Vuile ramptoerist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een baas dit beest.
Is al zijn derde dodelijk slachtoffer.
Hopelijk volgen er nog meer.
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volkquote:
In DB lopen echt wel chickies rond.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.quote:
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol! Maar meestal is het toch zo'n aso volk
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In DB lopen echt wel chickies rond.
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat ze daar dieren voor de lol dood maken.![]()
Ik vind het wel mooi dat zo'n beest eens een keer iets terug doet.
Je hebt overal lekkere en minder lekkere chicks.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar of ze lekker zijn is een heel ander geval.
Stoer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger ook, een vergrootglas, en dan elk insect dat je ziet doodbranden.
Ach, je bent jong en onbezonnen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Stoer.![]()
Ik heb volgens mij wel eens ooit mieren door midden gesneden met een keukenmes.![]()
faal tijden.
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten rond de 3 gezusters wel ja.
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die paupertenten op de parade lopen lekker strakke 17 jarige vwo chickies rond.
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3 gezusters toch regelmatig leuke dingen gezien, caroussel ofzo dat is echt een kut kroeg ja
.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Meteen thug life op je buik geschreven met zwarte stift?
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.quote:
Waarom? De mensen die ik ken die naar Delft gaan zijn over het algemeen wel wat vreemd in ieder gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je in Delft woont is het een verademing om weer eens in DB uit te gaan kan ik je wel vertellen.
Ja is al een tijd terug dat ik er op school heb gezeten en een vriend van mij werkt daar. Maar verder ken ik het in DB niet zo kwa kroegen, ging meer naar EHVquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
3 gezusters is echt fucking pauper nu. Alleen maar tuig van de kruiskamp wat daar komt. Heel veel (no offence topicnegers en pringles) buitenlands tuig, messentrekkers en shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |