Das toch best een stuk! Ben je er blij mee?quote:
Het was wel nodig en het groeit wel weer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das toch best een stuk! Ben je er blij mee?
Thanks trouwens voor het receptik ga het deze week lekker maken
gister heb ik het ook in een restaurant gegeten, maar dat smaakte echt heel anders.
Breng maar hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn vader is woensdag jarig en nu zijn we uitgenodigd voor een etentje. Alleen ik kan nergens oppas vinden. Ja het overbuurmeisje van 13 maar dat vind ik nog niet zo'n goed idee aangezien ean best wel wat spuitjes met medicatie moet krijgen.
En ze is voor de laatste keer oefenen bij de gastouder en nu ben ik aan het wachten tot ze terug gebracht wordt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeejquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
Geen uitzaaiingen gelukkig, wel goed in de gaten blijven houden maar ze kan weer lekker haar eigen vrolijke zelf zijn
![]()
![]()
Ze gaan er nu zelf een makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik hoor op het journaal dat de megamuggenplaag ook uitgebleven is, ze kunnen echt niks meer voorspellen he
geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een beetje ver voor een avondje want de dag erop moet ik naar mijn werk al om 09:00 moet ik er zijn. Dat is voor mij wel erg vroeg tegenwoordigquote:
Neefje gaat ook niet meequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Waarom neem je dr niet gewoon mee dan f_r?
Heb je in je eigen vriendenkring niet ook mensen die staan te springen tot ze eindelijk es op mogen passen dan?
Maar als je neefje naast het potje poept, laat je ean dat toch ook niet doen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Neefje gaat ook niet mee
En de meeste hebben of net zelf een kind of zijn nog op vakantie of gewoon net die dag weg.
Ik kan haar naar mijn schoonzus brengen maar dat doe ik liever niet.
Als hij zorgt dat ie zelf leuk genoeg is, heeft hij niets te duchtenquote:
Wat een supernieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef Maes het volgende:
Bob is oké![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |