abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101808272
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De artikelen die in de catalogus als aanbieding gecommuniceerd worden zijn speciaal ingekocht voor die aanbieding en zitten normaal gesproken niet in het assortiment. Daarom staat er bijvoorbeeld ook geen van/voor prijs bij vermeld en geldt ook absoluut OP=OP.
Sorry voor de late reactie, maar bedankt! Helemaal duidelijk :)
pi_101808723
Na me helemaal het rambam te hebben geschroefd en gespijkerd heb ik hier een kastenverzameling in mijn werkkamer staan. Een combinatie Billy-hoog en Effektiv-laag.
De handleidingen zijn bijna helemaal duidelijk, m.u.v. het volgende. Ik heb 2 lage Effektiv-delen op een sokken, en in het onderste deel moet een dossierlade komen. Onder de sokkel zit al een gewicht geschroefd, moet er dan ook nog eentje in de onderste kast waar de dossierlade komt?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_101813063
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 10:54 schreef WheeleE het volgende:
Na me helemaal het rambam te hebben geschroefd en gespijkerd heb ik hier een kastenverzameling in mijn werkkamer staan. Een combinatie Billy-hoog en Effektiv-laag.
De handleidingen zijn bijna helemaal duidelijk, m.u.v. het volgende. Ik heb 2 lage Effektiv-delen op een sokken, en in het onderste deel moet een dossierlade komen. Onder de sokkel zit al een gewicht geschroefd, moet er dan ook nog eentje in de onderste kast waar de dossierlade komt?
Ja
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101813068
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef AlexanderC het volgende:
ff mijn kamer showen :)
Origineel ontwerp:
[ afbeelding ]

Realisatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderdelen:
- Lack serie: tv-tafel, wandrek en twee wandplanken
- Sony tv
- dioder lichtlijst
- Fejka kunstplant
- kardemumma sierpot
- adum vloerkleed

Nog te doen:
[ afbeelding ]
Rood= heb ik al
Blauw= nog aanschaffen
Leuk! ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101813170
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja
Kort maar krachtig. Ik weet genoeg, dankjewel! ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_102086998
Besten,

Graag willen wij weten wat de levertijd is van een KIVIK 3 zitsbank. (Delft)

Alvast bedankt!
pi_102087122
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Zie je bericht nu pas. Even voor duidelijkheid, ik werk niet bij de Ikea, maar heb 2 maanden geleden die bank besteld.(2 zits + CL Kleur: Teno lichtgrijs)

Ik heb 14-7 besteld, en ik zou 4-5 augustus gebeld worden zodat hij de week erna geleverd zou kunnen worden. Echter ging ik net 3 aug op vakantie, dus dat ging niet door. Vervolgens is het dus 2 weken later geworden (ivm mijn vakantie). In principe zou het dus in 4 weken moeten lukken.

Overigens moet je eerst 110 euro betalen, en de rest bij aflevering.

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Denk niet dat het veel verschilt per bank en ikea
pi_102090863
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 09:57 schreef keeszmania het volgende:
Besten,

Graag willen wij weten wat de levertijd is van een KIVIK 3 zitsbank. (Delft)

Alvast bedankt!
Dat ligt aan het type bekleding dat je uitzoekt.
pi_102090936
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:43 schreef elby1988 het volgende:

Succes! Ze zitten erg lekker! Overigens brengen ze hem (indien nodig) ook gewoon naar boven.
Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
pi_102117388
Ben eigenlijk op zoek naar een kast poot 32 mm vierkant. Kwam de Besta al wel tegen. Als de schroefdraad M8 is zou die wel eens redelijk in de buurt kunnen komen.
Hij is alleen in wit en eigenlijk zoek ik beuken poten. Iemand een idee.
Jeroentje.
pi_102119004
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zie deze zin nu pas. De transporteur kan inderdaad de bank naar een etage brengen voor je. Maar daar betaal je wel voor.
Wij wouden het zelf wel naar boven tillen, maar die bezorger vroeg het toch nog even. Dacht waarschijnlijk aan een extra zakcentje.
pi_102119343
Heeft iemand hier wel eens een lack plank open gezaagd? Hoe dik is het materiaal aan de bovenkant? Ik heb het idee om een sleuf in een plank te freesen en daar een ledberg lichtstip in te zetten (met kit ofzo). Zou dat mogelijk zijn of gaat de plank dan helemaal kapot?
pi_102119476
de plaat is maar een paar mm. daaronder zit soort honingraat karton.
aan de randen zit een balkje (hout?) misschien dat je daarin de sleuf kan maken?
pi_102122679
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 21:46 schreef jpajs het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar een kast poot 32 mm vierkant. Kwam de Besta al wel tegen. Als de schroefdraad M8 is zou die wel eens redelijk in de buurt kunnen komen.
Hij is alleen in wit en eigenlijk zoek ik beuken poten. Iemand een idee.
Ja, naar de bouwmarkt, hebben ze ook genoeg keuze
pi_102165846
weet iemand de montagehandleiding van de malm nachtkastje te vinden?
Nosce te ipsum.
pi_102168762
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 23:58 schreef AlexanderC het volgende:
weet iemand de montagehandleiding van de malm nachtkastje te vinden?
Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingen
Jeroentje.
pi_102169060
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen is :)
pi_102184611
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 07:42 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Nee hoor, niet als het een bank is die alleen te bezorgen is :)
Ben blij dat jij het beter weet ^O^.

Misschien dat niet iedere medewerker die kosten aangeeft, maar het zou wel moeten in ieder geval.
pi_102191361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben blij dat jij het beter weet ^O^.

Misschien dat niet iedere medewerker die kosten aangeeft, maar het zou wel moeten in ieder geval.
Ik zei het niet om betweterig over te komen of iets. Het is echter mijn eigen ervaring toen ik hem bestelde. Ze vertelden toen dat hij gratis zou worden bezorgd naar de 2e verdieping, en dat was ook zo..

Meer kan ik er van maken. Misschien benik gematst, maar heb er geen moeite voor hoeven doen, ze boden het aan..
pi_102333020
Vorige week zondag naar Delft geweest en twee Basisk lampen gehaald. Vandaag heb ik ze opgehangen, maar er zit bij één van de twee niet zo'n schroefdingetje om de lampenkap op z'n plek te houden. Kan ik die bij de klantenservice ophalen?
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:19:27 #246
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102341449
he hoe heet zon lamp nou ?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120432/

kabellamp ? of iets
pi_102341482
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:53 schreef forestlife het volgende:
Vorige week zondag naar Delft geweest en twee Basisk lampen gehaald. Vandaag heb ik ze opgehangen, maar er zit bij één van de twee niet zo'n schroefdingetje om de lampenkap op z'n plek te houden. Kan ik die bij de klantenservice ophalen?
Ja kan :P
pi_102345963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 06:50 schreef jpajs het volgende:

[..]

Google Malm IKEA pdf kwam ik hier uit bij de montagehandleidingen
ik heb het via de Amerikaanse website gevonden: http://www.ikea.com/ms/en(...)mbly/M/M10056930.pdf

geen idee waarom die montagehandleiding niet op de Nederlandse website staat...
Nosce te ipsum.
pi_102354543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naar verwachting vanaf week 38 ongeveer weer verkrijgbaar...
Blijft gewoon in het assortiment.
Is nog steeds niet op voorraad :{
Home computers are being called upon to perform many new functions, including the consumption of homework formerly eaten by the dog.
pi_102366193
wat is de maximale belasting van een ikea kullen(2lade) kastje? en dan bedoel ik bovenop niet in de laden.

ik zag trouwens deze week ikea bakfietsen in groningen.
hoe werkt dat? kan je die dingen huren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')