quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Hahaha nice.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wist
Ik ging vroeger meestal met 3 meiden op stap. Een daarvan was een scharrel, we hadden iets als we allebei geen ander hadden zeg maar, en die andere twee meiden waren haar beste vriendinnen. Maargoed omdat ik meestal bij hun in de buurt was en ik het met ze alle drie wel goed kon vinden, sprongen die andere meiden ook wel eens op schoot of kwamen tegen me aan liggen etc.
Ik hoorde pas een jaar nadat ik naar Eindhoven was verhuist dat het gerucht in de stad rondging dat ik het dus met alle drie die meiden deed.
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Boschquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Je hoort de verhalen de 26ste wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:42 schreef Tauchmeister het volgende:
En oh ja, succes ermee volgende week KK! Laat ons even weten of het gelukt is.
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe jij eerst maar eens de tik week overleven, om vervolgens de 26e de trein in te kruipen naar Den Bosch
Kater is geen excuus, dan sleuren Pierre en ik je wel mee
Eigenlijk niet, maar dan bij deze alsnogquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef Kutstudent het volgende:
Of bedoelde je de tentamens?Dankjewel, in dat geval.
Kan het wel gebruiken nu.
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
Dat dacht ik ook wel ja. Ik wil aanstaande vrijdag ook wel pilsen in Den Bosch, maar weet niet of er dan ook genoeg animo isquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gast, je kan de biercantus echt niet missen. Dat is echt het wtf moment van je leven. Dat is zo leuk.
Jongens luister naar ome Ross.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
quote:
Helaas moet ik kk hierin gelijk geven. De biercantus mag je echt niet missen, dat is het allerleukste van de hele introweek!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zal een moeilijke keuze worden, Tilburg of Den Bosch... Op vrijdag is geloof ik ook de biercantus, maar als zelfs onze snorremans helemaal hier naartoe komt ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen
quote:
quote:
SHARP!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat eigenlijk de laatste plek vullen in de OP of gaan er mensen uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop