
pi_100755831
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:19 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik weet dat ik best wat mag aankomen, maar dit komt vanzelf wel aangezien ik steeds vaker ook gewoon eens een lekker stukje taart eet als dat voorvalt, of een patat speciaal. En daar niet zozeer meer naar probeer te kijken. Ik eet momenteel gewoon naar behoefte, wat voorvalt, en wat ik lekker vind. Dus ik vrees er niet voor dat ik langzaam op een voor mij gezond gewicht stabiliseer.
Ok. Het leek alsof je nu stabiel wilde blijven op je huidige gewicht.
Op zich snap ik dat je niet teveel met eten bezig wil zijn (dus geen kcal tellen en eten naar behoefte), maar denk je eraan dat jouw behoefte misschien afwijkt van wat je écht nodig hebt? Zolang je elke dag 5 boterhammen eet, goede tussendoortjes en avondeten zal het heus niet zo'n vaart lopen, maar oude gewoontes zijn gewoon lastig te doorbreken.

Ik hoop dat je over een paar maanden idd kan zeggen dat jouw manier de juiste bleek te zijn. Maar als dan blijkt dat je nog steeds op hetzelfde gewicht zit (of bent afgevallen), hoop ik dat je ook sterk genoeg bent om verdere hulp te zoeken :) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100756094
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bootycamp :D

Co, save Koekie! :o
Hehe, ik heet niet XM! ;)
pi_100756204
zo. op tijd de stufi stopgezet! ik heb nog een half jaar verlenging, en dus recht op lening en OV, maar eind september (als ik voorzichtig reken, anders eind oktober in elk geval) ga ik over de bijverdiengrens heen en dat betekent boetes, dus heb maar per 1 september gestopt voor de zekerheid.... deze zomer mooi kunnen wennen aan weer betalen voor de trein.
Kwak
pi_100756270
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:49 schreef anna82 het volgende:
Ik ga geen vieze linkjes klikken (mantra). Gut, ik weet nog in de begintijd van internet in Friesland dat hele volksstammen op rotten.com rondkeken en ook dat heb ik nooit gedaan.

Mijn linkje is echt niet viezig ;( Vind ik tenminste. Wel bizar & wtf :D Maar niet echt vies :P
Rotten.com is bijvoorbeeld iets waar ik niet kijk. Dat vind ik nasty vies :(
pi_100756305
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ok. Het leek alsof je nu stabiel wilde blijven op je huidige gewicht.
Op zich snap ik dat je niet teveel met eten bezig wil zijn (dus geen kcal tellen en eten naar behoefte), maar denk je eraan dat jouw behoefte misschien afwijkt van wat je écht nodig hebt? Zolang je elke dag 5 boterhammen eet, goede tussendoortjes en avondeten zal het heus niet zo'n vaart lopen, maar oude gewoontes zijn gewoon lastig te doorbreken.

Ik hoop dat je over een paar maanden idd kan zeggen dat jouw manier de juiste bleek te zijn. Maar als dan blijkt dat je nog steeds op hetzelfde gewicht zit (of bent afgevallen), hoop ik dat je ook sterk genoeg bent om verdere hulp te zoeken :) .
Nee hoor, ik wil gewoon normaal en gezond kunnen eten, eten waar ik zin in heb, en als ik honger heb. En dan zie ik wel waar mijn lijf me brengt! :) Ik wil mezelf nergens meer van onthouden en er inderdaad zo min mogelijk mee bezig zijn verder. En tot nu toe heb ik nog mooi alles van mijn lijst van vanmorgen opgegeten!

O: yoghurt met weetabix en krentjes (en een load kaneel :9 )
T: appel, glas melk
L: boterham achterham en tomaat, boterham appelstroop, knackebrod 30+ kaas

En morgen krijg ik als het goed is een nieuw voorstel van de dietiste.
pi_100756327
Ik ben nu als L mijn omelet-met-gehakt-en-champignons aan het eten. Het gehakt zag er niet helemaal fris meer uit en het rook niet echt vies maar wel een beetje raar. Anyhoo, het zou ten minste houdbaar t/m vandaag zijn. Dus ik waag het erop :D
pi_100756359
Ik heb een bak pruimen gescoord. B-)
pi_100756393
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een bak pruimen gescoord. B-)
Ook extra zacht toiletpapier? En een doosje met vochtig toiletpapier? Oh, en een boekje-voor-erbij O+
pi_100756549
:D verbaast me dat rotten.com nog bestaat. Dat is nog van mijn begindagen on zhe interwebzz, dik 10 jaar geleden zo niet meer :')

Ik ben verkouden -O- En heb een beetje spierpijn aan mijn benen door het hardlopen gister en vanaaf weer beentjes trainen. Zhe pain :9

Ben echt op mijn rug afgevallen :? Mijn beha's moeten strakker :')

O: smoothie+nootjes
T:zoete aardappel en kalkoenfilet
L: rijst,boontjes,harissa en kip
T: havermoutshake
S: benen
T: rijstewafels met pindakaas en biefstuk
D: aardappeltjes en vis.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100756564
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ook extra zacht toiletpapier? En een doosje met vochtig toiletpapier? Oh, en een boekje-voor-erbij O+
Boekje erbij ligt er al, en ik koop nooit schraal wc-papier. *)
pi_100756571
ik wilde nog op tig dingen reageren maar ben het vergeten :@
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_100756671

Dit :D En ik ben altijd een sad panda als mensen dan op me gaan schelden :')
pi_100756736
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Ahw, Cocotje toch... Hier heb je kopje thee en een koekje :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:23:59 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100756737
Hm. Word ik net gebeld door Hi, en er ontspon zich de volgende conversatie. Even ter illustratie, ik heb vorige maand mijn sms eindeloos bundel stopgezet, want whatsapp.

Hi: "Oh hi *), ik mag u grrrrratis een maand sms eindeloos bundel aanbieden, want u smst zoveel!"
XM: "Hm, ik heb hem net stopgezet en volgens mij sms ik helemaal niet meer zoveel."
Hi: "Jawel hoor! *) Dus u krijgt zo een berichtje dat u gratis mag smssen voor een maand."
XM: "Ho, wacht eens even. Ik heb nog niet zo lang geleden gelezen dat telecomproviders dit soort leuke 'acties' gebruiken om mensen aan nieuwe voorwaarden te binden, datalimieten, etc doordat jullie inkomsten mislopen door Whatsapp e.d."
Hi: "Jaaa, maar dat is dit écht niet hoor mevrouw *) "
XM: "Nouja, ik heb geen interesse, want ik ga op vakantie en dan sms ik zo min mogelijk"
Hi: "U gaat dan meer bellen? Want dan hebben we ook een leuke bundel *)"
XM: "Nee, ik zoek dan een gratis wifi-verbinding en stuur een mail."
Hi: "Oh.. jaja.. Hm, maar u krijgt zo dus een sms! *) "
XM: "Nou, nee, want ik heb er geen behoefte aan, dus ik hoef geen sms. Ik red me prima zo."
Hi: "Maar.. *)"
XM: "NEE"
Hi: "Ok, prettige vakantie, doei."

:{w
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:24:34 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100756752
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Ik snap 'm niet :{
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 13:25:30 #119
70532 loveli
N
pi_100756783
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^^
crap in = crap out
pi_100756808
Door simpel dood te gaan zijn er andere nerds heel erg pissed off... En dat gebeurde Coco dus ook :)
pi_100756824
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zijn allemaal spelletjes waarbij je 5v5 speelt. En er wordt ontzettend veel in gescholden :')
En ik trek het me nog serieus aan ook :') :') :')

LoL = League of Legends, HoN = Heroes of Newerth, DotA = Defense of the Ancients.
pi_100756840
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ahw, Cocotje toch... Hier heb je kopje thee en een koekje :)
Thx O+
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:01 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100756865
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef V1z0R het volgende:
Door simpel dood te gaan zijn er andere nerds heel erg pissed off... En dat gebeurde Coco dus ook :)
Ik snap 'm nog niet :{
pi_100756868
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef V1z0R het volgende:
Eigenlijk is het juist heel lachwekkend. Maar op dit moment ben ik nog net iets te onzeker over mijn eigen kunnen om me het niet aan te trekken. Al word ik snel beter en ben ik bij lange na niet meer de slechtste van het team :P
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 13:28:48 #125
70532 loveli
N
pi_100756887
5v5?
crap in = crap out
pi_100756900
Oh, hier ook even mijn frustratie over 14-jarige Alliance spelers level >80 die bij een flight point op je gaan staan wachten, je dood maken, en dit ad infinitum doen. Get a life... :')
Ja doei.
pi_100756918
Ik snap het nog steeds niet! 5v5? 5 tegen 5? Voor een familie of bedrijf? ;)
pi_100756960
ik ben juist aan t oefenen om beter tegen mijn verlies te kunnen (want in een vlaag van adrenaline "hoerenjong" roepen tegen je vriendje als ie een move blokkeert bij een spelletje terwijl zijn moeder naast je zit is echt embarassing... :@) dus voortaan probeer ik elke tegenslag op spelgebied te accepteren met een glimlach.

ik ga me dus niet laten uitschelden door nerds op internet als ik verlies :{w en doe dus niet aan online gaming.
Kwak
pi_100756967
5 tegen 5? Dat was een tof programma. Ooit. In de old skool versie zeg maar. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100756988
Hi :') faal!

Enne *O* ik krijg een nieuwe bureaustoel als het goed is *O*
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 13:31:58 #131
70532 loveli
N
pi_100757000
*mental image van Kwak die met engelenstem "hoerenjong" naar haar true love galmt*
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:32:25 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100757013
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
*mental image van Kwak die met engelenstem "hoerenjong" naar haar true love galmt*
_O- :@ :D
pi_100757025
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
het was meer een kind op een speelplaats... of een hele volkse vrouw.
Kwak
pi_100757046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben juist aan t oefenen om beter tegen mijn verlies te kunnen (want in een vlaag van adrenaline "hoerenjong" roepen tegen je vriendje als ie een move blokkeert bij een spelletje terwijl zijn moeder naast je zit is echt embarassing... :@) dus voortaan probeer ik elke tegenslag op spelgebied te accepteren met een glimlach.

ik ga me dus niet laten uitschelden door nerds op internet als ik verlies :{w en doe dus niet aan online gaming.
Good for you!

Als ik dreig te verliezen met Mario Kart valt altijd mijn Nintendo DS uit. Zo toevallig! Ik hou niet van spelletjes waarbij ik niet vals kan spelen.
pi_100757115
Dat accent :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:36:17 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100757126
Ik houd niet van spelletjes. En al helemaal niet van spelletjes waar een wedstrijdelement in zit :'). Patience vind ik ook al frustrerend. Doe het liefst puzzelspelletjes, dingen waarbij er niet echt iets te verliezen is :').
pi_100757163
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van spelletjes. En al helemaal niet van spelletjes waar een wedstrijdelement in zit :'). Patience vind ik ook al frustrerend. Doe het liefst puzzelspelletjes, dingen waarbij er niet echt iets te verliezen is :').
Niets frustrerender dan een puzzelstukje kwijtraken }:|
Wat 50.000? 49.999 heb je er!.... * grumbl *
pi_100757170
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:30 schreef kwakz0r het volgende:

Sorry _O- Mental image. :@ Ik kan het me bij jou echt niet voorstellen! :D !
pi_100757187
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Good for you!

Als ik dreig te verliezen met Mario Kart valt altijd mijn Nintendo DS uit. Zo toevallig! Ik hou niet van spelletjes waarbij ik niet vals kan spelen.
Hehehehe, ik heb ooit een keer kolonisten gespeeld met een paar vrienden. De 2 zussen die meespeelden deden allebei heel erg hun best om de regels om te buigen naar hun eigen situatie en kregen vervolgens slaande ruzie aan tafel. :D
Ik vond het best grappig, maar wil echt geen spelletjes meer met ze spelen.

En ik kan wel tegen mijn verlies. Vind het vaak zelfs bijzonder grappig als ik verlies. :P
Doe wat je niet durft.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:38:28 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100757211
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niets frustrerender dan een puzzelstukje kwijtraken }:|
Wat 50.000? 49.999 heb je er!.... * grumbl *
Nee, ik bedoel meer dit soort spelletjes:

maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:53 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100757343
Dat je dan gezellig bij mensen aan het eten bent, en dat ze dan op een gegeven moment aankomen met zo'n doos spelletjes (met Katan enzo) en dan zeggen: "Zullen we gezellig een spelletje doen?"

:'(

Ik denk dat het probleem is dat veel spellen voor 4 of meer spelers zijn. We waren thuis met drie, dus we deden ook nooit spelletjes.
pi_100757364
Kan tot grote frustratie van medewespelers enorm goed tegen mijn verlies :D
pi_100757365
:W

Loveli, ik heb een vraagje. Ivm met antibioticakuur wilde ik zo probiotica gaan halen. Is er veel verschil tussen Yakult en de wat duurdere probiotica? Of maakt dat niet zoveel uit?
pi_100757559
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehehe, ik heb ooit een keer kolonisten gespeeld met een paar vrienden. De 2 zussen die meespeelden deden allebei heel erg hun best om de regels om te buigen naar hun eigen situatie en kregen vervolgens slaande ruzie aan tafel. :D
Ik vond het best grappig, maar wil echt geen spelletjes meer met ze spelen.

En ik kan wel tegen mijn verlies. Vind het vaak zelfs bijzonder grappig als ik verlies. :P
Ik vrees dat om die reden mijn vriendje nooit meer monopoly met mij wil spelen :P
pi_100757640
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:47 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vrees dat om die reden mijn vriendje nooit meer monopoly met mij wil spelen :P
Ik vond het zelf vrij hilarisch, maar wel vrij ernstig dat ze dus echt onwijs ruzie gingen zoeken. :D
Wil jouw vriendje ook steeds de regels aanpassen naar eigen inzicht? :P
Doe wat je niet durft.
pi_100757664
Lijstje:
O: 2x koffie verkeerd met beetje suiker en gekookt ei
L: ? (heel laat wakker)
T: fruit of paprika
D: iets met broccoli (een hele, want die moet op)
pi_100757665
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:37 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Sorry _O- Mental image. :@ Ik kan het me bij jou echt niet voorstellen! :D !
ik kan heel erg boos worden, en ik ben nog een scheldertje ook :@ ik ontplof soms echt bijna letterlijk.

quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer dit soort spelletjes:

[ afbeelding ]
ohja, ik speel bejewelled op infinity modus, dan ga je nooit af en vind ik het heerlijk ontspannend. als de mogelijkheden op zijn krijg ik gewoon een nieuw veldje, en er is geen tijdsdruk O+

Wij deden ook niet zo vaak spelletjes, vanwege mijn slechte verlies, en m'n ouders vinden t niet zo heel leuk ook. Bij vriendje zijn t spelletjesfanaten. Ik begin het ook leuker te vinden, maar moet me wel ergens overheen zetten als ze een spelletje gaan doen met zijn allen. Ik zit liever gezellig te kletsen samen...
Kwak
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:51:02 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100757695
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef mille-feuille het volgende:
Lijstje:
O: 2x koffie verkeerd met beetje suiker en gekookt ei
L: ? (heel laat wakker)
T: fruit of paprika
D: iets met broccoli (een hele, want die moet op)
Als je het hier bij houdt kom je dus net op 300 kcal.
pi_100757745
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier ook even mijn frustratie over 14-jarige Alliance spelers level >80 die bij een flight point op je gaan staan wachten, je dood maken, en dit ad infinitum doen. Get a life... :')
Haha, dat is ook vrij irritant ja :D

Ik kan heel goed tegen mn verlies. Maar ik word zenuwachtig van scheldende mensen :')
pi_100757788
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef Tinkepink het volgende:

Als je het hier bij houdt kom je dus net op 300 kcal.
Nee, komt dus nog wel wat bij, weet alleen niet wat :{ .
pi_100757825
ook maar weer eens een lijstje
Ik doe niet echt low-carb meer.. het ligt een beetje aan mij dag en waar ik zin in heb...
Mijn gewicht is al een paar weken stabiel.

O: laat uit bed, dus een kop koffie met veel magere melk
T: plakje ham
L: 2 crackers filet american + 1 boterham met gebakken ei
T: 150 ML griekse yoghurt
D: iets zonder carbs maar heb nog even geen inspiratie.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100757860
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef progje het volgende:
ook maar weer eens een lijstje
Ik doe niet echt low-carb meer.. het ligt een beetje aan mij dag en waar ik zin in heb...
Mijn gewicht is al een paar weken stabiel.

O: laat uit bed, dus een kop koffie met veel magere melk
T: plakje ham
L: 2 crackers filet american + 1 boterham met gebakken ei
T: 150 ML griekse yoghurt
D: iets zonder carbs maar heb nog even geen inspiratie.
Beetje weinig denk ik, en geen fruit!
Misschien grote salade met kaas feta/mozzarella/geitenkaas?
pi_100757932
*O* sollicitatie voor de vrijwilligersbaan opgestuurd O-)
Boh, als zelfs dát niet zou lukken ;(
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:58:17 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100757995
Ik zie flink wat karige lijstjes voorbij komen ladies!
pi_100758012
Lijstje:

V: eten
Ja doei.
pi_100758015
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Positive vibes *O* :) :* O+ ^O^ :s) :Y
pi_100758044
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje weinig denk ik, en geen fruit!
Misschien grote salade met kaas feta/mozzarella/geitenkaas?
Heb nog buffelmozzarella in de koelkast liggen dus daar misschien maar wat mee maken inderdaad. Zal zo eens een lading groenten in gaan slaan.

Fruit eet ik bijna niet :@
Soms wel eens een smoothie of een glas verse jus..
En in de zomer af en toe nog wel eens meloen.
pi_100758082
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie flink wat karige lijstjes voorbij komen ladies!
O: -
T: -
L: kwark met honing, gedroogde cranberries en een eetlepel zonnebloempitten
T: appel
D: een pompoencurry met rijst

O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100758090
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vond het zelf vrij hilarisch, maar wel vrij ernstig dat ze dus echt onwijs ruzie gingen zoeken. :D
Wil jouw vriendje ook steeds de regels aanpassen naar eigen inzicht? :P
Nee, vriendje is de saaie eerlijkheid zelve :D. Ik introduceer dan regels als: "Je mag nog geen hotels bouwen als de rest nog geen huizen heeft" en "Twee keer in 1 ronde in dezelfde stad is korting, want je gaat heus niet ineens naar een ander hotel binnen 1 stad". :') :@
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:00:28 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100758093
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Toen ik net in Duitsland woonde kon ik ook geen werk vinden. Zelfs niet als vrijwilliger. Gek genoeg ging het een stuk beter (lees: geweldig) toen ik geld ging vragen voor freelance werkzaamheden. Misschien werkt het in Hull ook wel zo.
pi_100758117
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-)
Hoe laat ben je opgestaan? :)
pi_100758131
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef anna82 het volgende:

Nee, vriendje is de saaie eerlijkheid zelve :D. Ik introduceer dan regels als: "Je mag nog geen hotels bouwen als de rest nog geen huizen heeft" en "Twee keer in 1 ronde in dezelfde stad is korting, want je gaat heus niet ineens naar een ander hotel binnen 1 stad". :') :@
Meest hilarische monopoly ooit was er een waarin we aandelen introduceerden :') Als je aandelen in iemands straat had hoefde je daar nooit meer belasting voor te betalen. Puinhoop gegarandeerd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100758142
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef anna82 het volgende:

Hoe laat ben je opgestaan? :)
Half 1 :P
pi_100758196
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Half 1 :P
ben dus niet de enige die laat was vanmorgen (ik was er "al" uit om 10:15)

Ben wel gewoon aan het werk maar dan thuis. Erg lekker dat ik dan mijn eigen tijden (redelijk) ik kan delen. Nadeel is wel weer dat ik vanavond om 20:00 nog fijn een conference call heb :r
pi_100758242
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Nee, komt dus nog wel wat bij, weet alleen niet wat :{ .
wat dacht je van een maaltijd. of twee.? serieus, waar zijn je groenten, je boterhammen, je fruit, je zuivel, je vlees(vervangers)?
Kwak
pi_100758259
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef progje het volgende:

ben dus niet de enige die laat was vanmorgen (ik was er "al" uit om 10:15)

Ben wel gewoon aan het werk maar dan thuis. Erg lekker dat ik dan mijn eigen tijden (redelijk) ik kan delen. Nadeel is wel weer dat ik vanavond om 20:00 nog fijn een conference call heb :r
Ik lag om 9 uur in bed hè ;) Nachtdiensten.
pi_100758262
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:

V: eten
En de V staat voor?
pi_100758265
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meest hilarische monopoly ooit was er een waarin we aandelen introduceerden :') Als je aandelen in iemands straat had hoefde je daar nooit meer belasting voor te betalen. Puinhoop gegarandeerd :+
Tof!! Als uiterste wapen introduceerde ik Het Pruillipje. Alleen mijn vader was daar gevoelig voor. Dan mocht ik mijn verblijf in het hotel op het Spui bekostigen door hem Dorpsstraat op hypotheek te geven O+
pi_100758283
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef anna82 het volgende:

Tof!! Als uiterste wapen introduceerde ik Het Pruillipje. Alleen mijn vader was daar gevoelig voor. Dan mocht ik mijn verblijf in het hotel op het Spui bekostigen door hem Dorpsstraat op hypotheek te geven O+

Eigen regels zijn zo leuk _O-
pi_100758290
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

En de V staat voor?
Voortdurend? Veel?
pi_100758298
quote:

[..]

En de V staat voor?
vergeten, denk ik.

Mille Feuille, waarom eet je zo weinig?
Kwak
pi_100758303
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik lag om 9 uur in bed hè ;) Nachtdiensten.
Ah kijk.. Ik had geen enkel excuus (behalve ultieme luiheid)
pi_100758319
quote:

[..]

En de V staat voor?
Voedsel
Ja doei.
pi_100758365
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik kan heel erg boos worden, en ik ben nog een scheldertje ook :@ ik ontplof soms echt bijna letterlijk.

[..]

Had ik niet verwacht. Je komt juist altijd zo lief en vrolijk over.
pi_100758369
D: Kruidige kipfilets gevuld met buffelmozzarella + veel broccoli met wat cashewnoten
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:08:18 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100758393
Lijstje/planning:

O: bak magere kwark, met 5 el halfvolle vanillekwark, lepeltje kersenjam, paar rozijntjes
T: flesje activia met pillen
L: grote krentenbol
T: misschien nog een eitje bakken
T: ? ik denk dat ik de citrusvruchten die hier nog op de fruitschaal liggen, ga uitpersen.
D: vegetarische pasta

Het is hier beetje restjes opmaken, weinig vers nog in huis :).
pi_100758427
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

meeeestal ben ik ook wel lief. vroeger maakte ik veel meer ruzie, nu kan ik me beter inhouden maar wel met als gevolg dat ik er "ineens" genoeg van kan hebben...
Kwak
pi_100758442
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wat dacht je van een maaltijd. of twee.? serieus, waar zijn je groenten, je boterhammen, je fruit, je zuivel, je vlees(vervangers)?
Ja, eet nog een beetje lastig door hechtingen in mijn mond. Heb de laatste dagen dus onbedoeld weinig koolhydraten gegeten (brood eten ging lastig) en heb nu dus echt helemaal geen honger meer.
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:10:38 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100758473
Zal ik die van mij ook nog maar even posten dan?
o. 250 ml halfvolle kwark
t. grote hand gemengde noten + wortelmuffin (zoet) + kwark-eiwitmuffing + bloemkoolmuffin
l. boterham kaas + boterham eiersalade
t. 2 dropjes
t. witlofsalade van stronkje witlof, 3 abrikozen, stukje kaas en yoghurtmayodressing
d. kipfilet met spek en salie + brocolli op italiaanse wijze
pi_100758492
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje/planning:

O: bak magere kwark, met 5 el halfvolle vanillekwark, lepeltje kersenjam, paar rozijntjes
T: flesje activia met pillen
L: grote krentenbol
T: misschien nog een eitje bakken
T: ? ik denk dat ik de citrusvruchten die hier nog op de fruitschaal liggen, ga uitpersen.
D: vegetarische pasta

Het is hier beetje restjes opmaken, weinig vers nog in huis :).
Jij eet thuis echt beter dan@work.
pi_100758500
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

meeeestal ben ik ook wel lief. vroeger maakte ik veel meer ruzie, nu kan ik me beter inhouden maar wel met als gevolg dat ik er "ineens" genoeg van kan hebben...
Whehe, herkenbaar. Als klein kind kon ik intens stampvoeten en driftig zijn. Nu eigenlijk zelden meer.
pi_100758555
O: 2 boterhammen met muisjes
T: banaan
L: pistolet zeeuws spek met honingmosterdsaus
T: pruimen B-)
D: ?? (ik gok karbonade en worteltjes, misschien dat ik er nog aardappels bij doe als ik trek heb)
pi_100758556
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O-)
de dag is nog lang niet voorbij, gooi er nog wat voedzaams bij! ookal kom je uit de nachtdienst!

Oh, en ik kan ook niet tegen m'n verlies. Met z'n 2' en risk spelen zorgde ervoor dat ik moest huilen... -O-
pi_100758590
Maar elk nadeel heb zijn voordeel, ben wel de laatste 2 kilo die ik eraf wilde kwijt :') .
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:13:47 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100758595
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij eet thuis echt beter dan@work.
Vind je? Ik zie weinig verschil m.u.v. het eitje / fruit uitpersen. Faciliteiten op het werk zijn nul.
pi_100758613
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Ja, eet nog een beetje lastig door hechtingen in mijn mond. Heb de laatste dagen dus onbedoeld weinig koolhydraten gegeten (brood eten ging lastig) en heb nu dus echt helemaal geen honger meer.
oh sorry! ik wist niet dat je aan je mond was geholpen. verstandskiezen?
moet je nu nog zacht eten? dingen als gevulde gepureerde soepen! volle zuivelproducten! brood zonder korstjes, pindakaas, dat soort dingen....
avondeten: pasta? dan zit je snel aan wat meer kcal.
Kwak
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:17:58 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100758740
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef mille-feuille het volgende:
Maar elk nadeel heb zijn voordeel, ben wel de laatste 2 kilo die ik eraf wilde kwijt :') .
Die er de volgende week ook direct weer aan zitten ben ik bang. Je lichaam zal waarschijnlijk denken dat er voedselgebrek is. Langzaam wat meer opbouwen met Brinta oid?
pi_100758934
Ik leef al dagen op volle vla, smoothies en gepureerde groente. Komt zo langzamerhand wel mijn neus uit. Brinta is wel een goed idee, dat ik daar zelf niet opgekomen ben :D .
pi_100758978
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef mille-feuille het volgende:
Ik leef al dagen op volle vla, smoothies en gepureerde groente. Komt zo langzamerhand wel mijn neus uit. Brinta is wel een goed idee, dat ik daar zelf niet opgekomen ben :D .
Kun je al aardappelpuree eten?
pi_100759216
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Ewelina het volgende:

Kun je al aardappelpuree eten?
Oh ja, hutspot heb ik ook nog gehad.

Ik kan op zich wel weer eten als ik het klein snijd. Alleen heb ik echt totaal geen honger meer. Ga me er zometeen maar even overheen zetten en een bak Brinta naar binnenwerken denk ik.
pi_100759313
Wat voor soort avondeten kan ik het best eten gezien de rest van mn lijstje?

O: boterham nutella, beker melk
T: omelet (1ei) met plak ham meegebakken
L: omelet met gehakt & champignons
T: banaan & boterham met pindakaas
D: ...
T: meloen
pi_100759342
wow, ik vind net filmpjes van de musical van mijn toekomstige school. die kids zijn goed! wow. (natuurlijk er zit weleens wat naast, maar toch...)

Kwak
pi_100759461
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Oh ja, hutspot heb ik ook nog gehad.

Ik kan op zich wel weer eten als ik het klein snijd. Alleen heb ik echt totaal geen honger meer. Ga me er zometeen maar even overheen zetten en een bak Brinta naar binnenwerken denk ik.
Dat biedt perspectieven... Zomerstamppot met sla bijvoorbeeld, of stamppot met andijvie of boerenkool.... of zuurkool....
pi_100759540
nog 1. ik hou helemaal niet van musical. maar dit meisje. wow. 2 jaar geleden dus die zal wel van school zijn...

Kwak
pi_100759630
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat voor soort avondeten kan ik het best eten gezien de rest van mn lijstje?

O: boterham nutella, beker melk
T: omelet (1ei) met plak ham meegebakken
L: omelet met gehakt & champignons
T: banaan & boterham met pindakaas
D: ...
T: meloen
Omelet ? :P Iets met groente in ieder geval, die zie ik nog niet in je lijstje.
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:44:06 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100759699
Op mijn werk heb ik altijd zin om te snoepen. De extra schade tot dusver: handje pinda's, twee dropjes, cafe noir en zin in meer.
pi_100759793
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:37 schreef Ewelina het volgende:

Dat biedt perspectieven... Zomerstamppot met sla bijvoorbeeld, of stamppot met andijvie of boerenkool.... of zuurkool....
De sla en andijvie sla ik nog maar even over denk ik, te veel kauwen.
pi_100759806
quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
Op mijn werk heb ik altijd zin om te snoepen. De extra schade tot dusver: handje pinda's, twee dropjes, cafe noir en zin in meer.
Als het er zou zijn ik ook! er liggen hier gelukkig alleen vieze eucalyptus snoepjes
pi_100759856
Ok, komt echt een héle zwarte lucht aan hier :o
Arme Wolve, hoop niet dat 't vanmiddag/vanavond kutweer wordt -O-
Ja doei.
pi_100759891
Ohh ik ben echt gek op spelletjes! Kan ook prima tegen mijn verlies, maar wil wel altijd graag winnen. Ik kan ook enorm fanatiek worden :P. De spelletjesavonden met vrienden zijn hier echt legendarisch, vooral als we 'Napoleon' spelen (moderne versie van 'wie ben ik' met een digitaal apparaat op je hoofd, alleen het op dat ding slaan zorgt al voor grote hilariteit).

En ik heb vanochtend hier het hele huis opgeruimd (het verkeerde hier zo ongeveer in staat van ontbinding na twee losgeslagen weekenden), al twee wassen gedraaid, overal schoongemaakt enzo. Ga nu aan het werk voor een paar uurtjes (artikelen lezen voor scriptie), dan nog even stofzuigen en dan lijkt het hier weer bewoonbaar.
pi_100760062
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Omelet ? :P Iets met groente in ieder geval, die zie ik nog niet in je lijstje.
Hehe :D

Ik denk dat 't spinazie/aardappeltjes/braadworst of boontjes/aardappeltjes/schitzel wordt :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:13:21 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100761014
Eitjes gebakken, grapefruits uitgeperst :Y). Dus nu zitten we aan een uitsmijtertje kaas/ei en versgeperst sap :9.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:13:54 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100761039
quote:
18s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
+ 4 bastognekoeken

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinkepink op 15-08-2011 15:29:53 ]
pi_100761116
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Tinkepink het volgende:
+ 4 bastognekoeken
Nog steeds zin in meer?
pi_100761580
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eitjes gebakken, grapefruits uitgeperst :Y). Dus nu zitten we aan een uitsmijtertje kaas/ei en versgeperst sap :9.
:o jaloersss!
lekker!!
Tink hou op :D
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:27:12 #206
70532 loveli
N
pi_100761584
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef mille-feuille het volgende:
:W

Loveli, ik heb een vraagje. Ivm met antibioticakuur wilde ik zo probiotica gaan halen. Is er veel verschil tussen Yakult en de wat duurdere probiotica? Of maakt dat niet zoveel uit?
Er zijn veel soorten darmbacterien. Heel grof zijn er 'goede' en 'slechte'. De slechte leven op enkelvoudige suikers en zorgen voor gisting, plofbuik, etc. De goede dragen bij aan je weerstand en kun je voeden met meervoudige suikers (vezels, FOS=meervoudige suikers).

In Yakult zit 1 soort, in andere probiotica meer soorten.
http://www.vitaminstore.n(...)ertering-probiotica/
https://www.accense.nl/bi(...)yc0aoCFUkm3godhiFBzQ
En eentje voor vrouwen:
http://www.vitaminstore.n(...)vrouw-balance-activ/
Een hoog gedoseerde voor na een AB-kuur:
http://bodilyshop.nl/product_info.php?cPath=238&products_id=815
En voor als je niet moet niezen:
http://www.ellen.de/de/startseite

Prebiotica = voeding voor probiotica. In de meeste probiotica-preparaten wordt het gecombineerd. In darmreiniger naturel van kruidvat zit psyllium + FOS, dus prebioticum. Bij te veel => gasvorming (misschien dat dat bij Nallie het geval was?).

Uiteindelijk draait het om balans (goh). Met een AB-kuur raak je bacterien kwijt, met probiotica vul je het een en ander weer aan en herstel je de balans in het voordeel van 'goede' bacterien. Yakult bevat 1 soort, linkjes die ik gaf bevatten meer soorten, maar zijn ook prijzig. Die afweging moet je zelf maken. Als je in het verleden darmproblemen hebt gehad zou ik investeren in een potje.

Oh ja, bij maag/darm stoornissen werkt bij mij deze prima:
http://www.accense.nl/ort(...)les-p-356541643.html

/einde reclame

Of je klikt even op "invoeren" :')
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:27:24 #207
70532 loveli
N
pi_100761598
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat zijn de ergsten.
crap in = crap out
pi_100761647
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat zijn de ergsten.
Mijn collega vroeg me net hoe het kwam dat ik altijd vrolijk ben... :@ :X
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:29:17 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100761688
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nog steeds zin in meer?
Ja.
+ 1 bastognekoek
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:30:42 #210
70532 loveli
N
pi_100761752
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja.
+ 1 bastognekoek
Bastognekoek = eten tot de pijngrens.
crap in = crap out
pi_100761755
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja.
+ 1 bastognekoek
Ideetje: tanden poetsen?
pi_100761779
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Bastognekoek = eten tot de pijngrens.
Ehmm tot het pak leeg is?
pi_100761805
:D tink!

ik heb ook een vreetbui:

O: yoghurt/muesli/perzik
T: dubbele v.boterham kaas
L: broodje geitenkaas, 100 ml gebonden champignonsoep, 100 gr rauwkost
T: nakd bar, banaan, perzik
T: stukje taart (collega :9 )
B: 3x 20 minuten fietsen
S: boot(y)camp
D: iets lekkers :9
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:32:06 #214
70532 loveli
N
pi_100761822
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehmm tot het pak leeg is?
Ligt eraan of je nog een pak hebt. Dat spul is evil.
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:32:48 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100761863
quote:

[..]

Dat zijn de ergsten.
B-) :+
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:33:21 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100761888
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Bastognekoekies O+

*nog maar een kop thee maken gaat* oO<
pi_100761897
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb altijd maar 1 pak koekjes in huis als ik ze al in huis heb.
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:34:19 #218
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_100761937
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb altijd maar 1 pak koekjes in huis als ik ze al in huis heb.
Wat degelijk en veilig ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_100761998
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat degelijk en veilig ;(
_O- het gaat alleen over de koekjes hé :+
pi_100762000
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:31 schreef Perruche het volgende:
:D tink!

ik heb ook een vreetbui:

O: yoghurt/muesli/perzik
T: dubbele v.boterham kaas
L: broodje geitenkaas, 100 ml gebonden champignonsoep, 100 gr rauwkost
T: nakd bar, banaan, perzik
T: stukje taart (collega :9 )
B: 3x 20 minuten fietsen
S: boot(y)camp
D: iets.... denk omelet van 2 eieren met een boterham
die D mag wel wat meer na bootcamp, geloof ik. Ik vind het sowieso niet zo heel veel icm sport, geloof ik!
pi_100762010
quote:

[..]

Prebiotica = voeding voor probiotica. In de meeste probiotica-preparaten wordt het gecombineerd. In darmreiniger naturel van kruidvat zit psyllium + FOS, dus prebioticum. Bij te veel => gasvorming (misschien dat dat bij Nallie het geval was?).
Uiteindelijk draait het om balans (goh). Met een AB-kuur raak je bacterien kwijt, met probiotica vul je het een en ander weer aan en herstel je de balans in het voordeel van 'goede' bacterien. Yakult bevat 1 soort, linkjes die ik gaf bevatten meer soorten, maar zijn ook prijzig. Die afweging moet je zelf maken. Als je in het verleden darmproblemen hebt gehad zou ik investeren in een potje.

Ja misschien wel. Eens proberen met 1 schepje per dag ipv twee? Maakt 's ochtends of 's avonds ook nog uit?
pi_100762084
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

die D mag wel wat meer na bootcamp, geloof ik. Ik vind het sowieso niet zo heel veel icm sport, geloof ik!
ik hoor net dat ik een fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld krijg vanavond :7. Maakt u geen zorgen!

Edit; zonder taart is het tot aan D 1400 kcal. Sporten zal ik ongeveer 500 kcals verbranden (fietsen + bootycamp) en taart + D is vast meer dan 500 dus alles prima!

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 15-08-2011 15:44:46 ]
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:37:57 #223
70532 loveli
N
pi_100762126
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja misschien wel. Eens proberen met 1 schepje per dag ipv twee? Maakt 's ochtends of 's avonds ook nog uit?
Ik zou zeggen 's ochtends, maar misschien dat Mar uit ervaring beter weet.
Zelf doe ik ' ochtends (als ik eraan denk), maar dan is het met duf hoofd sap + zooi, bak yoghurt + al m'n supplementen van de dag. Autopilot en gaan, andwers vergeet ik het.
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:38:33 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100762162
Ik heb m'n supplementen al netjes ingepakt O+.
pi_100762185
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelf doe ik ' ochtends (als ik eraan denk), maar dan is het met duf hoofd sap + zooi, bak yoghurt + al m'n supplementen van de dag. Autopilot en gaan, andwers vergeet ik het.
Maar zou jij zoiets als die orthica aanraden ipv die vezels en yakult?
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:42:25 #226
70532 loveli
N
pi_100762339
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Maar zou jij zoiets als die orthica aanraden ipv die vezels en yakult?
Ik heb probiotica van AOV en deze op de plank staan. En een verpakking Ellen just in case :P

Als ik een AB kuur zou krijgen nam ik zeker extra probiotica, nu neem ik het zo nu en dan als ondersteuning (tx for reminding, kan het nu wel gebruiken).

En niet ipv vezels, gewoon erbij.
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:45:58 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100762508
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ideetje: tanden poetsen?
Waarmee? Bleek? Zeep? Zit op kantoor.

Oh, en we hebben hier nog 3 pakken liggen ;(
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:48:42 #228
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100762617
Ik heb in m'n bureaula een tandenborstel en tandpasta liggen. Handig voor als ik een afspraak heb ik het idee heb dat je mn lunch ruikt o.i.d. of als ik dus de neiging heb om de koektrommel leeg te eten.
pi_100762689
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarmee? Bleek? Zeep? Zit op kantoor.

Met zout kan >:)
Ik dacht dat je misschien wel een tandenborstel + tandpasta had. Daarna heb ik doorgaans geen zin meer in eten.
pi_100762691
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb probiotica van AOV en deze op de plank staan. En een verpakking Ellen just in case :P

Als ik een AB kuur zou krijgen nam ik zeker extra probiotica, nu neem ik het zo nu en dan als ondersteuning (tx for reminding, kan het nu wel gebruiken).

En niet ipv vezels, gewoon erbij.
Ah oke. Ja ik slik calcium magnesium zink, vitamine b12 en dus nu die vezels en yakult. En in de winter meestal vitamine D ivm winterkwaaltjes. Maar ik vraag me weleens af hoe goed al die supplementen nu echt werken.

Omdat ik nu veel van mn zuivel vervangen heb door Soja is de calcium volgens mij wel belangrijk en ik eet ook weinig vlees, alleen dat vang ik wel op met dingen zoals peulvruchten en rode bieten en af en toe wel vlees. Ik weet alleen slecht wat voor vitamines ik nog meer misloop.
Al is mn eerste prioriteit nu even het rustig krijgen van mn buik...
pi_100762870
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:37 schreef loveli het volgende:

[..]

´s Ochtends idd.. het brengt je stoelgang op gang en dat wil je liever niet pas ´s avonds.
Bij mij is het bij elke maaltijd, indien je overgaat op 2 keer per dag zou ik eerst voor het ontbijt en voor de lunch doen.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:55:34 #232
70532 loveli
N
pi_100762939
Hoe goed supplementen werken ligt er een beetje aan welke tekorten je hebt en wat de kwaliteit van de supplementen is.
Dit is een heel complete multi (categorie hoef je niet zelf bij na te denken).
crap in = crap out
pi_100762942
zo, ik heb net even flink zitten mensen regelen voor koor en orkest van m'n projectje. Zag er enorm tegenop, dus t is een opluchting! Gelukkig zeiden er ook een paar dat ze mee wilden doen :P

Vriendje heeft cijfer voor z'n scriptie terug, 8,5 *O* ben supertrots, dus ga zo ook snel naar hem toe om hem te feliciteren

dag slankies! O+
Kwak
pi_100762969
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef kwakz0r het volgende:

Vriendje heeft cijfer voor z'n scriptie terug, 8,5 *O* ben supertrots, dus ga zo ook snel naar hem toe om hem te feliciteren

dag slankies! O+
Jeej!!! *O* *O* *O*
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 15:57:39 #235
70532 loveli
N
pi_100763023
Interesting:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15598683
These results confirm that short-term weight loss is greater in obese women on a low-carbohydrate diet than in those on a low-fat diet even when reported food intake is similar. The differential weight loss is not explained by differences in REE, TEF, or physical activity and likely reflects underreporting of food consumption by the low-fat dieters.
crap in = crap out
pi_100763229
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
zo, ik heb net even flink zitten mensen regelen voor koor en orkest van m'n projectje. Zag er enorm tegenop, dus t is een opluchting! Gelukkig zeiden er ook een paar dat ze mee wilden doen :P

dag slankies! O+
Wat goed!! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:03:15 #237
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_100763275
Nou, de eerste kilo is eraf, jej! En mijn vriend zijn longontsteking is bijna over (nog paar dagen thuisblijven volgens de dokter, hij hoest nog veel, nog meer pillen meegekregen) Nog een keer jej!

Ik was alles aan het bij lezen, totdat ik ´google vooral niet candida afbeeldingen´ Na een schimmel-pielemoos, moet ik even moed verzamelen voor ik verder lees :') -edit- Er gaan hier vast mensen piemelloos lezen...)

Lijstjes
Gisteren:

O: croissant met 30+ kaas, klein meergranen afbakbroodje en kampioentje afbak met ei en 30+ kaas, beker magere melk
T: 2 beschuit met aardbei
L: 2 vitalu cracker 30+ kaas en cherrytomaatjes
D: Verse rosti met gebakken champignons en mozzarella salade
T: klein stukje milka chocolade
S: 8 km hardgelopen

Vandaag:
O: Havermout met magere melk
L: 3 vitalu cracker met 30+ kaas
T: 2 beschuit jam, kiwi
D: Lekkerbek met overgebleven mozzarella salade
T: Appel, ?? en glaasje wijn (kleur: nog onbekend)
S: schoonmaak adres huis schoongemaakt (3,5 uur) + half uur met hond gelopen

En ook al is het al een topic terug: Mijn 30+ kaas is erg lekker, milner 30+ gerijpt of een andere waarvan ik de naam niet herinner... Ik ben gek op kaas (ik koos beide plaatjes), deze kaas vindt ik nog te pruimen op brood.
En bij mijn tampons neemt ook de zwaartekracht toe als ik nies
pi_100763468
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:39 schreef kwakz0r het volgende:
nog 1. ik hou helemaal niet van musical. maar dit meisje. wow. 2 jaar geleden dus die zal wel van school zijn...

Wat mooi, kwak O+
pi_100763727
quote:
Had ik net even nodig ^O^ Is alles weer goed *)
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:21:17 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100764152
Hoi...

Mag ik mijn lijstje ook even posten?

1 x necatine, 1 x appel, 1 x minneola, 4 wortels, 4 x boterham met lever, 300 gr kwark en vla, kom chinese tomatensoep met kip, ovenpatat, 250 gr., 500 gr. broccoli, 150 gr, biefstuk, 1 gegrilde ui, komkommersalade, 200 hv melk, blokje pure chocolade, 2 beschuit met aardbei, 1 tomaat, stuk meloen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:23:53 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100764279
necatine :9.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:25:49 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100764376
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
necatine :9.
Haha, eens een roker altijd een spast met typen :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_100764386
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...

Mag ik mijn lijstje ook even posten?

1 x necatine, 1 x appel, 1 x minneola, 4 wortels, 4 x boterham met lever, 300 gr kwark en vla, kom chinese tomatensoep met kip, ovenpatat, 250 gr., 500 gr. broccoli, 150 gr, biefstuk, 1 gegrilde ui, komkommersalade, 200 hv melk, blokje pure chocolade, 2 beschuit met aardbei, 1 tomaat, stuk meloen.
Heel veel vitamientjes!
pi_100764506
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D!!!! _O-
Ja doei.
pi_100764897
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

QFT! :D

Bezichtiging gehad, sowieso nog wel wat meer bekijken maar heeft potentieel.
pi_100765050
Ook een lijstje van mij!

O: tarwe-/havermoutpap
T: koffie met melk, kiwi
L: 3 boterhammen, 2x fricandeau, 1x houmous
D: kip, gevuld met pruim en vast nog meer, witlof gewokt met een beetje honing en aardappelen
T: ? bakje kwark denk ik
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100765159
Nou, Wolve is weg, FEESTEN!!!!!!!!! *O*

:')

of de tuin aanharken..... natuurlijk... :z
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:43:44 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100765226
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

Doe je nog aan geocaching eigenlijk? Is dat niet leuk om te doen rond Hull?
pi_100765379
Oh wat een hongerlapdag. Verschrikkelijk!
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:06:47 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100766275
Stomme dag vandaag maar de zon schijnt wel O+
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:08:14 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100766351
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

Misschien biedt je hark nog wel veel meer mogelijkheden *)

pi_100766401
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Misschien biedt je hark nog wel veel meer mogelijkheden *)

[ afbeelding ]
:')!

meh, ik vermaak me wel met het kijken van series en het herschrijven van een essay :+
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:11:09 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100766502
Ik zie dat boekje en moet ineens denken aan het baantje dat mij ooit is aangeboden :D Een Belgische uitgeverij zocht mensen voor het schrijven van pulp-romans. Leuk, maar natuurlijk niets voor mij met mijn droge en warrige schrijfstijl :') Heb de baan dus niet aangenomen.
Maar als Laureline met de bezuinigingen een gedwongen carriereswitch moet maken zie ik wel potentieel ^O^
pi_100766524
Testen is slecht voor je gezondheid!
Ik heb hier voor mijn neus liggen:
- aardbeien
- drop
- mini milky ways
- smurfen/aardbeien/cola flessen van gummi

En nu ben ik misselijk.
En ik heb geen tijd om te sporten. Maar ik ga zo wel wandelen. En daarna misschien toch nog maar even hardlopen. En morgen voetballen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_100766723
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zie dat boekje en moet ineens denken aan het baantje dat mij ooit is aangeboden :D Een Belgische uitgeverij zocht mensen voor het schrijven van pulp-romans. Leuk, maar natuurlijk niets voor mij met mijn droge en warrige schrijfstijl :') Heb de baan dus niet aangenomen.
Maar als Laureline met de bezuinigingen een gedwongen carriereswitch moet maken zie ik wel potentieel ^O^
Ik zou wel een bepaalde niche in die hoek kunnen vervullen :D :')
pi_100766988
The Tales of the Fitting Room Whore?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 17:22:35 #258
70532 loveli
N
pi_100767119
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Testen is slecht voor je gezondheid!
Ik heb hier voor mijn neus liggen:
- aardbeien
- drop
- mini milky ways
- smurfen/aardbeien/cola flessen van gummi

En nu ben ik misselijk.
En ik heb geen tijd om te sporten. Maar ik ga zo wel wandelen. En daarna misschien toch nog maar even hardlopen. En morgen voetballen. B-)
Andere dingen gaan testen. Geen tuinhekjes.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 17:22:49 #259
70532 loveli
N
pi_100767130
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
The Tales of the Fitting Room Whore?
_O- _O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_100767178
Zo zo Mo... Hoer?! }:|
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 17:24:10 #261
70532 loveli
N
pi_100767192
Tramp allitereert beter.
crap in = crap out
pi_100767224
Daarom moet ze dus die essay herschrijven... :6
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:24:48 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100767229

Wat een grappige baan _O- O+
pi_100767300
Essay, enkelvoud! :+

;( huuuu, hij moet woensdag ingeleverd worden, maar nu blijf ik op elke punt en elke komma hangen, uiteraard... zo nog maar even naar studiegenootjes sturen om na te laten kijken :')
Ja doei.
pi_100767312
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Andere dingen gaan testen. Geen tuinhekjes.
Ik ga nog wel een stuk wandelen zo. Met een jarige.
En daarna nog maar een rondje rennen denk.
En situps/squats/pushups.
Owja, en heel veel groentjes eten.

Tuinhekjes vermijd ik vakkundig tegenwoordig. Of ik doe ze open. B-)

En ik zou een roman van Laureline direct aanschaffen! Ondanks mijn 3 maanden boekenkoopstop! B-)

Ok, nog 20 minuten, dan ga ik treinen. Tot laterz.
Doe wat je niet durft.
pi_100768219
boh.. wel lekker buiten gezeten, maar ook behoorlijk heen en weer gebeld..
HA was vandaag terug van vakantie, dus iedereen massaal bellen en het duurde drie kwartier voor ik erdoor was..
Uitslag van de reumatoloog had hij NOG niet!! Ziekenhuis Drachten gebeld.. die doen dus alleen de afspraken, maar niet de uitslagen typen.. dat doen ze voor diezelfde reumatologen in Leeuwarden.. Zij hebben dan maar voor me naar Leeuwarden gebeld en nu eindelijk is de uitslag naar mijn HA gemaild.. heeft maar 4 maanden geduurd hoor :') Iets met een typachterstand, maar volgens mij waren ze het gewoon kwijt. Labuitslagen krijg ik ook thuisgestuurd, dus die zullen hier morgen wel zijn.
Deze week om tafel met HA hoe nu verder.. dat er een naam voor het totaalplaatje komt is nu wel meer in zicht, maar dat betekent absoluut niet dat ze meer voor me kunnen doen was de waarschuwing van mijn HA.
Eigenlijk wat ik zelf al bedacht had, het blijft pijnstillers en ontstekingsremmers en SSDD. (same shit different day)

[/egopost]
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:52:13 #267
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100768384
Maar, welk labeltje gaan ze nu op je plakken dan?
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 17:52:59 #268
70532 loveli
N
pi_100768410
'overig'
crap in = crap out
pi_100768549
Daar zijn ze dus nog niet helemaal uit.. alleen is nu wel zeker dat het in de imuunhoek zit naast de aangeboren bouwfoutjes. Eerst werd nog gedacht dat de ontstekingen misschien viraal waren of door de bouwfoutjes veroorzaakt werden. Dat laatste is deels ook wel zo, maar deels niet, het is dus dubbelop *feest*
Verdere onderzoeken dus.. en hoe en wat precies ga ik deze week bespreken met de huisarts.
pi_100768554
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:52 schreef loveli het volgende:
'overig'
Zoiets :P
pi_100768649
enne

:Y)
pi_100768726
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef MarMar het volgende:
enne
[ afbeelding ]

:Y)
1x wel!!
pi_100768764
Zo, de sit ups en push ups met een dagje vertraging toch nog gedaan. Auwie, die push ups! :o nét gehaald!

Nu even chillen met een serie, genoeg drinken en daarna hardlopen 8-)
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:16:18 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100769275
Zin in ijs :(
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:29:27 #275
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100769764
Hoi! Ik ben blijkbaar niet de enige met vreetbuien vandaag ;).

Lijstje:
O: 3 pistoletjes: 2 met ham, 1 met speculoospasta. Om 10 uur, dan kwam het vriendje thuis van het werk. (26 uur na elkaar, zotjes!)
T: zelfgebakken wafel
T: bakje volle yogurt met musli en een appel
D: worteltjes, sla, tomaat, komkommer met stuk macaroni met hesp en kaas
T: glas cava op de nieuwe woonst

Wat was die naam van die pushup site nu weer, ik ga daar ook eens mee beginnen de komende 3 weken dat ik nog in Leuven kampeer. Daarna heb ik al een abbo bij de sportschool om de hoek (1 abbo voor alle gezinsleden -> mijn ouders betalen en ik gebruik ze stiekem ook, al woon ik niet meer thuis)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100769800
oooowh, verse wafels!!! Heaven O+
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:31:08 #277
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100769831
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
oooowh, verse wafels!!! Heaven O+
Stiekem zijn het die van gisteren... Maar in de broodrooster zijn ze ook behoorlijk lekker! Maar zo lekker waren ze niet hoor, ze smaakten een beetje naar stoute koolhydraten!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_100770240
Thuis!
Is het heel egoïstisch als je eerste gedachte bij de zwangerschap van een collega is 'Oh my, nog meer krapte in de dienstroosters!'?
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 18:43:39 #279
70532 loveli
N
pi_100770356
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Is het heel egoïstisch als je eerste gedachte bij de zwangerschap van een collega is 'Oh my, nog meer krapte in de dienstroosters!'?
Of je denkt: 'Tegen de tijd dat die kleine op school zit, kan zij mooi invallen tijdens mijn zwangerschapsverlof.'
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:45:51 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100770448
Tink! Hou op!
pi_100770481
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je denkt: 'Tegen de tijd dat die kleine op school zit, kan zij mooi invallen tijdens mijn zwangerschapsverlof.'
Blijf niet hier wonen ;)

En dan nog denk ik niet dat ik geschikt ben voor kinderen, maar dat terzijde.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 18:47:51 #282
70532 loveli
N
pi_100770526
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Blijf niet hier wonen ;)

En dan nog denk ik niet dat ik geschikt ben voor kinderen, maar dat terzijde.
Niemand is geschikt voor kinderen, maar veel mensen krijgen ze toch wel.
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:52:28 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100770685
Reclame. Vieze 30+ kaas, frisdrank vol met kunstmatige stoffen, een 'goed ontbijt' met Peijnenburg, vieze poeder ipv borstvoeding.

:N
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:54:25 #284
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_100770761
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis!
Volgens mij is dat doodnormaal, zolang je het de collega maar gunt ;). Ik moet nu ook nog een maandje invallen voor een collega tot ze terug is van zwangerschapsverlof (het enige verschil is dat zij een afgestudeerde pediater is en ik nog maar begin, niet echt de ideale beginnersplaats dus...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:55:47 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100770804
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Heel veel vitamientjes!
Sinds ik gezond probeer te eten (nu ruim 3 jaar) heb ik maar 1 x een koortslip gehad, terwijl ik anders om de 2 maand wel met zo'n enorme lip zat met meerdere blaasjes voor min. 2 week. Pijnlijk en niet fijn om te zien.
Dat kan geen toeval zijn....
pi_100770848
quote:
2s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Sinds ik gezond probeer te eten (nu ruim 3 jaar) heb ik maar 1 x een koortslip gehad, terwijl ik anders om de 2 maand wel met zo'n enorme lip zat met meerdere blaasjes voor min. 2 week. Pijnlijk en niet fijn om te zien.
Dat kan geen toeval zijn....
Irritant inderdaad, zodra je erachter komt dat loveli gelijk heeft en zo :{
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 19:00:26 #287
70532 loveli
N
pi_100770991
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Irritant inderdaad, zodra je erachter komt dat loveli gelijk heeft en zo :{
(8>
crap in = crap out
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:08:40 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100771322
Bwargh, mijn buik ging weer stom doen, dit keer zonder aanwijsbare oorzaak :') Geen gekke dingen gegeten en was aan het schoonmaken. Nouja. Nu eet ik zo maar brood :') .
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:15:14 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100771563
Lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
T: bekertje chocomelk
T: krentenbol
L: twee bth chorizo, twee bth bthworst
T: krentenbol, glas melk
D: Italiaanse kip
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:16:59 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100771630
Wat voor Italiaanse kip is dat, Vik? Pollo alla cacciatora ofzo? :9
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:18:44 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100771716
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor Italiaanse kip is dat, Vik? Pollo alla cacciatora ofzo? :9
http://www.smulweb.nl/rec(...)filet-a-la-pizzaiola

Het ruikt hier echt zalig door die witte wijn :9~.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:23:14 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100771889
Vik, lekker!
En waarom was je dag stom?

En waar op schiphol (na inchecken) kan je lekker eten?
pi_100771918
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:

Nergens :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_100771929
quote:
Vik, lekker!

dat moet je even aan Wolve vragen geloof ik, die had laatst wat gevonden dat geen McD ofzo was!
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:26:43 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100772068
Wolve, waar kunnen wij op schiphol (na het inchecken) een beetje fatsoenlijk eten?
* uniekhoorn negeert GB :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:35:48 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100772495
quote:
Vik, lekker!

Omdat de mensen wier werk ik moet aanpassen er een zootje van hadden gemaakt. Maar goed, ik wen er maar aan, want dankzij dat soort mensen bestaat mijn soort werk :'). En ik wil de hele dag scherp blijven, want dat is nodig, maar dat lukt niet meer op een gegeven moment :'(. Eten staat in de oven. Na het eten nog even een klein opdrachtje maken voor het werk en dan nog even luilakken O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:36:38 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100772528
92 squats, 178 sit-ups ,92 push-ups
moe
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:42:49 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100772839
Lol, Donald Duck op Twitter: ik ga zometeen met @kwikkwekenkwak, een potje eend-erger-je-niet spelen _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:44:03 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100772888
Hm, pastasausje uit de vriezert gehaald, is nu ontdooid, maar vind het er niet heel erg jammie meer uitzien... Ik denk dat ik voor brood ga ook :').
pi_100773057
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Lol, Donald Duck op Twitter: ik ga zometeen met @kwikkwekenkwak, een potje eend-erger-je-niet spelen _O-.
Een ingestuurde brief van klaagbaak stond ook deze week (of vorige) in de DD :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:49:39 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_100773145
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, pastasausje uit de vriezert gehaald, is nu ontdooid, maar vind het er niet heel erg jammie meer uitzien... Ik denk dat ik voor brood ga ook :').
pastasaus ziet er altijd wel triest uit... proef een lepeltje, valt waarschijnlijk heel erg mee en juist lekkerder dan toen het er in ging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')