Ja klopt dat is het!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Geen haven, wel dichtbij. Weet niet waar jij die traumaheli zag.
Was er denk ik 1 en die draaide vervolgens nogmaals hierbovenquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:26 schreef DuTank het volgende:
Lol, dan hoop ik dat je die trauma heli's hebt lopen verbeelden, want hierom die dingen te laten uitrukken
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:26 schreef DuTank het volgende:
Lol, dan hoop ik dat je die trauma heli's hebt lopen verbeelden, want hierom die dingen te laten uitrukken
quote:08:58:48 15-08-11 17 AMBU A1 AMBU LFL02 PARKKADE ROTTERDAM rt bon 65462
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
De Parkkade is nog steeds een functionerende kade, waar dus schepen gelost en geladen worden. Daar wil nog wel eens een vorkheftruck voor worden ingezet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet een vorkheftruck daar?
Volgens P2000 is het meer in het park... En veel meer dan wat restaurant-boten, de toko-boot en wat politieboten ligt daar toch niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De Parkkade is nog steeds een functionerende kade, waar dus schepen gelost en geladen worden. Daar wil nog wel eens een vorkheftruck voor worden ingezet.
De Parkkade is niet alleen het stuk naar de sluizen toe, maar ook direct aan de doorgaande sloot, en daar komt van alles, geen echte vrachtvaart, maar wel exoten zoals loodsboten, bevoorradings-schepen voor booreilanden, expeditie-schepen, en die moeten soms beladen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En veel meer dan wat restaurant-boten, de toko-boot en wat politieboten ligt daar toch niet?
'Al'?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:44 schreef Psy-freak het volgende:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)uck%20bij%20Euromast
Staat er al sinds 10:18 op.
Mijn fout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
'Al'?Dit topic is meer dan een uur ouder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |