Dara?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En katten de jouwe he!
Ik dacht dat je een hekel had aan katten.
JIJ leest een zeur. Ik zeurde niet. Ik zeg alleen dat ik hoop dat je dara geen shit mee krijgt.
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En als men die op een openbaar internet gebeuren zou zetten, je foto's?
Als je die zou tegenkomen, zou je dan ook niet vragen of ze weg mochten?
Pure nieuwsgierigheid. Geen oordeel, ik zet hier net ook een kerel met een half blote kont neer
jij ook in mij op deze manier. Dear, kunnen we elkaar misschien niet zo onaardig interpreteren. Je maakt me soms oprecht woest als je zo reageert. Soms vind ik je zo leuk en soms zo vervelend.quote:
Zal ik je ene hengeltje geven om te vissenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.
Maar goed, ik ben ook een van de weinigen die hier wel es gewoon herkenbare foto's plaatst , ik doe daar echt niet keimoeilijk over, zou niet weten waarom, en ik ben nog wel schijtlelijk
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee sorry, zal me jeuken, staat mn naam niet bij of niks.
Maar goed, ik ben ook een van de weinigen die hier wel es gewoon herkenbare foto's plaatst , ik doe daar echt niet keimoeilijk over, zou niet weten waarom, en ik ben nog wel schijtlelijk
Altijd dezelfde typoquote:
Oh, ik vond jou vroeger leuk, maar echt, ik weet niet wat het is, je blijft me pakken op dingen dat ik echt denk jeeeeeezusquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jij ook in mij op deze manier. Dear, kunnen we elkaar misschien niet zo onaardig interpreteren. Je maakt me soms oprecht woest als je zo reageert. Soms vind ik je zo leuk en soms zo vervelend.
Mij boeit het eik helemaal niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.
En er staat idd geen naam bij, dat scheelt
Ik ben dan alleen nog wel zo ijdel dat ik echt kutfoto's van mezelf - en die zijn er plenty- liever niet op internet wil. Ook/zeker niet door een ander geplaatst
Ooh, tell me about it.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh gawd nog een?
Mijn vrije tijd wat doe je
Nja, ik doe dr niet moeilijk over hoor, en ik heb nog niemand horen klagen, dus het zal allemaal welquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik sta zelf ook overal herkenbaar, hier, fobo, facebook.
En er staat idd geen naam bij, dat scheelt
Ik ben dan alleen nog wel zo ijdel dat ik echt kutfoto's van mezelf - en die zijn er plenty- liever niet op internet wil. Ook/zeker niet door een ander geplaatst
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waarquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mij boeit het eik helemaal niet.
Ik ben zelf alleen doorgaans terughoudend met het op innet plaatsen van foto's van anderen. Ik zal hier ook niet snel foto's neerzetten van de kleinkindjes of zo. Vooral omdat hun eigen ouders dat helemaal niet doen. Zelfs van NokManda niet gauw, tenzij met zijn eigen toestemming.
Niet jou persoonlijk, gewoon op het woord zelf en omdat heel veel mensen dat gebruiken. Dat was nieteens persoonlijk. Dat nam je helaas persoonlijk en daar reageerde je toen heel lullig op. En dat was niet voor het eerst dat je heel lullig naar mij reageerde.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, ik vond jou vroeger leuk, maar echt, ik weet niet wat het is, je blijft me pakken op dingen dat ik echt denk jeeeeeezus
Maar het maakt me niet uit, ik kan het wel handelen hoor.
Gisteren moest ik nog lachen in mezelf.
Ik dacht welja, iemand die zelf telkens verharen zegt, gaat op mij lopen vitten over het gebruik van het woordje kids?
Whatever
Ik heb gewoon veel mensen om me heen die heel prive doen en zo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou er niet van om met mijn gezicht op internet te staanjullie weten toch allemaal al hoe prachtig ik ben in het echt
dus dan hoeft er geen digitaal bewijs te komen vind ik.
Datquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik hou er niet van om met mijn gezicht op internet te staanjullie weten toch allemaal al hoe prachtig ik ben in het echt
dus dan hoeft er geen digitaal bewijs te komen vind ik.
Nou die ene vond je niet altijd zo knapquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, Thessa mag dr op, ze pleuren dr zelf ook overal neer, en die van mn zusje maakt ze ook geen fluit uit, ze zijn knap zat om te showen zegt mn zus dan, en das waar
Jonge er was een bijna-rel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Niemand die gewoon op die scandal trailer reageert ook he
Jullie zijn gewoon nep series volgers
Die post ik ook nooit, die zie ik niet eens, zo erg is hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die ene vond je niet altijd zo knap![]()
Jezus, bijna rel? Kom Muis, we gaan jampotglazen voor je halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jonge er was een bijna-rel.
Prioriteiten.
Wat zij zegt!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prioriteiten.
Tssssssssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Q, ik ben nog niet eens bij met Greys Anatomy![]()
Jezus! Dat is echt schandalig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Q, ik ben nog niet eens bij met Greys Anatomy![]()
PP had idd een dip, maar het is echt weer aan het stijgenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
Ik met PP ook niet hoor, ik vond het saai wordengezeik ende gemekker.
Hallo, alsof daar zo'n kulreden voor nodig isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende: mag dat of krijg ik dalijk op mn flikker?
Rel? Waar?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prioriteiten.
Ik hou NIET van dubstep.. maar deze is wel aardigquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef Muis006 het volgende:
The bell that rings insiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide your miiiiiiiiiiiiiind, it's chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallengiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing the doors of time
Mag volgens mij hoor, Bento topic staat ook vol met linkjes naar waar te kopen en Furminator enzo ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Grees, gij geile mod, ik heb net in t hondenfototopic een linkje gezet naar een ebayseller, mag dat of krijg ik dalijk op mn flikker?
Met jou praat ik niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef senesta het volgende:
Als ik twee afleveringen van die series heb gezien is het veel
WTF is dubstep?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou NIET van dubstep.. maar deze is wel aardig
Wat een wonderkatquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Dit heeft Joe getypt, knap he![]()
kbvq f jvvvvvvvjkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq ivfha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |