Niet hopen Ross, jij blijft topicopa, ook al komt sharpie erin.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SHARP!!!!
Die ouwe baas was al een held toen ik nog een klein Rossje was. En je weet hoe lang dat wel al niet geleden was
Ik zie het probleem nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter isquote:
Naakt mag niet meer hèquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik wel, ze is gekleed alsof het winter is
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomersquote:
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om naakt, maar gewoon iets zomers
[ afbeelding ]
Pretty.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos uit klb gejat.
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoonquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe mij die van mij maar hoor, die foto is echt veel sexier. Bovendien heeft die van jou een kop als een tranny.
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het ging bij mij om de kleding, en niet de persoon
nee, maar het is gewoon handig als je gitaar wilt spelen (snaren zatquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij vind zo'n bikini string gebeuren mooi?
Zo'n grote biercantus duurt meestal niet lang. De paar keren die ik heb gehad ben ik alleen dronken geworden toen ik net feut-af was en dus helemaal niks kon hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Biercantus is te gek maar vooral niet te veel tussendoor zuipen want dan gaat het gegarandeerd mis
Ja?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tauch, je gaat naar de uni in Tilburg?!
ik zie hem ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Er trekt hier net een monsterlijk zwarte wolk over
quote:
Sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
He! Dat is illegaal wat je doet he!
Yo gaylord,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
Moet eigenlijk wel van badboynova battieboynova maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |