Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder geval
Dat is hier volgende weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef SoldMayor het volgende:
EHV, Delft, DB![]()
Oss is the place jeweet.
Komende week kermis alles hier zo.
Lekker chickies hosseluh bij de botsauto's enzo.
Dan moet het toch easy zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat betreft vrouwen. Delft is heel gezellig, maar 30% is vrouw, en daarvan is 60% dik.
Ze zijn zo arrogant als de pest, want ze worden toch wel geregeld.quote:
Het gaat om de kwaliteit, in dit verhaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Net of jij meer dan 1 chickie zou kunnen regelen op een avond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet je eigen beschermenquote:
Gewoon proberen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik deed nooit aan regelendaar was ik te zat voor
Zoiets heet bang zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoiets heet je eigen beschermen
Weet ik, daarom ook op een gegeven moment niet meer gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon proberen.Levert altijd leuke situaties op.
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Matig? Die is ronduit stompzinnig...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ook echt de matigste grap ooit als je zat bent, maar daarom is hij zo leuk:
"Hee psst, je moeder belde. Ze zei... DAT ER MEER GEZOPEN MOEST WORDEN, WHAHAHAHAHA"
Die komt standaard 3 keer per avond langs.
Niet als het zo vaak gezegd wordt dat het gewoon cult is geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Matig? Die is ronduit stompzinnig...
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat je een homofiele metroman was.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik stapte echt nooit op meiden af, was ook helemaal niet nodig
Vaak kwamen ze naar mij toe omdat een of andere kansloze idioot ze probeerden te "regelen", waarna ze er dan gratis drank van aftroggelden en daarna bij mij kwamen opdrinken
Maar je had wel die swag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nah, ik had geen hondedrol op mijn kop liggen soldje
Je moet meer naar de pi's kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Dit dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uh nee, je moet zorgen dat een meid moeite voor jou moet doen. Niet te veel, maar gewoon een klein beetje. Gewoon een standaard vraag een beetje op een lacherige manier ontwijken, zodat ze nieuwsgierig wordt. Beetje plagen en dan luistert ze geïnteresseerd naar wat je tegen haar zegt. Als je gewoon tegen haar aan lult is ze snel haar aandacht kwijt en kun je het vergeten.
Een heel blaatverhaal ophangen, slechte grapjes vertellen en je helemaal scheel betalen aan drank voor haar is gewoon lame en werkt alleen bij echte sletten die het niet boeit wie ze die avond hebben. Maargoed die moet je maar willen natuurlijk...
Ik had schijnbaar wel een reputatie, waar ik zelf niets vanaf wistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |