abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100778717
quote:
14s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten. :')

Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100778718
quote:
3s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 20:35 schreef Rossdale het volgende:

Achtelijke figuren zijn dat die echt een bijbehorende corpsballenhockeystick door hun meniscus heen geramt dienen te krijgen. :r

Waarom nou weer met geweld? Voor zoiets kan je voor verkrachting worden veroordeeld met alle gevolgen van dien. :Y
pi_100778921
quote:
99s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_100778991
Het is alsof ik een peuk in benzine gooi, dance my puppets
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_100779013
quote:
14s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten. :')

Wist je trouwens dat je bij zo'n biercantus moet adten tot je kapotvalt? Nog zoiets studentikoos.
Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.
pi_100779067
quote:
99s.gif

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_100779076
quote:
99s.gif

[..]

[ afbeelding ]
All good things are wild and free.
pi_100779108
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:35 schreef dreamzk het volgende:
Het is alsof ik een peuk in benzine gooi, dance my puppets
Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:40:24 #259
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100779266
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Trek het je nou niet zo aan man. Ik vind het wel leuk om wat mensen te stangen, maar een munt in iemand z'n aars stoppen vind ik gewoon not done, student of niet.
Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon. :r
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:40:39 #260
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100779283
quote:
3s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:37 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Een peuk in benzine gooien zorgt er meestal voor dat de sigaret gedoofd wordt.
In films niet.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_100779442
quote:
6s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet tegen die omslag hier als het over verenigingen gaat. Als een of andere beunhaas bij jackass dat soort shit doet is het grappig en als het op een vereniging gebeurt breekt de tent hier los. Elke keer weer, echt kansloos gewoon. :r
Nee helemaal niet. :') Als je niet bij een vereniging had gezeten en iemand uit je vriendengroep het had gedaan was het nog steeds sneu geweest. En zoals ik al zei, bij jackass halen ze veel dingen uit maar die zijn niet zo vernederend en sneu als dit.
pi_100779465
quote:
6s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:40 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100779555
quote:
99s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_100779577
quote:
99s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Michhas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_100779696
Nou is het klaar hè :P?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100779730
quote:
1s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou is het klaar hè :P?!
daarom mijn link post
pi_100779825
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig. :')
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_100779914
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef Frankii het volgende:
Die meet hè, die wordt zo kensergezellig. :')
Heb al geen eens zin meer als het zo moet gaan.
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:51:31 #270
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_100779948
Een ding is zeker ik ga niet slapen voor je het weet staat KK met zijn handen in mijn anus te vrotten
pi_100779968
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_100779971
KK het is net zoals ik zei, mensen die geen ervaring hebben met studentenverenigingen weten gewoon weg niet waarover ze het hebben. Does it sound like I care?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_100779972
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een ding is zeker ik ga niet slapen voor je het weet staat KK met zijn handen in mijn anus te vrotten
_O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100780032
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef dreamzk het volgende:
KK het is net zoals ik zei, mensen die geen ervaring hebben met studentenverenigingen weten gewoon weg niet waarover ze het hebben. Does it sound like I care?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_100780182
quote:
0s.gif
Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef tliciouz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus met mijn opmerking, bekrompen geesten allemaal die niet de levenstijl van anderen accepteren als het niet strookt met hun levenstijl.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop