Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
Ohhh zeg dat dan! Dus als ik bij een studentenvereniging zit zou ik er wel om kunnen lachen, nee oke dan klinkt het inderdaad erg logisch!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, als je ooit betrokken op de minste manier bent geweest bij een studentenvereniging bent geweest zou je kunnen lachen.
Maar goed, ik ga die discussie hier niet voeren
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar het is gewoon niet te doen.
haha mist3r op je beeldschermquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef Michhas het volgende:
DIT PROGRAMMA MOET IK ZIENHAHAHAHAHA
maar dan wel een rijksdaalder die zijn lekker groot of een tien gulden munt nog groterquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Dan douw ik ook iets in jouw aars.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou als jij het zoooo grappig vind douw ik met de meet ook een muntje in je aars, kijken of je het dan nog zo leuk vind.
Belevingswereld? BITCH PLEASEquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
paranormaal valt buiten de belevingswereld, een object in iemand rectum stoppen is gewoon triestquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
Inderdaad, what the hellquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan douw ik ook iets in jouw aars.
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef Kutstudent het volgende:
Verenigingswereld is gewoon een heel ander wereldje dan de "normale" mensenwereld.
[ afbeelding ]
Nope. True story.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat je weer aan het trollen bent? Want als dit serieus is heb ik totaal geen respect voor je. Ik sta open voor grapjes en geintjes, allemaal prima om de meeste geintjes van Jackass moet ik ook lachen maar 9 van de 10 zijn vrijwillig en niet zo vernederend als wat jij vertelde.
Dit was dan wel een trollopmerking waar je met 2 benen bent ingetrapt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Nergens over jaloezie gesproken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat zijn wij jaloers zeg!
Valt reuze mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:58 schreef Xblister het volgende:
Het is en blijft een mongool die kutkabout, vroeger mocht niemand hem en dat is nog steeds zo..
Grofgeldquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Belevingswereld? BITCH PLEASE
Grofgeld in mijn aars is niet iets wat ik ooit wil beleven
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha. Dat zou jij eens moeten proberen maar dan trek ik je over de bar heen. Idioot.
Had je dat wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
Als je zo over een grapje valt, dan vind ik dat behoorlijk treurig. Oh trouwens, dat hele "studentikoze", wat jij zo haat hè, die biercantus is daar een schoolvoorbeeld van. Maargoed, dat vind ie dan weer wel leuk, met bier naar andermans hoofd smijten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Mijn laatste beetje respect voor jou is zojuist verdwenen denk ik, KK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |