Sorry voor de late reactie, maar bedankt! Helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De artikelen die in de catalogus als aanbieding gecommuniceerd worden zijn speciaal ingekocht voor die aanbieding en zitten normaal gesproken niet in het assortiment. Daarom staat er bijvoorbeeld ook geen van/voor prijs bij vermeld en geldt ook absoluut OP=OP.
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef WheeleE het volgende:
Na me helemaal het rambam te hebben geschroefd en gespijkerd heb ik hier een kastenverzameling in mijn werkkamer staan. Een combinatie Billy-hoog en Effektiv-laag.
De handleidingen zijn bijna helemaal duidelijk, m.u.v. het volgende. Ik heb 2 lage Effektiv-delen op een sokken, en in het onderste deel moet een dossierlade komen. Onder de sokkel zit al een gewicht geschroefd, moet er dan ook nog eentje in de onderste kast waar de dossierlade komt?
Leuk!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef AlexanderC het volgende:
ff mijn kamer showen
Origineel ontwerp:
[ afbeelding ]
Realisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderdelen:
- Lack serie: tv-tafel, wandrek en twee wandplanken
- Sony tv
- dioder lichtlijst
- Fejka kunstplant
- kardemumma sierpot
- adum vloerkleed
Nog te doen:
[ afbeelding ]
Rood= heb ik al
Blauw= nog aanschaffen
Kort maar krachtig. Ik weet genoeg, dankjewel!quote:
Denk niet dat het veel verschilt per bank en ikeaquote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)
Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.
Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.
Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Dat ligt aan het type bekleding dat je uitzoekt.quote:Op zondag 18 september 2011 09:57 schreef keeszmania het volgende:
Besten,
Graag willen wij weten wat de levertijd is van een KIVIK 3 zitsbank. (Delft)
Alvast bedankt!
Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.quote:Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:
Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Wij wouden het zelf wel naar boven tillen, maar die bezorger vroeg het toch nog even. Dacht waarschijnlijk aan een extra zakcentje.quote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Ja, naar de bouwmarkt, hebben ze ook genoeg keuzequote:Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef jpajs het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar een kast poot 32 mm vierkant. Kwam de Besta al wel tegen. Als de schroefdraad M8 is zou die wel eens redelijk in de buurt kunnen komen.
Hij is alleen in wit en eigenlijk zoek ik beuken poten. Iemand een idee.
Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingenquote:Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef AlexanderC het volgende:
weet iemand de montagehandleiding van de malm nachtkastje te vinden?
Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen isquote:Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Ben blij dat jij het beter weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen is
Ik zei het niet om betweterig over te komen of iets. Het is echter mijn eigen ervaring toen ik hem bestelde. Ze vertelden toen dat hij gratis zou worden bezorgd naar de 2e verdieping, en dat was ook zo..quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het beter weet.
Misschien dat niet iedere medewerker die kosten aangeeft, maar het zou wel moeten in ieder geval.
Ja kanquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:53 schreef forestlife het volgende:
Vorige week zondag naar Delft geweest en twee Basisk lampen gehaald. Vandaag heb ik ze opgehangen, maar er zit bij één van de twee niet zo'n schroefdingetje om de lampenkap op z'n plek te houden. Kan ik die bij de klantenservice ophalen?
ik heb het via de Amerikaanse website gevonden: http://www.ikea.com/ms/en(...)mbly/M/M10056930.pdfquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:50 schreef jpajs het volgende:
[..]
Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingen
Is nog steeds niet op voorraadquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |