je kent me toch, ik zeg alleen maar wijze dingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe ik boz, bedankt voor alle wijze woorden.
Hehe primaquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross, kwam goed uit! Moest nog boodschappen doen voor het eten!
vertelquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb me toch een smerig verhaal gehoord net.
Huh?! Ik dacht dat je er heen moest, dus ik denk dat duurt wel ffquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe primaAl ben ik nu alweer klaar om verder te gaan, maargoed ik ga ook wel eten maken dan
IEH. Haha what the.quote:
en blijkbaar niet verteerbaar door hondenmagenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
IEH. Haha what the.Dat is toch zo'n plak ding wat je tegen de muur kan gooien etc?
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Leuk hoor, die verenigingenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was afgelopen weekend barweekend, waar de nieuwe barcommissie werd ingewijd. En een gast hebben ze dus ergens tukkend gevonden met z'n broek op z'n knieën, is waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het pissen, en toen hebben ze een mundstuk in z'n aars gestopt, en nou heeft die gast pijn bij het lopen omdat er een stuk geld in z'n reet zit._!
Dit dus, wat een faalactie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
Wat een trieste mongolenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Ja leuk man, vind het maar gay..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
Niks nichterigs aan. Het was een chick die dat heeft gedaan.
Maargoed, er was vantevoren tegen ze gezegd dat als ze ergens gingen tukken, dat ze verneukt zouden worden. Dat moet dan uiteraard wel op ludieke wijze gebeuren.
Dan ben je best wel een homo als je zo een idee hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:04 schreef KoningStoma het volgende:
Welke nicht kwam er op het idee om een munt in iemands reet te stoppen? Serieus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |