Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Die meet wordt prima, en als het niks is gaan we wel bij jou waterpijpen, bier drinken en kut roepen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig.
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woordenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vondquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook met mijn laatste post, waar michhas weer zijn o zo leuke plaatje op post.
Er om lachen is net zo smerig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij doet het toch niet?! En hij zei zelf al dat ie het smerig vond
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?quote:
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntjequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geintjes is allemaal prima en ontgroening ook maar zulke dingen zijn gewoon triest en onnodig. Als je dit er voor over hebt om ergens bij te horen vind ik het gewoon te triest voor woorden
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jou levenstijl is dingen in mensen hun anus stoppen? Fucking faggot. Als iemand niet bekrompen is ben ik het wel. Ik kan om veel dingen lachen maar dit gaat gewoon veel te ver.
Dat is altijd zo met dit soort dingen over studentenverenigingen, kan avonden lang vol praten met vrienden die er niet bij zitten. Voor buitenstaanders is het een vreemd gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Lol, al bijna vijf pagina's volgeluld naar aanleiding van één post
Omdat ie lag te slapen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
Als mensen het accepteren, hoezo gaat het te ver? Dit is geen ontgroening en die gast zelf accepteerde het zelf ook
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, je zit niet in het wereldje. Dit grenst ook bij mij aan wat acceptabel is maar ik vind het nog steeds best een mooie actie. Als je gaat slapen wordt je verneukt, iedereen weet dat. Dit is een extreem voorbeeld ervan, maar wel een lachen voorbeeld. Schijt je ineens een muntje
[..]
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je niet bekrompen bent?
nee want mensen wisten dat ze dan zwaar klappen kregen van mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Nee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies. Vroeger ook als je ging tukken in de bus op schoolreisje, kreeg je gegarandeerd piemels op je hoofd getekend.
Ik ben niet bekrompen hoor. Maar vind het gewoon een smerige grap zoals ik al zei.quote:
Maar goed ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Godverquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Wat zijn jullie voor rare motherfuckers
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Krijg jij eens een normale studententijd, dit gebeurd niet alleen bij studentenverenigingen maar ook bij studenten die in een studentenhuis wonen. Studenten grappen zijn de mooiste grappen die er zijn. Nu kan het nog, geniet van het leven, later ben je saai en suf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Jullie doen net alsof wij hier de raren zijn, kijk eens in de spiegel jongensEn check gelijk even je plasbuis, misschien lag je te slapen en hebben ze er een rupsje in gedaan [ afbeelding ]
Whehehehequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |