Klinkt leuk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef Frietkraam het volgende:
Tieners voor geld
Deep Teen Throat Vol 1-7 ( gaan ze een oude grot in! )
seventeen
handyman ( aanrader! gaan ze een oud huis verbouwen! )
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef Frietkraam het volgende:
Tieners voor geld
seventeen
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef Frietkraam het volgende:
Tieners voor geld
seventeen
TS is geen trol, conclusie, jij bent sneuquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef icedtea het volgende:
Ik wou hier een mooi berichtje plaatsen over hoe sneu mensen wel niet zijn dat ze in deze troll trappen, maar gelukkig realiseerde me net op tijd dat ik dan weer in hun getroll zou trappen dus bij deze post ik maar gewoon niets
Het internet in een notendop.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef icedtea het volgende:
Ik wou hier een mooi berichtje plaatsen over hoe sneu mensen wel niet zijn dat ze in deze troll trappen, maar gelukkig realiseerde me net op tijd dat ik dan weer in hun getroll zou trappen dus bij deze post ik maar gewoon niets
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:57 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
TS is geen trol, conclusie, jij bent sneu
Kan beter nooit meer reageren want bijna alles is tegenwoordig wel een trolquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het internet in een notendop.
quote:
TS kan beter iets kijken met Hannah Montana.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef DuTank het volgende:
Deze is trouwens wel goed:
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
Blijft super mooie film inderdaad, zonder getrol.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef DuTank het volgende:
Deze is trouwens wel goed:
http://www.imdb.com/title/tt0180093/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |