Die gast kon er zelf ook wel om lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:32 schreef KoningStoma het volgende:
Doen ze dat bij Jackass niet vrijwillig? Ik zou trouwens aangifte gedaan hebben voor verkrachting.
Nee, ik ga geen geld in de reet van m'n maten stoppenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Oke mister moraalridder, zo kan ie wel weer. Zijn gewoon allemaal chille lui, alleen soms iets te enthousiast. En daarbij, jij doet vast nooit vreemde shit als je dronken bent.
Je probeert het toch niet de verdedigen he?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die gast kon er zelf ook wel om lachen.
Misschien heeft 'ie zelf wel geld in z'n reetquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Als je voor barcommissie tekent, dan kan dit soort shit gebeuren. Daar zitten dan ook de grootste gekken van heel de toko bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet de verdedigen he?
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd wordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga hier niet meer verder op door met jullie, want zodra het over verenigingen gaat, hebben jullie toch ineens een enorme plaat voor je kop, dus laat maar zitten.
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op man als je niet inziet dat dit ontzettend triest gedrag is dan weet ik het ook niet meer. Kom maar eens bij mijn jiu jitsu vereniging niets als respect voor elkaar en er zal nooit iemand vernederd worden
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neerquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft echt niks met vernederen te maken. Maargoed, jullie weten gewoon niet hoe heel dat verenigingsleven in elkaar zit en derhalve snappen jullie het toch niet.
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt het zelf als je in slaap valt dan gaan ze met mensen kutten dan wordt je toch vernederd omdat je in slaap valt? Zou een van mijn "vrienden" eens moeten proberen dan gaan ze gewoon kei hard neer
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef badboynova het volgende:
ik weet wel 1 ding, ik vraag die gozer nooit om wissel geld
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je shit niet wil wordt daar gewoon rekening mee gehouden, met elke ontgroening. En dat wordt dan ook gewoon echt gerespecteerd, er zijn ook lui, zoals die gast, die het geen fuck uitmaakt wat er met ze gebeurd. Het is niet anders dan in andere vriendengroepen, alleen soms net ff iets extremer.
Ik bedoel, ik kan me absoluut niet voorstellen dat je nog nooit een maatje van je een beetje hebt lopen stangen, dat hoort er gewoon bij. Normaal gaat het ook absoluut niet zo ver, dit is denk ik het extreemste wat ik ooit gehoord heb, maar daarom vond ik het een leuk verhaal.
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor een kneus ben je als je dit soort dingen pikt. Dan wil je wel heel graag ergens bij horen. Tuurlijk kut je wel eens als je met vrienden onder elkaar bent maar zo extreem als dit en andere verhalen die ik heb gehoord ga je gewoon niet omdat je vrienden bent.
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat voor andere verhalen heb je gehoord dan?
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat mensen pis in flessen bier hadden gedaan en dergelijke dat vind ik totaal geen humor maarja zal wel aan ons liggen
Fag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt dus niet bij ons. Iets met eten of drinken doen is sowieso not done. Ook tijdens de ontgroening kregen we elke dag gewoon prima eten.
Maar ik mag hier eigenlijk niet over praten, want over 2 weken krijgen we nieuwe feutjes, en wie weet lezen ze dit topic wel.
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.quote:
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als jij dat wilt Michhas, dan kan ik voor jou best fag zijn.
Uhm...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima. Ik rijg je hele reet open, en zorg ervoor dat je nooit meer normaal kan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |