Probleem is ook niet zozeer de hoeveelheid sneeuw, maar dat ze op het noordeiland geen veeg en strooiwagens hebben. Een paar CM en het is spekglad, zeker als het opvriest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef braddofiel het volgende:
Ik vind het wel meevallen daar? Het was hier vorig jaar vele malen erger volgens mij?
Mooi filmpje idd @Jor_Dii..mensen weten niet wat hun overkomt..;))quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Prachtig filmpje van de reactie van mensen op dit verschijnsel:
Is dat actueel of is dat voor het weekendquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens http://www.stuff.co.nz/ is het 12 graden in Wellington en de weersvoorspelling daar is
Short Forecast for all New Zealand
For the northern half of the North Island, that's from Taranaki to East Cape northwards: Some rain, to a few showers this morning.
Gisborne to Wairarapa: Often cloudy, with brief rain.
Whanganui and Taihape to Wellington: Often cloudy. Some brief rain, followed by showers this afternoon.
Marlborough and Nelson: Occasional rain, but remaining dry about eastern Marlborough.
The West Coast: Periods of rain, clearing south of Westport tonight.
Canterbury, Otago and Southland: Variable high cloud. Cold southwesterlies and showers spreading north, then clearing from Southland and Otago after dark.
Chatham Islands: Rain developing.
Dan moet je ook de kaarten kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Zie in de Nieuw Zeelandse kranten niets van je sneeuwstorm
Wind is normaal in Wellington, waait daar altijd nogal. Ik heb even nagevraagd bij vrienden aldaar of het weer zo erg wasquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:14 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Dan moet je ook de kaarten kijkenWindstoten tot 80 kilometer per uur en een 8 Bft aan wind
Kaarten vertellen je meer dan kranten
Schrijf nu niet over nu, maar over aankomend weekend hequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wind is normaal in Wellington, waait daar altijd nogal. Ik heb even nagevraagd bij vrienden aldaar of het weer zo erg was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |